| Betreft: | evenement: Nature One, donderdag 2 augustus 2007 om 12:00 evenement: Nature One, vrijdag 3 augustus 2007 om 20:00 evenement: Nature One, zaterdag 4 augustus 2007 om 18:00 |
Mag ik ook af en toe even stil staan???
5 uur slaap in 4 dagen doe ik niet elk weekend...
ja, maar ik kijk daarom niet naar die lijst van vrienden die ergens heen gaan. toch maar wel doen
en ik doe niet aangebrand, ik ben VERbrand
Ik ben niet boos
12
ik was ook veel op 13 te vinden, dus ik snap echt niet dat ik je niet ben tegengekomen
apart...
nou,heb alleen de eerste avond/nacht op veld 13 rond gehangen,veel op de hoek van het veld bij de weg,wij zaten daar vlak naast tegen de weg aan...en dieper het veld in,veel bij een tentje die de hele tijd liep te knallen (moest alleen afentoe alles uit om af te koelen )
en je verwachte me daar niet,dus zie je me ook minder snel lopen
.....denk je dat ik me soms neit mateloos geirriteerd heb aan al die softe vage space muziek die overigens ook echt tyfus hard stond op sommige plekken.....
ik was pas donderdag aangekomen maar was ook de hele avond op veld 13 te vinden
waren jullie dat? ik heb het gehoord ja vrienden van mij stonden bij jullie in de buurt, uit nijmegen in een normale witte partytent met hardcore
achter ons...grote witte tent met opening naar de weg toe,klankkasten om zn boxen heen...ónwijs harde bass kwam daaruit,zo hard dat we elkaar bijna niet konden verstaan als we naast elkaar zaten te praten
...hoorde ook alleen bass,bijna geen melodie...en hoorden ook alleen hem als ie draaide
jullie zaten in die camper toch of niet?
daarnaast stond inderdaad wel een tent met flink harde vage muziek....was ook niet echt mijn muziek...
idd echt relax haha met je ouwe naar nature 1 hehe zaterdagnacht was pa nog de enigste van de hele bende die om een uur of 5/6 nog op het feest was
(geloof dat topics erover openen niet echt gewaardeerd wordt door mensen die een feest niet zelf hebben meegemaakt)
Volgens mij niet he
mooie plaatjes zitten er tussen
lekker dan
Leek wel of ze dit jaar meer controle hadden..
v. Hooijdonk
serieus je leest het goed geen een polizei-auto gezien