Partyflock

Forumonderwerp · 964302
4 volgers · 12451x bekeken
Betreft: evenement: Nature One, donderdag 2 augustus 2007 om 12:00
evenement: Nature One, vrijdag 3 augustus 2007 om 20:00
evenement: Nature One, zaterdag 4 augustus 2007 om 18:00
Waarschuw beheerder
Vanavond barst 't feest los dus dat vraagt om een forum, aangezien we pas over een paar dagen in ons eigen bedje liggen.....:p

Jeeej Kastelaun heeft een internet cafe! 8) :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lettice op maandag 6 augustus 2007 om 22:41:
Mag ik ook af en toe even stil staan???

ja hoor kind...niet zo aangebrand :aai:

Uitspraak van Lettice op maandag 6 augustus 2007 om 22:41:
5 uur slaap in 4 dagen doe ik niet elk weekend...

was de eerste avond...maar daar zal t vast aan liggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 22:40:
ik sta erin...je kent me,en mn agenda is altijd werkelijkheid...dus

ja, maar ik kijk daarom niet naar die lijst van vrienden die ergens heen gaan. toch maar wel doen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 6 augustus 2007 om 22:42:
ja, maar ik kijk daarom niet naar die lijst van vrienden die ergens heen gaan. toch maar wel doen

mschn handig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 22:42:
ja hoor kind...niet zo aangebrand

ik ook maar 6 uur ... en ik doe niet aangebrand, ik ben VERbrand :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 6 augustus 2007 om 22:43:
en ik doe niet aangebrand, ik ben VERbrand

ja hier nog 1 :9
wat een geniaal weer zeg :respect:

welk veld stond je?
Waarschuw beheerder
ja hoor kind...niet zo aangebrand

Ik ben niet boos :)

was de eerste avond...maar daar zal t vast aan liggen

Ik weet wel waarom..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van °(Ô_ô)° op maandag 6 augustus 2007 om 22:35:
op veld 10 stond ook genoeg.

idd veld 10 was ook goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lettice op maandag 6 augustus 2007 om 22:50:
Ik weet wel waarom..

omdat je aardbeien met slagroom aan klaarmaken was?? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op maandag 6 augustus 2007 om 22:53:
omdat je aardbeien met slagroom aan klaarmaken was??

jaja..inderdaad..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 22:48:
welk veld stond je?

12

ik was ook veel op 13 te vinden, dus ik snap echt niet dat ik je niet ben tegengekomen
Waarschuw beheerder
donateur
8)
was erg aangenaam

morgen als ik zin heb, ga ik een verslag schrijven van N1

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lettice op maandag 6 augustus 2007 om 22:50:
Ik ben niet boos

ok

Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 6 augustus 2007 om 22:56:
12

ik was ook veel op 13 te vinden, dus ik snap echt niet dat ik je niet ben tegengekomen

apart...
nou,heb alleen de eerste avond/nacht op veld 13 rond gehangen,veel op de hoek van het veld bij de weg,wij zaten daar vlak naast tegen de weg aan...en dieper het veld in,veel bij een tentje die de hele tijd liep te knallen :9 (moest alleen afentoe alles uit om af te koelen :lol: )
en je verwachte me daar niet,dus zie je me ook minder snel lopen

Waarschuw beheerder
donateur
Begon al erg klote....we waren er met 2 auto's heen en eentje is vlak bij het terrein gepakt...hele auto leeg gehaald...zo'n kweilende kuthond naar binnen en helemaal niks gevonden....er was namelijk ook niks aan drugs mee...na een urinetest bleek de bestuurder nog weed resten in zijn bloed te hebben, vervolgens heeft hij 700 euro boete gekregen
Op de raketbasis zelf was het echt geweldig...echt heel bruut met een top sfeer..Alleen op de camping.....tja....
op veld 13 stonden allemaal verschillende nationaliteiten door elkaar heen met allemaal verschillende muzieksmaken....wij hadden een grote groene legertent mee met 2,5 kw aan muziek (120 decibel in de tent) ....twas echt keihard beuken..,..echt geweldig mooi....twas alleen erg jammer dat alles dus zo gemixed was daar want schijnbaar hebben die tering duitsers achter ons geklaagd bij de security over de muziek...die zijn toen langsgeweest om te melden dat de muziek uit moest, die hebben we toen een tidjje uitgehad maar aangezien de rest van het veld ook doorging met herrie produceren begonnen wij ook weer...tot de security weer op kwam dagen.....moesten we in het donker om 11 a 12 uur de hele tent afbreken, gelukkig hielpen er heel veel mensen maar dit was echt te achterlijk voor woorden....je komt daar om te feesten en weet van tevoren dat dat 24/7 doorgaat.....denk je dat ik me soms neit mateloos geirriteerd heb aan al die softe vage space muziek die overigens ook echt tyfus hard stond op sommige plekken.....maar om daar nou over te gaan klagen....ik dacht er niet eens aan.... ieder zijn smaak...ieder zijn feest... en helaas waren er op zondag echt achterlijk veel politiecontroles...die vooral gericht waren op de nederlanders want ja in hun lichaam heb je de meeste kans op het vinden van (soft) drugssporen...gelukkig vond een vriendin van ons een aantal nuchtere mensen (echt super bedankt nog daarvoor!!) die ons buiten het risicogebied hebben gereden.........al met al was het een bruut feestje maar jammer van al dat gezeik...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 6 augustus 2007 om 23:04:
moesten we in het donker om 11 a 12 uur de hele tent afbreken,

waren jullie dat? ik heb het gehoord ja vrienden van mij stonden bij jullie in de buurt, uit nijmegen in een normale witte partytent met hardcore :D
Waarschuw beheerder
Ik zie je punt niet NordCore. Als je dope op hebt (gehad) ga je toch niet? Het is niet verplicht om naar Duitsland te rijden als de wet je niet bevalt he. ;)

En ze pikken Nederlanders er niet specifiek uit. Afgelopen jaren hebben wij keer op keer door mogen rijden. De laatste keer dat wij moesten stoppen is denk ik in 2002 of 2003 geweest. BS dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van @jekad@je op maandag 6 augustus 2007 om 23:08:
En ze pikken Nederlanders er niet specifiek uit. Afgelopen jaren hebben wij keer op keer door mogen rijden

idd wij werden op terugweg wel aangehouden meer mochten gewoon door rijden..
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik. Lekker makkelijk om het op je nationaliteit te gooien maar probeer het dan wel gegrond te doen. Ken wel meer voorbeelden waar WIJ NEDERLANDERS dan op lopen te zeiken als dat gebeurt maar vergeet niet te kijken wat we zelf soms zeggen want op deze manier ben je geen haar beter dan die anderen.
Waarschuw beheerder
nature one volop gruwelijk
enige minpunt die dixitoiletten maar zou er ook geen oplossing voor weten
stond op veld 10 en was eeeerug gezellig..

en klagen over slaap??? slapen ken later... gemiddeld een uurtje of 8 in 4 dagen bij mn groep..
gewoooooooon goed hoh

volgend jaaar zeker weere vd party

:honger:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 23:01:
apart...
nou,heb alleen de eerste avond/nacht op veld 13 rond gehangen,veel op de hoek van het veld bij de weg,wij zaten daar vlak naast tegen de weg aan...en dieper het veld in,veel bij een tentje die de hele tijd liep te knallen (moest alleen afentoe alles uit om af te koelen )
en je verwachte me daar niet,dus zie je me ook minder snel lopen

ik was pas donderdag aangekomen maar was ook de hele avond op veld 13 te vinden

en ik heb niet echt gelet op bekenden. ik kwam er wel een hoop tegen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 6 augustus 2007 om 23:04:
.....denk je dat ik me soms neit mateloos geirriteerd heb aan al die softe vage space muziek die overigens ook echt tyfus hard stond op sommige plekken.....

achter ons...grote witte tent met opening naar de weg toe,klankkasten om zn boxen heen...ónwijs harde bass kwam daaruit,zo hard dat we elkaar bijna niet konden verstaan als we naast elkaar zaten te praten :lol:
...hoorde ook alleen bass,bijna geen melodie...en hoorden ook alleen hem als ie draaide

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 6 augustus 2007 om 23:17:
ik was pas donderdag aangekomen maar was ook de hele avond op veld 13 te vinden

wij ook...donderdagochtend...
maar goed joh
als we maar lol hebben gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timoothy op maandag 6 augustus 2007 om 23:07:
waren jullie dat? ik heb het gehoord ja vrienden van mij stonden bij jullie in de buurt, uit nijmegen in een normale witte partytent met hardcore

ja ik denk dat ik wel weet wie je bedoeld....pa en ma en de kids en nog een zooi mensen....een van de kids heette rotjong(6)(6)(6) ?

heb prima vermaakt met ze, echt toffe gasten, overigens alle nederlanders in de nabije omgeving wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 23:19:
als we maar lol hebben gehad

zo, en hoe :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 23:18:
achter ons...grote witte tent met opening naar de weg toe,klankkasten om zn boxen heen...ónwijs harde bass kwam daaruit,zo hard dat we elkaar bijna niet konden verstaan als we naast elkaar zaten te praten
...hoorde ook alleen bass,bijna geen melodie...en hoorden ook alleen hem als ie draaide

jullie zaten in die camper toch of niet?

daarnaast stond inderdaad wel een tent met flink harde vage muziek....was ook niet echt mijn muziek...:P
Waarschuw beheerder
ik vind alleen dat er volgend jaar tenminste 1 nl drum en bass soundsystem moet staan (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 6 augustus 2007 om 23:23:
jullie zaten in die camper toch of niet?

nee nee,gewoon paar tenten

Uitspraak van inactief op maandag 6 augustus 2007 om 23:23:
daarnaast stond inderdaad wel een tent met flink harde vage muziek....was ook niet echt mijn muziek...

leek een beetje UK Hardhouse,maar kan het niet met zekerheid zeggen want ik hoorde echt alleen maar Bass...en op dat ritme baseer ik het :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 6 augustus 2007 om 23:20:
pa en ma en de kids en nog een zooi mensen....

idd :jaja: echt relax haha met je ouwe naar nature 1 hehe zaterdagnacht was pa nog de enigste van de hele bende die om een uur of 5/6 nog op het feest was :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Timoothy op maandag 6 augustus 2007 om 23:30:
idd echt relax haha met je ouwe naar nature 1 hehe zaterdagnacht was pa nog de enigste van de hele bende die om een uur of 5/6 nog op het feest was

hahahaha....ja heb me echt prima vermaakt met die gast en dat hele zooitje mensen daar...echt toppertje!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nu 5 nieuwe vriendjes.. (geloof dat topics erover openen niet echt gewaardeerd wordt door mensen die een feest niet zelf hebben meegemaakt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plons de Kicker op maandag 6 augustus 2007 om 23:38:
(geloof dat topics erover openen niet echt gewaardeerd wordt door mensen die een feest niet zelf hebben meegemaakt)

Volgens mij niet he :P
Ach..we hebben 't tenminste meegemaakt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.nature-one.de/events/nature-one-gb/gallery.htm

mooie plaatjes zitten er tussen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van °(Ô_ô)° op maandag 6 augustus 2007 om 23:26:
ik vind alleen dat er volgend jaar tenminste 1 nl drum en bass soundsystem moet staan

Mee eens!
Zat ik ook al aan te denken :)

Vind het ook nog steeds jammer dat er dit jaar geen Kings of Jungle stage was op het feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van opie | optjenkere op dinsdag 7 augustus 2007 om 00:09:
mooie plaatjes zitten er tussen :D

Ja prachtig, maar wel van vorig jaar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Water Joe Junkieee op maandag 6 augustus 2007 om 20:00:
Leek wel of ze dit jaar meer controle hadden..

Dat is op zich vreemd.....wij zijn zondagochtend aangereden om 08:30 en zijn ipv linksaf na de hekken, rechtsaf gegaan het dorp in, en we hebben geen een, serieus je leest het goed geen een polizei-auto gezien..... Beetje :S maar wel (y) ook al was ik dan spatje-nuchter!

En ja......ook ik heb HEIMWEE!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ben nog nooit aangehouden onderweg.

.....pfff wat een "raar" feest!!!.....

Het bonst nog na in mijn hoofd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vind het maar een raar iets...slapen met totale stilte
Waarschuw beheerder
donateur
wat een heerlijk feest weer :bier: :bier: :bier:
ik kan niet wachten tot het eerste weekend van augustus 2008 :9

polizei zat trouwens, ook op maandag... maar ik had op de heenweg al controle gehad vlak voor het campingterrein, dus volgens kansberekening was het onlogisch dat ik wederom aangehouden zou worden... 8) nuchter overigens o:)

tis nu wel weer even wennen aan de "gewone" wereld.. kheb alleen nog maar zin om me keihàt te bezatt'n :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op dinsdag 7 augustus 2007 om 08:57:
serieus je leest het goed geen een polizei-auto gezien

wij zijn op de heenweg vrijdagmiddag rond 4 uur niet gecontroleerd, wel langs de controledingen geregeden.
Zondagmorgen 11 uur weer niet gecontroleerd...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S op dinsdag 7 augustus 2007 om 11:14:
ik kan niet wachten tot het eerste weekend van augustus 2008

Ik ook niet......!!!!! :D