Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:08:what happened to de echte mannen ??!!
Het is ze allemaal naar het hooofd gestegen en denken dat ze een godsgeschenk zijn voor alle vrouwen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:08:what happened to de echte mannen??!!
geen idee, wat moet er met ze gebeurd zijn dan?
Uitspraak van X-Qlusive K op woensdag 1 augustus 2007 om 00:11:geen idee, wat moet er met ze gebeurd zijn dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:09:Het is ze allemaal naar het hooofd gestegen en denken dat ze een godsgeschenk zijn voor alle vrouwen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:09:Het is ze allemaal naar het hooofd gestegen en denken dat ze een godsgeschenk zijn voor alle vrouwen
echt he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:19:echt he denken dat ze maar met hun vingers hoeven te knippen en dat de vrouwen met bosjes voor ze vallen
ja he
Moeten ze eigenlijk dat even uit hun hoofd gaan zetten8)?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:19:pfff en maar zeiken en zeuren zijn bekant grotere zeikwijven dan ikzelf
Uitspraak van Spaanse Vliegze hoef niet heel knap te zijn , als ze maar doofstom isop woensdag 1 augustus 2007 om 00:29:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:19:Paars?
nee fris
pfoe ... ben blij te horen dat het niet helemaal aan mij ligt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:21:ja he niet normaal meer!!
Moeten ze eigenlijk dat even uit hun hoofd gaan zetten?!
als jij weet hoe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:36:Uitspraak van Dnies© op woensdag 1 augustus 2007 om 00:21:
ja he niet normaal meer!!
Moeten ze eigenlijk dat even uit hun hoofd gaan zetten?!
als jij weet hoe doe ik met je mee
denk er al een tijdje over na
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:38:denk er al een tijdje over na nog geen idee Ik blijf erover nadenken jij ook?
hier nog een
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:36:nee fris
Oh is dat het... Vond het al zo vreemd...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:43:Uitspraak van Dnies© op woensdag 1 augustus 2007 om 00:38:
denk er al een tijdje over na nog geen idee Ik blijf erover nadenken jij ook?
hier nog een maar ze willen het maar niet vatten OOIT komt er een dag
Inderdaad ooooit
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:45:Oh is dat het... Vond het al zo vreemd...
vreemd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:47:Inderdaad ooooit! dan doen ze en zijn wij ! Blijven denken
i'll keep it in mind
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:51:ze zouden eens met zichzelf moeten leven houden ze nog geen dag vol
absoluut niet! gelijk janken en brullen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:51:vreemd?? dat nooit
Zo, een alles eter dus...
Iedereen is nu mijn ideale partner! Ik heb net uit dat flesje van Mayoo gedronken! Damnn! je word er echt verliefd van...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:55:absoluut niet! gelijk janken en brullen
dan verwachten ze troost ...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:58:dus niet krijgen ze nog een flinke trap na
En NU de afwas doen, RENNEN KRENG
Heerlijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 01:21:dat zijn al teveel wensen
Daarom ben ik ook al ik weet niet hoelang vrijgezel
Maargoed, ik ben dan ook helemaal niet op zoek naar een relatie ofzo. Nooit echt behoefte aangehad zelfs.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 02:21:Hoeveel jaar is dat nu inmiddels geleden?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 00:49:en die goeie sex geeft
alleen maar ontvangen he
en wat ga jij geven dan?