Partyflock

Forumonderwerp · 963825

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Drokz is natuurlijk legendarisch. Bekend om zijn machtige MC-stem en tegenwoordig om zijn producties, optredens en natuurlijk als 50% van het duo Drokz en Akira wat de hele wereld al heeft gezien.

Ik ben een interview aan het voorbereiden met hem en wil natuurlijk ook jullie de mogelijkheid geven om wat vragen te stellen, zoals ik bij elk interview doe. :)

Dus stel hier je vragen a.j.b.

Het kan zijn dat ik de vraag die je stelt zelf al bedacht heb of dat je vraag niet voorkomt in het interview, ik pak namelijk de 5(ongeveer) meest interessante vragen er uit en verwerk die in het interview, je komt dan met naamvermelding in het interview.

Vragen over z'n privéleven, producties en optredens kunnen allemaal, maar hou het wel serieus. En ja, dat is aan mij om over te oordelen of iets serieus is, anders riskeer je een strafpunten of verwijdering van jouw bericht. Dus geen vragen als "Lust je pizza?". Probeer een beetje creatief te zijn, zodat het voor Richard ook leuk is om de vragen te beantwoorden.

(F)

Uitspraak van pepijnh op woensdag 1 augustus 2007 om 09:16:
Waarom die naam, drokz?

Denk een verbastering van drugs?

Ik luister nu naar Digital Funeral Theme.

Grandioos nummer :kwijl:

dro-n-k(en)ziek

okee, niet dus

:lol:
Wat vind je het publiek op de feesten waar je komt?

Uitspraak van Edutainment op woensdag 1 augustus 2007 om 10:32:
Wat vind je het publiek op de feesten waar je komt?

Geen commentaar :roflol:

1)heb je het logo van harddrugz records al laten tatoeëren bij jezelf??

2) welke namen/producers moeten we volgens jouw de komende tijd in de gaten gaan houden??

3) Op welke politieke partij stem je ? :p
laatste aanpassing

"Droksie Droksie you'r the man, if you can't do it no one can "

:cheer:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 14:30:
1)heb je het logo van harddrugz records al laten tatoeëren bij jezelf??

Nee ik zet liever een groot MOH teken op me kop :roflol:

2) welke namen/producers moeten we volgens jouw de komende tijd in de gaten gaan houden??

Ik denk dat wij nog veel kunnen gaan verwachten van The DJ Producer :yes:

3) Op welke politieke partij stem je ?

Geert Wilders denk ik, tenzij er dan 1 is die mij meer aanspreekt :yes:
Hoe houd ie z'n stem zo 'mooi' na zo'n avond brullen? :O

Uitspraak van WM op woensdag 1 augustus 2007 om 16:51:
Hoe houd ie z'n stem zo 'mooi' na zo'n avond brullen?

veel zaad slikken :yes:
als je terror of speedcore draait krijg je de plaat (pitch) weleens gelijk ?

:bounce:

waarom worden er nog steeds zovaak MCs geboekt, terwijl t voor het gros van de bezoekers een bron van ergernis is?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 17:48:
waarom worden er nog steeds zovaak MCs geboekt, terwijl t voor het gros van de bezoekers een bron van ergernis is?

Uitspraak van d-russo op dinsdag 31 juli 2007 om 15:43:
welke artiesten/producers/djs bewonder je zelf het meest, en wat is het wat je zo goed aan hun vind?

denk dat MANU LE MALIN hoog in dit lijstje voorkomt!

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 augustus 2007 om 16:49:
Geert Wilders denk ik, tenzij er dan 1 is die mij meer aanspreekt

dit interview is toch met drokz niet met "De Corrupte DJ aka Bastard Child"

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 22:38:
dit interview is toch met drokz niet met "De Corrupte DJ aka Bastard Child"

Beetje vaag ja :rot:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 18:22:
Is terror onlosmakelijk verbonden met de onderste laag van de samenleving?

:respect: :lol:

ontopic:
Kun je zelf voorstellen dat er ook maar 1 persoon is die die marktverkoper rot stem van jou kan waarderen..?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 08:12:
ontopic:
Kun je zelf voorstellen dat er ook maar 1 persoon is die die marktverkoper rot stem van jou kan waarderen..?

Nee jij zal lekker veel fans hebben op gebouwd in de jaren met je kansloze opmerkingen :roflol:

Uitspraak van TraumaTizer // op woensdag 1 augustus 2007 om 21:00:

Omdat drokz samen met MC Dart 1 van de weinige goeie mc's in Nederland zijn :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 16:56:
en droks is geen mc

Respect voor MC Drokz :respect:

Artiest Basztard
Uitspraak van Dance @ G op woensdag 1 augustus 2007 om 17:34:
als je terror of speedcore draait krijg je de plaat (pitch) weleens gelijk ?

8)
Artiest EJ_V
- Ga je nog oude tracks van Cunt/Limited Shit laten repressen?
- Is de terrorscene in jouw ogen beter geworden in vergelijking met ± 1999?
- Uit wie bestaat Creatures Of The Occult nou echt?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 08:12:
Is terror onlosmakelijk verbonden met de onderste laag van de samenleving?

:roflol:

Artiest {SHOWLIST artist 36722, 989}
Drokz!!!! Mijn oude leermeester :jaja:
we hebben veel gelachen en veel KOFFIE gedronken en hij heb me in 2 maanden leren draaien en stond toen op n feest (wie doet hem en mij dat na woehahahaha lol ):P en wat
tracks gebouwd!!!!

Heb toch een vraag??

Komt er ooit een remix van expect the unexpected;) i.s.m tails en reggie :bloos:

Gap van me....Respect voor life!!!
:respect:

ps. zag ergens staan hoe hij aan zn naam kwam??? dat zal hij vast wel vertellen,alleen wou toch nog ff kwijt dat hij degene is geweest die mij mn naam heeft gegeven,dus hij is niet alleen dj en mc plus producer....hij kan ook goed namen verzinnen.....kijk ook maar naar zn aliasen......dus hij blijft voor mij toch 1 van de grootste artiesten!!!
:bier:
laatste aanpassing
* Het is geen geheim dat je nogal wat drugs gebruikt hebt in je (MC)verleden. Wat heeft jou besloten te doen stoppen en is er wellicht iets dat je wilt meegeven aan de huidige partygangers?

* Blijft je plaat nog wel eens hangen? :p

* We halen hem gewoon nog één keer boven water: De Gabberkruk! Stel je voor, je mag iedere willekeurige DJ, MC of andere persoon die te maken heeft met de gabberscene op die kruk zetten en 1 vraag stellen. Wie zet je er neer en wat vraag je?

Haha Opa Drokz...(l) ik vond 'm als jong meisje altijd erg fascinerend. met al die tat's en die zwarte kringen onder z'n ogen, en dat dat geluid wat er uit die strot kwam, begeleid door een heel ensemble van strobo's in zo'n Tunnel of Terror ofzo...ik ging toch altijd effe naar binnen hehe, kreeg een beetje de creeps van 'm maar vond 't tegelijkertijd wel een erg opwindende vent hoor. Ik kan er nog steeds geil van worden als 'ie staat te brullen hehe o:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 23:20:
hij kan ook goed namen verzinnen

Jij naam is dan ook ijzersterk :p
word de nieuwe cd harder en sneller {als er nog een nieuwe komt} ??????

narration :respect:
legal drokz :respect:

ridderkerk drokz terreur

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 14:13:
stel hier je vragen a.j.b.Probeer een beetje creatief te zijn, zodat het voor Richard ook leuk is om de vragen te beantwoorden.

Lijkt me duidelijk!
laatste aanpassing door een beheerder