Partyflock
 
Forumonderwerp · 963442

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
hey hello ik wou net een kaartje voor mysteryland bestellen maar ik kreeg er geen,wie o wie kan me helpen met het zoeken naar het antwoord????
laatste aanpassing
Werkzaam bij Tryfecta Events
www.mysteryland.nl/uitverkocht.php
laatste aanpassing
 
Kaartjes waren vanaf 19 mei niet meer te krijgen via internet. Gewoon bij een verkooppunt halen.
Bij ticketonline zijn nog kaarten beschikbaar in ieder geval.
Uitspraak van 140BPM op zondag 29 juli 2007 om 11:03:
Bij ticketonline zijn nog kaarten beschikbaar in ieder geval.

idd
Volgens mij is ML bijna nooit uitverkocht!
Is echt noooooooit uitverkocht maar kan niet meer via internet.
 
Heb vanmiddag nog 2 kaartjes gehaald bij de free record shop, dus nog niet uitverkocht hoor... :)
Er zijn nog zat kaarten... gewoon rustig doorademen dus ;)
Net kaartje geregeld bij Free Record Shop, werd me verteld dat ik die VVV-bonnen niet voor tickets kan gebruiken :(
Vage shit...hun krijgen hun geld toch wel lijkt me...
ze vragen weer is veelste veel voor een feest
ik pas
het is 5 eu goedkoper dan dance valley en dit wordt nog vetter
 
Uitspraak van Kitsels op vrijdag 3 augustus 2007 om 09:46:
ze vragen weer is veelste veel voor een feest

ach ja je moet er wat voor over hebben he..!!

en ik heb het er voor over :cheer:

MYSTERYLAND here we come...:bounce:
heb gelukkig mijn kaarten al.....
 
Uitspraak van <<NKT>> Nelis op donderdag 2 augustus 2007 om 15:21:
werd me verteld dat ik die VVV-bonnen niet voor tickets kan gebruiken

Klopt.
Kreeg ik laatst ook te horen bij de FreeRecord.....
 
Uitspraak van Alexander op woensdag 1 augustus 2007 om 22:43:
Er zijn nog zat kaarten... gewoon rustig doorademen dus

hoorde gister van id-t dat het bijna uitverkocht is, dus zou er niet te lang mee wachten. Ze verwachten het in de loop van volgende week uit te verkopen.
zeggen ze altijd bijna uitverkocht het is helemaal niet uitverkocht gewoon via ticketbox kopen
 
Uitspraak van SCORPIONRULES op woensdag 8 augustus 2007 om 20:47:
bijna

PSies, en bijna = helemaal niet.

Heb vorige week ook bijna de lotto gewonnen

eerste getal bijna goed
tweede getal bijna goed
derde getal bijna goed

maar uiteindelijk had ik helemaal niets
nog 5 dagen zijn er kaarten te koop en dan is 't denk ik uitverkocht, let maar op. mijn kaarten zijn binnen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 11:41:
Uitspraak van <<NKT>> Nelis op donderdag 2 augustus 2007 om 15:21:
werd me verteld dat ik die VVV-bonnen niet voor tickets kan gebruiken

Klopt.
Kreeg ik laatst ook te horen bij de FreeRecord.....

dan komt omdat ticketbox een andere organisatie is en die accepteert geen bonnen;) had het zelfde probleem dus heb ff gevraagd

maar heb nu een kaartje en heb er zooon zin als het half zo leuk word als vorig jaar word het SUPERRRRRRRR
ML is de afgelopen jaren toch niet uitverkocht geraakt...??
of kom ik nu van een andere planeet ofzo...
 
volges mij ook niet

en kan me niet voostellen dat dat nu ineens wel zo zou zijn. Helemaal omdat iedereen nu afwacht wat het weer doet.....
ML is al jaren niet meer uitverkocht. Ze verwachten dit jaar op 53 duizend tickets te komen.
Hoe dan ook ben ik aanwezig, En mochte er geen kaarte meer zijn, heb ik nog hele mooie gaten ;) in en rond het terrein :D
Kaartje in pocket, FRS had nog genoeg..

Khad de neiging om alles optekopen ;p
Jaren niet uitverkocht... 3 jaartjes om precies te zijn idd. in 2003 heb ik m`n kaartje nog bij zo`n zwarthandelaar voor de ingang moeten halen omdat het uitverkocht was :-/

zou best kunnen dat het dit jaar wel uitverkocht raakt ivm met
de slechte zomer :jaja:
Denk ik niet, 60 euro betalen en weg regenen is niet tof.
Beter nog even ons aller Piet Paulusma afwachten ;-)
Wanneer begint eigenlijk de opbouw van Mystery Land?
 
Denk dat ik in 10 jaar er eentje over sla en heb al verplichtingen en ach ml is ml niet meer :) ml zou veel toffer snachts zijn !!!
Uitspraak van Alexander op zaterdag 11 augustus 2007 om 12:22:
Wanneer begint eigenlijk de opbouw van Mystery Land?

ik denk vanaf volgend aankomend weekend (ofwel vanaf de 18e.. ;))

Ik zal is kijken woon er vlak naast dus als de opbouw begint laat ik eht weten..
 
Uitspraak van ELEGAL op vrijdag 10 augustus 2007 om 23:50:
zwarthandelaar voor de ingang

als iets uitverkocht is moet je tot vrijdag wachten, en dan een paar biedingen doen op marktplaats. Hebben dat tot nu toe heel vaak gedaan. Eerst vragen ze de hoofdprijs, maar op de laatste dag zijn ze blij dat ze niet met de kaart blijven zitten en is de normale prijs al meer dan genoeg....
 
Uitspraak van Alexander op zaterdag 11 augustus 2007 om 12:22:
Wanneer begint eigenlijk de opbouw van Mystery Land?

Denk morgen, er staan al ik-weet-niet hoeveel hekken klaar om neergezet te worden! ML here we come! (l)
 
Dinsdag wordt de crewcatering tent opgeleverd en vanaf wo worden de barren en 5 bij 5 tenten opgebouwd.
Uitspraak van Recurring Malfunction op vrijdag 10 augustus 2007 om 14:53:
Ze verwachten dit jaar op 53 duizend tickets te komen.

Ik moet even rectificeren. De jongens van ID-T zijn zelf verrast door de snelheid van de kaartverkoop en verwachten idd dat het voor het eerst in jaren uit gaat verkopen :)
Ik moet even rectificeren. De jongens van ID-T zijn zelf verrast door de snelheid van de kaartverkoop en verwachten idd dat het voor het eerst in jaren uit gaat verkopen :)

had m`n voorgevoel voor dit jaar toch `n beetje gelijk O:)

:p
 
Uitspraak van Recurring Malfunction op maandag 13 augustus 2007 om 12:16:
De jongens van ID-T zijn zelf verrast door de snelheid van de kaartverkoop en verwachten idd dat het voor het eerst in jaren uit gaat verkopen

Tja, het zou kunnen dat veel mensen na een compleet verregend festivalseizoen alle hoop op mystery richten!


Bij de nieuwsberichten is al het kopje LAATSTE KAARTEN geplaatst.
Het heeft nog geen inhoud, zal vandaag geplaatst worden.
laatste aanpassing
 
Denk niet dat het uitverkocht raakt er zijn meerdere feesten die dag
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 16:03:
Denk morgen, er staan al ik-weet-niet hoeveel hekken klaar om neergezet te worden! ML here we come!

En, zijn ze al begonnen?
laatste aanpassing
 
heb er zin in ...:bounce:
Is het mogelijk om foto's te maken van de opbouw of is dan het terein echt afgesloten? (zijn ze nou al begonnen?)
 
Uitspraak van Alexander op maandag 13 augustus 2007 om 20:33:
Is het mogelijk om foto's te maken van de opbouw of is dan het terein echt afgesloten? (zijn ze nou al begonnen?)

zenuwachtig ofzo:lol:
wacht het wel af tot de 25e:bounce::bounce:
 
hmzz twijfel toch of ik kaartje nu zal halen of volgende week als ik beetje weet wat voor weer het wordt
wel risico vol:S:S
 
ja daarom dus
Ik zou ook liever wachten en het laten afhangen van het weer... normaal waren er veel free tickets te winnen dit jaar dus niet. Als ik 60 Euro voor een ticket moet neerleggen, dan wil ik natuurlijk niet in de blubber of regen feesten ;)

Overigens wordt er volgens mij gehyped dat die kaarten bijna uitverkocht zijn. Wat is bijna? nog 10.000?
Uitspraak van Alexander op dinsdag 14 augustus 2007 om 12:00:
Overigens wordt er volgens mij gehyped dat die kaarten bijna uitverkocht zijn. Wat is bijna? nog 10.000?

Denk inderdaad ook dat ID&T dit nieuwsbericht er uit gooit om wat extra kaarten kwijt te raken. Veel mensen (inclusief mezelf) laten het van de weersverwachtingen in de laatste week afhangen. Als het weer k*t is heb je dus kans dat het helemaal niet uitverkocht gaat.
 
ik hoorde van meerdere mensen dta verkoop heel hard ging
van mensen ingemeente haarlemmermeer(dacht ik)