Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 00:22:jij snapt het, voor sommige mensen is het moeilijk om te lezen,
nog altijd op mn stoel ipv stad... maarjeh boeie
ik snap t zeker, en dat voor zo een 15/16 jarige koter die lonsdale draagt....
hoor mss toch bij die 10%
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 00:27:ik maak je nergens voor uit ik trek een conclusie
hoe kan jij een conclusie trekken over iemand die je niet kan,
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 00:27:je neemt mij de vraag van rafa kwalijk?
ik zeg alleen iets op wat jij zegt,
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 00:30:hoor mss toch bij die 10%
of toch mss niet?
keek net in je pf album en staat dit plaatje in?

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 00:33:of toch mss niet?
keek net in je pf album en staat dit plaatje in?
ja dat staat dr ja...
en je punt is nu?
geen hilaris plaatje als je naar t nieuws kijkt enzow?!
verschillen we mss toch in humor?
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 12:17:k k lonsdale dragers door heel nederland
waarom dragen jullie van die lonsdale kleren
je moet niet iedereen over 1 kam scheren
dus hou op allochtonen te discrimineren
ons kan je niet zomaar uit deze land verdrijven
we zullen hoe dan ook in deze k k land blijven
en jullie terroriseren
ga je maar snel terugkeren naar je eigen boerengat daar is elke boer je zat wij allochtonen hebben het gehad
euhm dit is de eerste reactie wat ik van hem zie..
dus wie moet hier in godsnaam dan een racist zijn..
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 14:35:vuile k k racist, het is gewoon allochtonen voor het leven wij zullen nooit opgeven!!!
ja hoor en zo daag je zelf niets uit?
of zo krijgen andere mensen geen slecht beeld van jullie 'allochtonen'?
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 14:48:wij zijn hier niet om jullie te pesten en ook om jullie te discrimineren maar om jullie fucking les bij te leren
vuile k k racisten wij nemen deze k k land over respect voor alle terroristen. we blijven in deze land en gaan nooit meer weg. wij allochtonen komen jullie onverwachts over vallen met zijn 10 tallen
hm en iemand zoals jij heeft een keer echt goed klappen nodig..
dit k k land overnemen? als het je niet aanstaat dan rot je toch op!
en met 10 tallen.. ja dat is vaker het probleem met jullie los eens een keer iets zelf op! zonder je hele familie erbij te halen ofso -.-'
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 15:24:Deze land is van ons ALLOCHTONEN VOOR HET LEVEN!!!
we stelen alle banen en uitkeringen en op straat durfen jullie kazen niet eens ons aan te kijken. vooral de lonsdale dragers die zijn de bangste van allemaal.
HAHAHA en dat is iets om trots op te zijn eh
alle banen en uitkeringen stelen..
jonge je kunt blij zijn dat je het hier zo goed hebt
zo zou je het niet in je eigen land hebben eh
maargoed dacht van zeg dat ff..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 00:41:vooral de lonsdale dragers die zijn de bangste van allemaal.
Nou nee hoor...niet allemaal!
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 00:41:Uitspraak van Winston Gaviaal op zondag 29 juli 2007 om 12:17:
k k lonsdale dragers door heel nederland
waarom dragen jullie van die lonsdale kleren
je moet niet iedereen over 1 kam scheren
dus hou op allochtonen te discrimineren
ons kan je niet zomaar uit deze land verdrijven
we zullen hoe dan ook in deze k k land blijven
en jullie terroriseren
ga je maar snel terugkeren naar je eigen boerengat daar is elke boer je zat wij allochtonen hebben het gehad
euhm dit is de eerste reactie wat ik van hem zie..
dus wie moet hier in godsnaam dan een racist zijn..
Uitspraak van Winston Gaviaal op zondag 29 juli 2007 om 14:35:
vuile k k racist, het is gewoon allochtonen voor het leven wij zullen nooit opgeven!!!
ja hoor en zo daag je zelf niets uit?
of zo krijgen andere mensen geen slecht beeld van jullie 'allochtonen'?
die gast gaat toch wel dood