Partyflock

Forumonderwerp · 963284
634x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
kom net bij albert heyn en ze verkopen nu ook allemaal halal biefstuk en andere soorten vlees incluisief moskeetje op de verpakking wat vind jij is dit schaamteloos verdienen aan het multiculti gelul ofwat ik vind het hollandse karakter van appie nu wel een beetje verkracht nu waarom ineens op islamitishe wijze vlees bereiden ik koop tog ook gewoon bami en nasi bij appie zonder dat ik een moskee op de verpakking zie beetje walgelijk iniedergeval ik koop er niks meer aleen in geval van nood
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Ach wat....

Alsof het vlees naar westerse normen behandelt, wel zo'n goed leven heeft gehad..

Normaalgezien zou halalvlees ooit vrij rondgelopen moeten hebben.. Kan je niet van alle "westers"-bereide kotelletjes en kippenbilletjes zeggen...

Over de lijdensweg van dieren in onze vleesfabrieken hebben we het al gehad...

Als 't je dan toch zo diep zit, dat de dieren pijn moeten lijden, wordt dan veggie, en zit niet te vitten op een simpelweg andere manier van slachten, als voor de totstandkoming van jouw biefstukje en frikandelletje ook een gevangenschap, en achteraf een bloedbad, nodig was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op zaterdag 28 juli 2007 om 23:57:
Ach wat....

Alsof het vlees naar westerse normen behandelt, wel zo'n goed leven heeft gehad..

Normaalgezien zou halalvlees ooit vrij rondgelopen moeten hebben.. Kan je niet van alle "westers"-bereide kotelletjes en kippenbilletjes zeggen...

Over de lijdensweg van dieren in onze vleesfabrieken hebben we het al gehad...

Als 't je dan toch zo diep zit, dat de dieren pijn moeten lijden, wordt dan veggie, en zit niet te vitten op een simpelweg andere manier van slachten, als voor de totstandkoming van jouw biefstukje en frikandelletje ook een gevangenschap, en achteraf een bloedbad, nodig was

Whehehe :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 03:45:
is dit schaamteloos verdienen aan het multiculti gelul ofwat ik vind het hollandse karakter van appie nu wel een beetje verkracht

Jonge je spreekt jezelf tegen... Een Hollands karakter heeft alles te maken met zoveel mogelijk geld verdienen aan zoveel mogelijk mensen :-D

Vet slim van AppieHeyn