Partyflock

Forumonderwerp · 962895

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Jos Brink is ongeneeslijk ziek. De presentator en cabaretier heeft darmkanker met uitzaaiingen in de longen, de lymfe en in zijn been. Dat heeft zijn impresariaat Peter Paul Tobi bekendgemaakt.

De ziekte werd deze week bij Brink ontdekt. Op voorschrift van zijn artsen ziet hij af van zijn medewerking aan de komende tournee van de cabaretgroep Purper.

Bron:nieuwnieuws.nl
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 14:51:
Wedden dat ie nu doodgaat?

:roflol:

kut voor hem

hij is volgens teletekst begonnen met chemo en gaat geopereerd worden dus zo ongeneeslijk zal ut niet zijn :)

Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 08:59:
darmkanker met uitzaaiingen

das en nieuwe
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 18:11:
hij is volgens teletekst begonnen met chemo en gaat geopereerd worden dus zo ongeneeslijk zal ut niet zijn

Ze kunnen het vertragen, zodat hij langer met de mensen kan zijn om wie hij geeft.

daar gebruiken ze normaal geen operatie voor, aangezien het weghalen van slecht weefsel alleen zin heeft als je bijna alles weg kan halen.

Mag ik je er trouwens op wijzen dat dit verhaal een 1 op 1 kopie lijkt van dat van de vriend van Jos Brink? En die is gewoon genezen...

Kanker blijft echt een ...... ziekte ik word er niet goed van!!
Ben er zoveel verloren die me dierbaar zijn!

Sterkte voor jos!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 19:19:
daar gebruiken ze normaal geen operatie voor

idd.. operatie doen ze alleen als ze zoveel mogelijk weg kunnen halen...
en dan chemo etc om alle overgebleven cellen te doden..

als het al overal zit, of op plekken waar ze het gewoonweg niet weg kunnen halen, gaan ze niet over op een operatie, omdat dat toch geen nut heeft..

(f)

het is fucking niet normaal!!

sterkte jos! en hou het straat (y)

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 18:11:
hij is volgens teletekst begonnen met chemo en gaat geopereerd worden dus zo ongeneeslijk zal ut niet zijn

Als t al naar de longen is uitgezaaid heb je niet echt n lang vooruitzicht meer.

Lance Armstrong had dat ook, die won daarna 7x de Tour de France :)
Wel sneu hoor.
Jos Brink is een leuke vent vind ik.
Only the good die young.:(

eerst maar eens afw8e... ik denk dat die bilnaadacrobaat nie zo snel zn leven en alles los laat, dat zn vriend ook was opgegeven met precies dezelfde ziekte en nu genezen is moet em wel extra motivatie geven om te vechten voor zn leven.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 juli 2007 om 14:40:
hou het straat

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 juli 2007 om 14:40:
jos

Hoorde net dat ie al overleden is :s :( en hij zou nog allemaal bestralingen krijgen enzo..te laat dus

Topic kan dicht dus:P :x
echt heeeeel jammer
Jammer dat hij nu dood is

rip voor deze man

rip
en nu issie dood..wat kanker wel niet allemaal met je kan doen..:@