Partyflock

Forumonderwerp · 962854
Artiest {SHOWLIST artist 67093, 39898, 55903, 15042}
Na een lange pauze vanwege de verbouwing van 013 komt Crackbeats weer terug en wel op 14 september.

Deze keer wordt het een speciale editie. Want dit feest zal volledig in het teken staan van 8 bit Breakcore en alles wat daar mee samen kan hangen. Zowel DJ's als liveacts zullen hieraan hun invulling geven:

CRACKBEATS presents: CRACKBITS 1.7
:Breakbits, Chipcore, nintendodrones & Micronoise...

Line up:

LIVE

Baseck (USA- Gameboy set)
Dogmatech(DE)
Rioteer (Crackbeats rec.)

DJ's

Sah Selecter (Crackbeats)
DMDN (Antenne / Crackbeats)

Meer acts volgen!!
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Uitspraak van RIOTEER op zondag 26 augustus 2007 om 11:29:
Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel mensen in NL gameboy herrie maken? Ik ken eigenlijk alleen maar buitenlandse 8bit breakcore.hardcore/noise acts.

Ik zou zeggen, scoor zelf een gameboy met dat muziekbrouwspelletje op een rommelmarkt ofzo. Qua geld hoef je het niet te laten, lijkt me :)
Uitspraak van nano.strike op maandag 10 september 2007 om 23:28:
Ik zou zeggen, scoor zelf een gameboy met dat muziekbrouwspelletje op een rommelmarkt ofzo. Qua geld hoef je het niet te laten, lijkt me

hehe, Kom naar Crackbits en je kan het resultaat van mijn inspanning al aanschouwen. ;)
Ik heb er al wel over zitten denken om te gaan. Hangt er een beetje van af hoe gaar ik ben na het werk.
Uitspraak van actief op maandag 10 september 2007 om 13:55:
waarom staat baseck er niet meer bij?

Lees 8 reacties omhoog en je weet het.

Tonight only:
Be there or be a Pixxel
laatste aanpassing

Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 14 september 2007 om 11:59:
Lees 8 reacties omhoog en je weet het

sorry niet goed gekeken:p

mja als Rioteer maar komt:p
weet iemand of je nog kaartjes kan kopen aan de deur want 013 is nog niet klaar met verbouwen van de ticketbox?!!
Kaartjes zijn gewoon bij de ticketbox te krijgen. Ticket box is gewoon open. wees snel want op = op, zolang de voorraad strekt etc... ;)
Uitspraak van RIOTEER op vrijdag 14 september 2007 om 16:19:
wees snel want op = op, zolang de voorraad strekt etc...

word er zoveel volk verwacht ja?!?!
Ik moet hem overslaan, morgen werken.
Uitspraak van nano.strike op vrijdag 14 september 2007 om 20:52:
Ik moet hem overslaan, morgen werken.

Too bad :( , dat laatste moet ik overigens ook. Daarom niet te laat maken. ;)

zo naar het buitenbeentje, biertje doen, en dan lekker door..
Zo kan eindelijk gaan slapen. Bedankt aan iedereen die er was. Het was een iets andere editie. Het was voor ons ook uitproberen. Maar ik vond em best geslaagd. Voor degene die de de diehard breakcore gemist hebben: volgende week zaterdag bij ZXZW waar ook crackbeats vertegenwoordigd is, is er genoeg breakcore stuff om even een en ander in te halen. Thanx voor de support, het was uitverkocht, de kaarten waren op!

En volgende keer weer een 'normale' crackbeats met het betere breek en beuk werk.
laatste aanpassing