Partyflock

Forumonderwerp · 962608

Zijn er nou mensen hier die dat met me eens zijn ;)

Het is gewoon dom (N)

Er zijn genoeg redenen waarom mensen gebruiken..

Ookal denk je het is maar 1x.. ik denk dat zon 99% die dat zegt het uiteindelijk meer dan 1x doet.

Maar wat ik me afvraag of je dan nooit bang bent dat een keer een verkeerde pil hebt.. of dat er iets in zit waardoor je gewoon in 1 klap dood bent..

Je hebt ook van die plaatsen waar je je drugs kan laten testen.. maar wie zegt dat in die pil precies dezelde verhouding zit als in een andere pil, ook als het gewoon dezelfde soort pil is?

Maar net als met coke en pep.. je weet nooit 100% zeker wat erin zit..

Maar wat vinden jullie als je het zo af en toe is doet.. is dat dan verantwoordelijk met drugs omgaan?
Of is er geen manier om er verantwoordelijk mee om te gaan, en is het gewoon dom ongeacht hoevaak je het doet?

En sommige hebben ook als excuus dat alcohol slechter is..
Maar ik denk dat je eerder kans hebt dat je dood gaat aan een verkeerde pil of wat dan ook..
Dan aan een biertje oid..
Als je in het cafe een drankje besteld kan je bijna zeker ervan kan zijn dat je weet wat erin zit, en van drugs niet ;)

Dus kom maar op met jullie mening :honger:
Werkzaam bij OJC Cartouche
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 16:52:
Je generaliseert en scheert alles over één kam. Da's pas dom.

Nee man, das hip! :rot:
Zet het aantal doden aan longkanker maar eens op een rijtje met het aantal sterfgevallen van bijv. XTC

In Nederland:

roken: 10.000 - 15.000
alcohol: 3 a 4.000

XTC: een paar per jaar.
Maar let op: eigenlijk altijd in combinatie met andere redenen zoals combinatie met alcohol of GHB, of uitdroging of oververmoeidheid.

Zet het aantal doden aan longkanker maar eens op een rijtje met het aantal sterfgevallen van bijv. XTC. Ik vind dat je nogal hypocriet bazelt, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben.

Ik vind het een groot verschil of je nu een peukie of een biertje neemt..
of een lijn weg snuift of een pil neemt ja (Y)
En dat is gewoon mijn mening en heeft niks met leeftijd te maken :no:
Dat geeft eerder aan dat jij zomaar wat lult (Y)

Je leven laten leiden door angst, da's nog veel erger. Als je die lijn doortrekt, kun je helemaal niks meer doen. Alles is slecht en heeft invloed op je. Wat nu? Jezelf opsluiten op een kamertje en 'een lekker koekje' eten, om jouw bewoordingen maar eens aan te houden?

Daarom gebruik ik ook geen drugs (Y) hoef ik nergens bang voor te zijn..

En ik weet hoe dat voelt want ik heb al een jaar angstaanvallen (Y)
Maar daar gaat het nu niet over ;)

Ik drink wel eens 25 pilsjes op een avond. Ik pak geen 25 pillen. Het valt helemaal niet met elkaar te vergelijken, qua hoeveelheid. Je hebt het over de schade wat het uiteindelijk aanricht, en in dat geval is alcohol een grotere boosdoener dan drugs.

Dat er vaker mensen aan alcohol kapot dan aan drugs komt waarschijnlijk omdat je het overal kan halen en je er bijna dagelijks mee geconfronteerd wordt..
En met drugs is dat een stuk minder..
Maar dat wil niet zeggen dat het minder schade aanricht dan drugs ;)

Ben jij nogal burgerlijk opgevoed ofzo? Je klinkt als mijn moeder. Die zag Herman Brood van het Hilton afspringen en opeens had ze er problemen mee dat ik blow. Ik vind dat je nogal een lage pet op hebt van je medemens als je zoiets denkt. Alsof alleen mensen die niet gebruiken een ruggegraat hebben. Mensen die denken dat ze niet verslaafd zullen raken kunnen 1) naief zijn, of 2) ze kennen zichzelf en weten hoever ze kunnen gaan. Het gros van de gebruikers van in de tweede categorie. Als jij dit niet erkend, dan weet je wederom niet waar je het over hebt en kun je wederom mensen niet veroordelen op hun gedrag. Je generaliseert en scheert alles over één kam. Da's pas dom.

Nou misschien doe ik dat ook wel.. mensen die gebruiken vind ik gewoon "dom" ja..
en ik veroordeel niemand.. ze moeten het zelf weten.. ik geef alleen mn mening erover (Y)

En ik ben helemaal niet burgerlijk opgevoed :no:
Die mening komt geheel uit mijzelf door wat ik zie en meemaak..
En heeft totaal niks met opvoeding te maken..

Uitspraak van actief op dinsdag 24 juli 2007 om 16:57:
In Nederland:

roken: 10.000 - 15.000
alcohol: 3 a 4.000

XTC: een paar per jaar.
Maar let op: eigenlijk altijd in combinatie met andere redenen zoals combinatie met alcohol of GHB, of uitdroging of oververmoeidheid.

Ja maar betekent dat dat drugs "gezonder" is dan alcohol of roken?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 17:07:
Ja maar betekent dat dat drugs "gezonder" is dan alcohol of roken?

ALCOHOL=HARDDRUGS

wanneer krijgen mensen dit toch in hun botte kop (no offence)

ga jij maar eens in een alcoholverslavingskliniek kijken hoe de mensen eruit zien, kom dan maar op terug

als ze iets qua drugs moeten verbieden is het alcohol wel

charlii: drink je alcohol?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 16:39:
Maar drugs en roken en alcohol vind ik een heel groot verschil

dan zeg ik je nog een keer.. Kijk eens naar de CIJFERS!!!!
mensen die doodgaan aan alcohol en roken. Of mensen die echt verslaafd zijn aan alcohol en tabak. Waarom? omdat het geaccepteerd is.
En koffie dan? Toen er op kantoor de koffie-automaat een keer stuk was, liep iedereen zwaar opgefokt rond en wellicht ook nog eens slecht presteren.

Uitspraak van actief op dinsdag 24 juli 2007 om 17:22:
ALCOHOL=HARDDRUGS

wanneer krijgen mensen dit toch in hun botte kop (no offence)

ga jij maar eens in een alcoholverslavingskliniek kijken hoe de mensen eruit zien, kom dan maar op terug

als ze iets qua drugs moeten verbieden is het alcohol wel

Drugs en alcohol moeten ze alebei verbieden dan ;)

maar ik denk dat op lange termijn die mensen er allebei even slecht uitzien.. van drugs en alcohol..

Alleen alcohol is gewoon makkelijker aan te komen en meer voor de hand liggend vin ik dan ;)

Uitspraak van actief op dinsdag 24 juli 2007 om 17:22:
charlii: drink je alcohol?

1 biertje in de maand ofzo.. meestal nog niet eens ;)
MMMKAY!?!?!
laatste aanpassing
3 jaar geleden was ik anti -drugs en had ik een hekel aan mensen die drugs gebruikten. ....maar sind ik twee jaar geleden op decibel mijn eerste pilletje op had was ik meteen verkocht...en had het feest van mijn leven en nu gebruik ik altijd op feesten en soms in weekenden en wil niet meer zonder op feesten....en IK LEEF NOG..heb mijn diploma gehaald en heb een goede baan....xtc is het gezondst wat er is...Als ik jou was charlii ga je er gewoon eentje uit proberen ...wedden dat je mening dan meteen anders is...

Dit is zowiezo debiel, compleet gebasseerd op vooroordelen.

De meeste drugs zijn echt niet illegaal omdat ze schadelijk zijn.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 17:42:
Drugs en alcohol moeten ze alebei verbieden dan ;)

Dan kan je gelijk alle middellen verbieden waar je lichaam op reageert.

Dat word wat :o

maar ik denk dat op lange termijn die mensen er allebei even slecht uitzien.. van drugs en alcohol..

Alleen alcohol is gewoon makkelijker aan te komen en meer voor de hand liggend vin ik dan ;)

Jij moet niet denken, als heroine legaal zou wezen had je die junkies niet. Elke stof heeft zowiezo een anderre uitwerking, jij gooit alles op 1 hoop. Lsd kan je bvb NOOIT zien aan iemand, hoelang die het ook gebruikt, het levert ook geen enkel gevaar (lichamelijk gezien) en is stukken veiliger dan jouw kopje koffie.

Tevens pakt men zowiezo de drug die bij hun past, of het in de winkel ligt of niet.
laatste aanpassing
{argument 'id' ontbreekt}
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 17:06:
En dat is gewoon mijn mening en heeft niks met leeftijd te maken
Dat geeft eerder aan dat jij zomaar wat lult

Je bekrompen gedachtegang heeft met je leeftijd te maken. Ik durf te wedden dat je er over 5 jaar anders tegenaan kijkt, als je wat levenservaring rijker bent. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je tegen die tijd wél gebruikt, maar dan zul je het niet meer bestempelen als dom.

Drugs kan als bedreiging of als verrijking gezien worden. Jij ziet het als bedreiging, terwijl je eigenlijk niet weet waarvoor. Nouja, niet weet, je oppert wel wat argumenten, maar die slaan kant noch wal als je dezelfde argumenten doortrekt op andere producten. Het kan daarentegen ook een verrijking zijn. Je ervaart dingen die je normaal niet zou ervaren en deze ervaringen kunnen je leven verrijken.

Aangezien jij van jezelf nogal angstig aangelegd bent, kan ik me voorstellen dat jij het eerder als een bedreiging dan een verrijking ziet. Dat kun je ook gewoon op die manier duidelijk maken, zonder dat je de mensen die het als een verrijking zien als 'dom' bestempeld. Misschien vind ik het wel dom dat jij het als een bedreiging ziet? Da's trouwens niet zo, ik vind dat iedereen zijn/haar eigen keuzes moet maken.

Drugs en alcohol moeten ze alebei verbieden dan

Als een van Harm-reduction gehoord? Als je het gaat verbieden, gaat het de illegaliteit in, waardoor het niet meer controleer- noch beheersbaar wordt. Maargoed, als je het verbiedt, is het probleem er zeker niet meer? Onder de mat schuiven, heet dat.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 17:51:
Maargoed, als je het verbiedt, is het probleem er zeker niet meer?

juist

Op deze manier word het alleen maar erger :(

Heil de war on drugs

Dat filmpje. :roflol:. Wie is dat?

Indd :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 17:53:
Dat filmpje. :roflol:. Wie is dat?

Bill Hicks
{argument 'id' ontbreekt}

Uitspraak van gekke bee op dinsdag 24 juli 2007 om 17:47:
3 jaar geleden was ik anti -drugs en had ik een hekel aan mensen die drugs gebruikten. ....maar sind ik twee jaar geleden op decibel mijn eerste pilletje op had was ik meteen verkocht...en had het feest van mijn leven en nu gebruik ik altijd op feesten en soms in weekenden en wil niet meer zonder op feesten....en IK LEEF NOG..heb mijn diploma gehaald en heb een goede baan....xtc is het gezondst wat er is...Als ik jou was charlii ga je er gewoon eentje uit proberen ...wedden dat je mening dan meteen anders is...

Ik hou mn mond maar :/

Je bekrompen gedachtegang heeft met je leeftijd te maken. Ik durf te wedden dat je er over 5 jaar anders tegenaan kijkt, als je wat levenservaring rijker bent. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je tegen die tijd wél gebruikt, maar dan zul je het niet meer bestempelen als dom.

Oww.. dus iedereen die 23 is gaat opeens anders over drugs denken (Y)
nu scheer jij iedereen over 1 kam..

Ik heb genoeg gezien en meegemaakt van drugs jaren lang.. en weet er misschien nog wel meer van als iemand die zelf gebruikt (Y)

En geef is 1 goede reden waarom drugs verstandig is dan?

Drugs kan als bedreiging of als verrijking gezien worden. Jij ziet het als bedreiging, terwijl je eigenlijk niet weet waarvoor. Nouja, niet weet, je oppert wel wat argumenten, maar die slaan kant noch wal als je dezelfde argumenten doortrekt op andere producten. Het kan daarentegen ook een verrijking zijn. Je ervaart dingen die je normaal niet zou ervaren en deze ervaringen kunnen je leven verrijken.

Ja en verder leven in een droomwereld :/
We leven in de realiteit hoor (Y)

Ik snap niet hoe leven beter wordt door een hoop kleuren te zien of iedereen lief vinden of wat je dan ook ervaart (Y)

Aangezien jij van jezelf nogal angstig aangelegd bent, kan ik me voorstellen dat jij het eerder als een bedreiging dan een verrijking ziet. Dat kun je ook gewoon op die manier duidelijk maken, zonder dat je de mensen die het als een verrijking zien als 'dom' bestempeld. Misschien vind ik het wel dom dat jij het als een bedreiging ziet? Da's trouwens niet zo, ik vind dat iedereen zijn/haar eigen keuzes moet maken.

Dat heeft er helemaal niks mee te maken..
jij ziet misschien alle leuke kanten ervan..
Maar ik weet wel beter ;)

Als een van Harm-reduction gehoord? Als je het gaat verbieden, gaat het de illegaliteit in, waardoor het niet meer controleer- noch beheersbaar wordt. Maargoed, als je het verbiedt, is het probleem er zeker niet meer? Onder de mat schuiven, heet dat.

Heb ik nooit gezegd (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 18:09:
Oww.. dus iedereen die 23 is gaat opeens anders over drugs denken
nu scheer jij iedereen over 1 kam..

Niet persé over drugs, maar je gedachtegang in het algemeen zal waarschijnlijk niet meer zo bekrompen zijn. Stukje volwassenheid wat nu nog bij je ontbreekt.

Ik heb genoeg gezien en meegemaakt van drugs jaren lang.. en weet er misschien nog wel meer van als iemand die zelf gebruikt

De pubers die verslaafd worden aan de speed, omdat ze op het schoolplein tussen de lessen door zitten te snuiven en daardoor hun toekomst weg gooien, staan heus niet garant voor alle drugsgebruikers. De dingen die jij als 18 jarige gezien hebt, zijn heus niet de maatstaf van alle mensen die gebruiken. Wederom dezelfde bekrompenheid die telkens weer bij je terug keert.

En geef is 1 goede reden waarom drugs verstandig is dan?

Waarom moet het verstandig zijn? :/. Moet alles wat je doet verstandig zijn? In dat geval kun je bijna alle recreatie achterwege laten, want dat is bijna nooit verstandig.

Ja en verder leven in een droomwereld
We leven in de realiteit hoor

Je weet helemaal niet waarover je praat. Suggereer dat dan ook niet. Gebruik het voorbeeld van de invalide die niet in het zand kan lopen maar als beeldvorming.

Ik snap niet hoe leven beter wordt door een hoop kleuren te zien of iedereen lief vinden of wat je dan ook ervaart

Dat klopt. Dat snap je inderdaad niet. Nogmaals, suggereer het dan niet.

Dat heeft er helemaal niks mee te maken..
jij ziet misschien alle leuke kanten ervan..
Maar ik weet wel beter

Nee, dat weet je niet. Jij hebt alleen de negatieve kanten meegemaakt en daar vel je je oordeel door. Ik weet ook heus wel dat er keerzijdes aan de medaille zitten, maar het gaat er om hoe je daar mee om gaat. Alles heeft zijn positieve en negatieve kanten. Jij ziet alleen de negatieve kanten. Misschien weet je onbewust wel van jezelf dat ook louter die negatieve kanten op jou van toepassing zijn, omdat je zwak/angstig/bang voor het onbekende bent.

Heb ik nooit gezegd

Drugs en alcohol moeten ze alebei verbieden dan

Last van je termijn geheugen ofzo? Stiekem aan de bong gezeten? Ojee, nu ga je dood.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 18:22:
Niet persé over drugs, maar je gedachtegang in het algemeen zal waarschijnlijk niet meer zo bekrompen zijn. Stukje volwassenheid wat nu nog bij je ontbreekt.

Denk dat dat eerder bij jou ontbreekt (Y)

De pubers die verslaafd worden aan de speed, omdat ze op het schoolplein tussen de lessen door zitten te snuiven en daardoor hun toekomst weg gooien, staan heus niet garant voor alle drugsgebruikers. De dingen die jij als 18 jarige gezien hebt, zijn heus niet de maatstaf van alle mensen die gebruiken. Wederom dezelfde bekrompenheid die telkens weer bij je terug keert.

Ik heb het ook niet over pubers die zomaar gebruiken..
Nu oordeel je over iets waar je niks vanaf weet (Y)

Waarom moet het verstandig zijn? . Moet alles wat je doet verstandig zijn? In dat geval kun je bijna alle recreatie achterwege laten, want dat is bijna nooit verstandig.

Nou waarom is het niet "dom" dan?

Je weet helemaal niet waarover je praat. Suggereer dat dan ook niet. Gebruik het voorbeeld van de invalide die niet in het zand kan lopen maar als beeldvorming.

Je moet roeien met de riemen die je hebt..
streven naar iets wat nooit zal gebeuren kan zeker wel gezond zijn.. maar doe het dan ook op een gezonde manier!

Nee, dat weet je niet. Jij hebt alleen de negatieve kanten meegemaakt en daar vel je je oordeel door. Ik weet ook heus wel dat er keerzijdes aan de medaille zitten, maar het gaat er om hoe je daar mee om gaat. Alles heeft zijn positieve en negatieve kanten. Jij ziet alleen de negatieve kanten. Misschien weet je onbewust wel van jezelf dat ook louter die negatieve kanten op jou van toepassing zijn, omdat je zwak/angstig/bang voor het onbekende bent.

oww dan zal iemand die zichzelf snijd en niet zn ader doorsnijdt ook verstandig bezig zijn :/
Je lult gewoon als een puber van 13 (Y)

Last van je termijn geheugen ofzo? Stiekem aan de bong gezeten? Ojee, nu ga je dood.

Gebrek aan humor? dat was "bij wijze van"
Nou charlii, ik denk toch dat U veel meer zinnigs zegt dan jij.. je bent vast niet bekend met de engelse uitspraak Takes one to know one..

(Y) eens en mee oneens

... denk daar maar eens overna ;)

Uitspraak van Azul op dinsdag 24 juli 2007 om 18:53:
Nou charlii, ik denk toch dat U veel meer zinnigs zegt dan jij.. je bent vast niet bekend met de engelse uitspraak Takes one to know one..

Wie zegt dat hij meer weet als mij? ;)
Natural drugs :yes:
Chemische drugs :no:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 18:58:
Wie zegt dat hij meer weet als mij?

Meer 'dan' jou. Niet 'als' jou.

Op je vorige post ga ik niet meer in, want je valt in herhaling met ongefundeerd, kleinzerig en bekrompen pubergezwets. Ga maar op het forum van Fancy.nl de 'duscussie' aan. Ik ga naar de shop.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:06:
Meer 'dan' jou. Niet 'als' jou.

:O een spelfout :O nou ga ik dood :cry:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:06:
Op je vorige post ga ik niet meer in, want je valt in herhaling met ongefundeerd, kleinzerig en bekrompen pubergezwets. Ga maar op het forum van Fancy.nl de 'duscussie' aan. Ik ga naar de shop.

Kan je het niet winnen B) watje :rot:

Sommige mensen zullen nooit een gezond verstand krijgen :no: :aai:

Zit je er zelf ook op dan?

Duscussies :honger: volgendeeee :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 18:58:
Wie zegt dat hij meer weet als mij?

uh geen idee, wie zegt dat U drugs gebruikt?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 15:10:
Als je in het cafe een drankje besteld kan je bijna zeker ervan kan zijn dat je weet wat erin zit, en van drugs niet

Pas maar op, ze gooie zo GHB in je glas ;)
En je weet nix van te voren zeker..

En er zijn sommige die houden van een avontuurlijk leven, en andere zitten achter hun pc en maken dit soort topic's :S

drugs is voor watjes

voor mensen die de realiteit niet onder ogen willen zien ( als ze het vaak gebruiken)

ik ben echt tegen drugs

Uitspraak van Azul op dinsdag 24 juli 2007 om 19:11:
uh geen idee, wie zegt dat U drugs gebruikt?

Nou aangezien hij er zo voor is ;)

Uitspraak van Android B) op dinsdag 24 juli 2007 om 19:13:
En er zijn sommige die houden van een avontuurlijk leven, en andere zitten achter hun pc en maken dit soort topic's

Ik kan ook een heel leuk leven hebben zonder drugs hoor B)

Ik hou gewoon van duscussies :honger:

En iedereen neemt dit bloed serieus :roflol:

Beetje humor kan ook geen kwaad ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:14:
drugs is voor watjes

voor mensen die de realiteit niet onder ogen willen zien ( als ze het vaak gebruiken)

ik ben echt tegen drugs

Hehe eindelijk iemand die het met me eens is (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:14:
drugs is voor watjes

ik ben echt tegen drugs

Kijk dat je tegen drugs bent, (y)

Maar om drugsgebruikers meteen te bestempelen als mensen die de realiteit niet onder ogen willen zien gaat te ver. Ben je niet gewoon zelf bang voor de realiteit?

Dat je erachter moet zetten tussen haakjes (als ze het vaak gebruiken) is al een beetje vreemd..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:16:
Nou aangezien hij er zo voor is

Dat je snel conclusies trekt wil nog niet zeggen dat ze altijd kloppen.
Ik ben voor de doodstraf, wil ook niet zeggen dat ik ze wekelijks uitvoer. :dood:

Uitspraak van Azul op dinsdag 24 juli 2007 om 19:19:
Kijk dat je tegen drugs bent, (y)

Maar om drugsgebruikers meteen te bestempelen als mensen die de realiteit niet onder ogen willen zien gaat te ver. Ben je niet gewoon zelf bang voor de realiteit?

Dat je erachter moet zetten tussen haakjes (als ze het vaak gebruiken) is al een beetje vreemd..

nee hooor
ik gebruik het niet wil het niet en heb het niet nodig ...
en heb een vriend gehad die het deed en die wilde de realiteit niet onder ogen zien ... als mensen het alleen op die feestjes doen moeten ze het zelf weten ... ik zou het zelf dan nog niet doen ... maar gewoon thuis doordeweeks en met uitgaan enzo tjaa.. vink beetje kansloos

Uitspraak van Azul op dinsdag 24 juli 2007 om 19:19:

Anders zou ze wel drugs gebruiken :rot:

Uitspraak van bakaYaro op dinsdag 24 juli 2007 om 19:19:
Dat je snel conclusies trekt wil nog niet zeggen dat ze altijd kloppen.
Ik ben voor de doodstraf, wil ook niet zeggen dat ik ze wekelijks uitvoer.

Drugs is iets anders dan de doodstraf (Y)
Aangezien hij er zo voor is weet ik wel bijna zeker dat hij gebruikt..
En aangezien wat hij allemaal typt gebruikt ie niet te zuinig (Y)

Mijn mening.. dus niet zeuren!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:21:
nee hooor
ik gebruik het niet wil het niet en heb het niet nodig ...
en heb een vriend gehad die het deed en die wilde de realiteit niet onder ogen zien ... als mensen het alleen op die feestjes doen moeten ze het zelf weten ... ik zou het zelf dan nog niet doen ... maar gewoon thuis doordeweeks en met uitgaan enzo tjaa.. vink beetje kansloos

Precies (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:28:
Anders zou ze wel drugs gebruiken :rot:

Wie lult er nou als een puber van 13 :rot:

zolang jij drugs gebruikt en drugs jou niet ... moet het kunnen ...

zolang je drugs als toevoeging ziet en niet als must (y)

zolang je van jezelf weet en kan bewijzen dat je nog zonder drugs naar een feest kan en je ook nog eens vermaken :) ...

vind ik er niets mis mee ...

Het is gewoon dom

kom op joh...
Moet iedereen dat niet voor zichzelf weten
Sorry hoor..maar mensen die willen gebruiken doen het toch wel
Zolang ze er andere niet mee lastig vallen..voor mij geen probleem

Trouwens ik ben voor alles te legalizeren
Zo haal je de criminaliteit ook naar beneden,als je het dagelijks verstrekt aan junks..Omdat die mensen dan de straat niet op moeten om te dealen en te stelen...
En zo kun je er als regering meer controle op houden en er zelf nog iets aan verdienen

Maar wat ik me afvraag of je dan nooit bang bent dat een keer een verkeerde pil hebt

Dat bedoel ik legalizeer de boel en je hebt geen troep meer
Mensen die willen gebruiken doen het toch wel...ongeacht of iets illigaal is of niet..
laatste aanpassing

grappige discussie hier hoor... al is het niet echt discussieren meer als het overgaat op:

Mijn mening.. dus niet zeuren!

eigenlijk is het héél simpel:

- mensen die drugs 'goedkeuren' proberen een ander te overtuigen van het 'goede' wat zij in drugs zien. bijvoorbeeld omdat ze ervan genieten.

- mensen die drugs 'veroordelen' hebben daar altijd een reden voor (zijn er bang voor, slechte ervaringen met zichzelf of in hun omgeving).

beide zijn een goede reden om drugs respectievelijk goed en af te keuren. Maar laat iemand met een andere mening ook in zijn waarde.
Ga dus niet roepen dat mensen die drugs gebruiken sukkels zijn (zie plaatje in het Barbie-profiel van Charlii)
Mijn mening

Meningen zijn geen feiten. :dood:
Ik keur het niet goed, ik keur het niet af, ik gebruik af en toe van het een en ander, en geniet er van. Wat anderen doen moeten ze lekker zelf weten, maar dat constante gezeur hier :S

Uitspraak van Azul op dinsdag 24 juli 2007 om 19:32:
Wie lult er nou als een puber van 13

Nu ik :honger:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:32:
kom op joh...
Moet iedereen dat niet voor zichzelf weten
Sorry hoor..maar mensen die willen gebruiken doen het toch wel
Zolang ze er andere niet mee lastig vallen..voor mij geen probleem

Ja moeten ze lekker zelf weten ;)

kan ik het nog wel dom vinden ;)

Uitspraak van actief op dinsdag 24 juli 2007 om 19:41:
grappige discussie hier hoor... al is het niet echt discussieren meer als het overgaat op:

Dat heet humor 8)

- mensen die drugs 'veroordelen' hebben daar altijd een reden voor (zijn er bang voor, slechte ervaringen met zichzelf of in hun omgeving).

Of ze zijn gewoon verstandig (Y)

beide zijn een goede reden om drugs respectievelijk goed en af te keuren. Maar laat iemand met een andere mening ook in zijn waarde.
Ga dus niet roepen dat mensen die drugs gebruiken sukkels zijn

Nou dat is toch mijn mening dat het sukkels zijn (Y)
Ik vind dat. in mijn ogen is dat zo.

(zie plaatje in het Barbie-profiel van Charlii)

Nou veroordeel jij mij :kots:

Uitspraak van Azul op dinsdag 24 juli 2007 om 19:43:
maar dat constante gezeur hier

Ik zeur niet :P

Ik hou van discussies (L)

Ieder zn keuze of ze erop ingaan :honger:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:32:
Trouwens ik ben voor alles te legalizeren
Zo haal je de criminaliteit ook naar beneden,als je het dagelijks verstrekt aan junks..Omdat die mensen dan de straat niet op moeten om te dealen en te stelen...
En zo kun je er als regering meer controle op houden en er zelf nog iets aan verdienen

*proest* :roflol: ik hou mn mond maar :roflol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:46:
Ik hou van discussies

het is geen discussie wanneer je eigen mening zo rotsvast staat dat je elk argument dat er tegenin gebracht wordt de grond in stampt met cirkelredeneringen en klare onzin.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:45:
Of ze zijn gewoon verstandig

omdat ........

Nou dat is toch mijn mening dat het sukkels zijn

omdat ........

Ik vind dat. in mijn ogen is dat zo.

dit zijn dus geen argumenten om iemand van iets te overtuigen... al denk je dat zelf blijkbaar wel.

Nou veroordeel jij mij

Dat heet humor

Uitspraak van Azul op dinsdag 24 juli 2007 om 19:49:
het is geen discussie wanneer je eigen mening zo rotsvast staat dat je elk argument dat er tegenin gebracht wordt de grond in stampt met cirkelredeneringen en klare onzin.

dat komt omdat ik bij mijn mening blijf :yes:

Ik kan ook gewoon mensen gaan uitschelden hoor ;)
Maar dan is het geen discussie meer :no:
wacht maar charlii we discusieren over paar jaar wel verder....dan praat je hier wel anders ....zeg je ooo dat is echt vet man...en je moet alles een keer uitproberen voor dat je er over begint te zeuren!!!

Uitspraak van actief op dinsdag 24 juli 2007 om 19:51:
omdat ........

Ze niet zo dom zijn om te gebruiken :kots:

omdat ........

Omdat ze drugs gebruiken...

dit zijn dus geen argumenten om iemand van iets te overtuigen... al denk je dat zelf blijkbaar wel.

Ben ik nou de enige die dit niet 100% serieus neemt 8)

Iedereen die aan de drugs zit voelt zich gelijk aangesproken :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 19:52:
Maar dan is het geen discussie meer

dat is 't niet zolang je je alleen op je mening beroept zonder die (al is 't maar een beetje) uit te leggen.

kan ik het nog wel dom vinden

Weet je wat dom is
De zoveelste topic over drugs
We weten het nou wel dat het slecht is voor je
Dat is gewoon het risico dat je neemt

Of ze zijn gewoon verstandig

Ha! yeah right ken er genoeg die hetzelfde riepen..en moet je ze nou zien;)