Partyflock
 
Forumonderwerp · 962049
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.



Op zondag 29 juli zal Q-dance de spectaculairste stage hosten op Tomorrow Land. Een internationale top line-up met; Zany, Promo, Yoji Biomehanika, Dana, Showtek, Luna, Ruthless, Coone, Zatox, Headhunterz, Lobotomy Inc and Chicago Zone zal het recreatiedomein De Schorre ongetwijfeld weer op zijn grondvesten doen schudden.

Maar er is meer, want zondag 29 juli 2007 is het officiële startschot van een nieuw verhaal. Q-dance zal vanaf dan op regelmatige basis evenementen in België organiseren.

Op 29 september 2007 zal het eerste evenement X-Qlusive plaatsvinden in de Brabanthal in Leuven dat volledig door de populaire DJ Zany gehost zal worden.

Het is enkel aan de allergrootste artiesten uit de hardere dance-scene voorbehouden om van Q-dance een uitnodiging te krijgen om een 10 uur durende soloavond te hosten.

DJ Zany zal de spil van het evenement zijn, maar hij zal gedurende de nacht ter zijde worden gestaan door een groot aantal collega’s. In de main staan een reeks spraakmakende live-optredens en dj-battles gepland, terwijl in de tweede zaal een zevental bevriende dj’s op het programma staan.

De volledige line-up van X-Qlusive DJ Zany Belgie zal op Tomorrow Land bekend gemaakt worden!

DJ Zany is zonder twijfel één van de allerpopulairste en belangrijkste DJ’s uit de hardere muziekgenres. Hij was headliner op de grootste dance-evenementen, zoals Qlimax, Defqon.1, Sensation Black, Reverze en Hardbass.
Raoul van Grinsven begint zijn professionele muziekloopbaan als lid van de Shadowlands Terrorists, maar besluit eind jaren 90 om zich op een andere muziekstroming te gaan richten. Binnen enkele jaren groeit Zany uit tot één van de belangrijkste artiesten van de hardere dance. DJ Zany’s eigen label Fusion is één van de succesvolste hardstylelabels van Europa en hij is tevens onderdeel van de populaire hardstyleformatie de Donkey Rollers.
DJ, producer en labelbaas Raoul van Grinsven dankt zijn faam onder andere aan zijn herkenbare stijl, die naast hardstyle ook elementen uit techno, hardtrance en oldschool bevat.

29 september in de Brabanthal Leuven: X-Qlusive – DJ Zany.

Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf zaterdag 4 Augustus via Free Recordshop, Fnac, Teleticketservice, Ticketbox en TicketOnline.nl

Houd vanaf 29 juli Q-dance.be in de gaten.

Locatie: Brabanthal. Moet vet worden! :woop:
laatste aanpassing
:cheer:

Vette shit :respect:
 
super!! nog ff een keertje overdoen!!!
Jottum. :rot:
Enige minpunt dat het in belgië is 8)
had liever een XQ in nederland gehad. Wel mooi allemaal hoor dat Q-dance internationaal gaat maar het speciale gaat er wel vanaf op deze manier.

XQ pavo,dana,the prophet,luna etc waren toch once in a lifetime feesten waar mensen jaren latet nog over praten. Het speciale was dat het altijd maar een keer was.

Nu gaan we in herhaling vallen. Alle intro's ook hetzelfde?
 
Uitspraak van Sancti op vrijdag 20 juli 2007 om 21:11:
had liever een XQ in nederland gehad

zal vast wel blijven toch,dat mag niet verdwijnen
i :lief: exqlusive
laatste aanpassing
Uitspraak van Sancti op vrijdag 20 juli 2007 om 21:11:
Nu gaan we in herhaling vallen.

Uitspraak van Sancti op vrijdag 20 juli 2007 om 21:11:
Alle intro's ook hetzelfde?

Ja alles is precies het zelfde, ook de bezoekers die er waren.

Dan weet je waar je verwacht word die zaterdag...............



:-)
Uitspraak van PartyVids op vrijdag 20 juli 2007 om 21:14:
Ja alles is precies het zelfde, ook de bezoekers die er waren.

Dan weet je waar je verwacht word die zaterdag...............

;-) wiseguy
laatste aanpassing
Uitspraak van Sancti op vrijdag 20 juli 2007 om 21:11:
het speciale gaat er wel vanaf op deze manier.

:roflol:
België loopt niet warm voor hardstyle...

80% van de bezoekers zal wel weer Nederlander zijn.
hoe origineel (y)
De rek is er zeker uit dus gaan we alles klonen :x
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 20 juli 2007 om 21:20:
80% van de bezoekers zal wel weer Nederlander zijn.

nog beter..
 
Gaan nu alle leuke feestjes ook naar België? :D
Das een stuk dichterbij dan bijv. Amsterdam (Y)
laatste aanpassing
(uiteraard) aanwezig :lief:
Wel goed idee van Q-dance, onder het mom van 'buitenland' gewoon alle feesten 2x doen :9
Krijg al gelijk kriebels in me maag:D:D Ik wil wel zien als zany zijn XQ in de hmh kan overtreffen en hopelijk word het niet 1 groot jump festijn zoals bij bassleader :/
Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 20 juli 2007 om 21:39:
Wel goed idee van Q-dance, onder het mom van 'buitenland' gewoon alle feesten 2x doen

Jaa lekker uitmelken
Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 20 juli 2007 om 21:20:
België loopt niet warm voor hardstyle...

Qlimax belgie verkoopt anders ook wel redelijk tot goed.
Hardstyle zit indernationaal heel erg in de lift, ik kan me voorstellen dat Q-dance hiervan een graantje mee wil pikken.
Uitspraak van COÑO op vrijdag 20 juli 2007 om 21:23:
De rek is er zeker uit dus gaan we alles klonen

Uiteindelijk zullen er ook wel typisch op Belgie toegespitste events komen. Maar een eerste stap maak je altijd zo voorzichtig mogelijk.
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 20 juli 2007 om 23:02:
Qlimax belgie verkoopt anders ook wel redelijk tot goed.

Tja, wat ik al zei, het zullen voornamelijk den Hollanders zijn die de kaarten kopen.

Als ze slim zijn bij Q dan gooien ze er nog 1 a 2 grote jumpnamen tegenaan zodat er ook Belgen en Fransen op dit event afkomen...
laatste aanpassing
Nou het spijt me maar van dit nieuws zakt echt mijn broek af. Ik ben echt een grote fan van XQ en Q Dance maar dit slaat echt nergens op. Prima dat ze XQ naar Belgie verhuizen, duidelijk aanwezig, maar waarom ga je in godesnaam een feest wat afgelopen januari is gehouden nog een keer geven? Als het nou een XQ Dana, Luna of The Prophet was geweest had ik het ook jammer gevonden maar goed dat is al een tijdje terug. Liever doen ze gewoon een nieuwe XQ.

BTW, no offence voor Zany. Gun het hem wel. (Y)
Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 20 juli 2007 om 23:09:
Als ze slim zijn bij Q dan gooien ze er nog 1 a 2 grote jumpnamen tegenaan zodat er ook Belgen en Fransen op dit event afkomen

Ik gok wel dat ze dat zullen doen, daarbij denk ik ook wel dat ze ook wel eens met een XQ-jump gaan komen, een XQ coone is denk ik zo uitverkocht in Belgie.
Maar Belgie begint langzaam maar zeker rijper te worden voor hardstyle, zelfs Sensation black op een vrijdag verkocht al redelijk en aan het vele jump te zien op de filmpjes zijn er ook flink wat belgen geweest (Y)
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 20 juli 2007 om 23:52:
zelfs Sensation black op een vrijdag verkocht al redelijk en aan het vele jump te zien op de filmpjes zijn er ook flink wat belgen geweest
het werd aanmerkelijk rustiger toen de hardstyle kwam hoor ;) En een aanzienlijk deel dat wel bleef (staan) bleef jumpen of ging pogo'en..
Ach, het strategisch plan achter dit snap ik ook nog niet helemaal.. Zal het eens navragen :9
Coone is (volgens mij) verbonden aan andere organisaties, dus een XQ-Coone zul je niet zo snel zien. Ik zou eerder een Ruthless verwachten dan een Belgische jump-artiest. Al is het maar omdat hij veel collega-dj's uit verschillende scenes kent...
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 20 juli 2007 om 23:52:
dat ze ook wel eens met een XQ-jump gaan komen

hoop en denk van niet hoor.. :no:
Dat er Q-dance feesten in belgie georganiseerd worden maakt mij niet uit, maar ik heb toch wel het gevoel dat ons eigen land wordt overgeslagen.

Vroeger had je naast de Qlubtempo's ook nog Houseqlassics, Technology en Ressurection, die zijn allemaal verdwenen. Wat betreft de kleine feesten is 1x Xqlusive en 1x Qlubtempo toch wel weinig voor 2007! Ik weet wel dat er gewerkt wordt aan een nieuw concept, maar dat is waarschijnlijk pas in 2008. Een Xqlusive of ander feest had best wel gegeven kunnen worden.
je vergeet Promo ;)
En stages op bijv Tomorrowland, Mysteryland, die cruise in Zweden, volgens mij hebben ze nog achter de schermen iets in Parijs gedaan.. En dan heb ik het nog niet over een sensation Black (zowel Amsterdam als Belgie) waar Q volgens de geruchten ook aardig wat gedaan heeft.. Evenals Thunderdome en Trance Energy. Zooo stil zitten ze bij Q-dance niet hoor :)

Maar ach, je kunt je afvragen in hoeverre het nog realistisch is Q-dance en ID&T als aparte bedrijven te zien :) Ik heb altijd het idee dat het wel een tikje in elkaar over loopt..
laatste aanpassing
 
nog een slogan van q-dance xqlusive is een feest waar er kwa dj land of wat dan ook eenmalig word gegeven :P
 
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 21 juli 2007 om 01:48:
Evenals Thunderdome en Trance Energy. Zooo stil zitten ze bij Q-dance niet hoor

wat heeft Q bij TE gedaan dan????????
Ik wéét het niet, maar ik heb wel geluiden gehoord dat ze meegewerkt hebben aan de productie (was ook wel te zien volgens mij) en er was ineens 'toevallig' ook weer een hard stage. Dat zijn dingen waar ik wel invloeden van Q-dance vermoed :)
Uitspraak van M.arlon (F) op vrijdag 20 juli 2007 om 21:03:
Enige minpunt dat het in belgië is

Wat is daar minpunt aan? Goed toch :p

Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 20 juli 2007 om 21:20:
België loopt niet warm voor hardstyle...

Pardon???

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juli 2007 om 21:29:
Gaan nu alle leuke feestjes ook naar België?

Laten we het hopen, kijk al uit naar DefQon België

Uitspraak van Stefanovic b) op vrijdag 20 juli 2007 om 23:58:
het werd aanmerkelijk rustiger toen de hardstyle kwam hoor

Dan heb je mij niet aan het werk gezien :p
Tuurlijk zijn er weer mensen die over uitmelken beginnen, ga dan gewoon niet !!
ten 2e hoe vet is het dat die nacht nog een x dik over gedaan word !!!!!
Zonde dat Q-dance ook de grens overgaat, Zo krijg je hetzelfde als Id-t heeft gedaan en krijgt nederland zometeen over een jaar ofzo alleen nog maar 3e ranks dj's kijk maar naar sensation white enzo.. dat is ook geflopt e.d. Zonde zonde zonde..

Had liever nog een XQ in Nederland gehad, wachten er weer veel te lang op..

DIT IS ECHT ZONDE!!!
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 21 juli 2007 om 01:48:
Maar ach, je kunt je afvragen in hoeverre het nog realistisch is Q-dance en ID&T als aparte bedrijven te zien Ik heb altijd het idee dat het wel een tikje in elkaar over loopt..laatste aanpassing 21 juli 2007 01:56

Deze bijde partijen zijn samengevoedt.. ik zie veel dingen van Id&t en Q bij elkaar overeenkomen, alleen zorgt Q dat de klap opgevangen wordt van ID&t qua show, decor, en lasers... want sinds kort zijn (zie Sensation Black maar) ook neergezet door Q om zo te overleven, zie de line up alleen maar al!

zegt al genoeg.
Q-dance ik hoop dat jullie hier over na hebben gedacht. Maak niet dezelfde fouten als ID&T wat al tijden kampt met een serieus imago probleem. Een van de sterke punten van Q-dance is dat ze tot nu toe altijd credible zijn gebleven verspeel dit niet!


overigens Zany wel gefeliciteerd met dit nieuws
Uitspraak van GizmoNL op zaterdag 21 juli 2007 om 15:36:
Deze bijde partijen zijn samengevoedt..
ik weet dat beide partijen zijn samengevoegd ja ;) Tenminste, ze bestaan nog wel onafhankelijk natuurlijk, maar het loopt wel wat in elkaar over ja :)
Aanwezig hopen dat ze donkeyrollers vs showtek nog een keer over doen:D
Uitspraak van Stefanovic b) op zaterdag 21 juli 2007 om 18:30:
ik weet dat beide partijen zijn samengevoegd ja

Klopt, als je het boek RELEASE leest van ID_T kom je dit verhaal ook tegen !
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Vind het wel super lijp weer

zany echt wreed

gaat een heerlijke knaller worden
Onze mooie partystyle moet in nederland blijven belgen en spanjaarden enz.. kunnen dat gewoon niet dat kun je die gasten ook niet kwalijk nemen het buitenland moet gewoon weer naar nederland komen alleen wij weten wat feesten is... vergeet niet dit soort feesten komen uit rond 1990 waar id&t en Thunderdome deze feesten op de kaart gezet werden zonder de "Gabbers" uit die tijd, Zouden dit soort feesten NOOIT BESTAAN HEBBEN! Seen it, been there, wear the t-shirt.....

BTW ZANY... ga zo door je vorige eXclusive was echt te VET....
laatste aanpassing
zker van de partij!!!
Uitspraak van Spacer_Sef op zondag 22 juli 2007 om 04:12:
alleen wij weten wat feesten is...

Jah want Nederlanders hebben een speciaal gen, en als je wat kilometers over jullie zuidelijke grens woont heb je dat niet & zal je nooit kunnen feesten..

Idioot. :/
laatste aanpassing
Uitspraak van Prinz Daff op maandag 23 juli 2007 om 11:52:
Jah want Nederlanders hebben een speciaal gen, en als je wat kilometers over jullie zuidelijke grens woont heb je dat niet & zal je nooit kunnen feesten..

Idioot.

idd
bwa ik woon maar 2 km van de grens dus en ik kan feesten da weet ik wel en jullie zen geen haar anders as ons wij belgen zen blij dat die feeste ook naar hier kome dus is dat een teken dat q-dance en id&t nie zo egoistisch zen en ook wille laten zien dat de belgen er iets van kunne, het is hier mss nog niet zo als bij jullie ma geloof me wij kunne ook feeste
Belgen is een afgetrapte volk, dat niet kan feeste, ze hebben of hun armen over elkaar, of ze zitten rondweg te gapen, tevens zijn de feeste bij jullie in belgie meestal om 06:00 al afgelopen en uit eigen ervaring zag ik ze de boel al schoonmaken om 02:30 Dus tja Jullie belgen zijn minder gewend dan ons, want de meeste belge gaan rond 05:00 al naar huis, En jullie kunnen nooit zo los gaan als ons, omdat jullie gewoon geen volk zijn voor feeste, maar gewoon doodsaai zijn..


Vertel nu me eigen ervaring... Dus als je commentaar hebt, Lees dan ff mijn verslag van Tiesto 19 Mei in Hasselt (Belgie) Als bewijsstuk!
Vertel nu me eigen ervaring... Dus als je commentaar hebt, Lees dan ff mijn verslag van Tiesto 19 Mei in Hasselt (Belgie) Als bewijsstuk

ja nu zeg je ook iets tiesto trouwens ik blijf altijd tot het laatste en ik weet wel wat feeste is
jullie moete het altijd beter weten daarom dat de relatie tussen belgen en hollanders niet zo goed gaat maar wat boeit mij da ik ben blij dat er tegenwoordig beter feesten zen nu nog w8 tot art of dance hier gaat beginne met feesje en niet alleen op bassleader ma zelf moh hier in vlaandere ge zou verschiete
wij niet kunne feeste pff dikke zever