| Betreft: | evenement: Karma, zaterdag 27 oktober 2007 om 22:00 |
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op woensdag 19 september 2007 om 21:49:of grijs gefast forward
dan heb je maar weinig kunnen luisteren
had hem al een poosje in huis
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op woensdag 19 september 2007 om 21:49:ik ga hem nu luisteren.
sit back and enjoy!!!
had hem al een poosje in huis
aha
en hij is zoooooooooo lekker!! dus letterlijk grijsgedraaid, zit geen groef meer in
hahahahaha
sit back and enjoy!!!
ik heb zeker genoten van je set Michel
heeeeeeeeeerlijk!!!!!
luister die andere sets ook nog regelmatig, minimaal 1 keer per zoveel weken, want ik heb een beetje teveel muziek op mn harde schijf
maar als ik door mn lijst scroll om even een lijst samen te stellen wat ik wilt luisteren, zit er toch altijd wel een set van jou tussen die ik weer wilt luisteren
Keep On The Good Work
He mensen,hier even een link van een uurtje van een live-set van het TripleMMM dj-team opgenomen in club Latido op 16-09-07,het is geen trance maar de TripleMMM sound,club/electic/house.Veel luisterplezier!! Grtz Marcel(1 vd 3 dj's van TripleMMM)
http://www.megaupload.com/?d=HV9BDZIF
Tot de 27e van oktober
http://www.megaupload.com/?d=HV9BDZIF
Tot de 27e van oktober
Uitspraak van DJMarcelles op zaterdag 29 september 2007 om 00:22:live-set van het TripleMMM dj-team
Gisteraaf m'n weekend mee ingeluid!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 oktober 2007 om 10:55:Gisteraaf m'n weekend mee ingeluid!
Ja ja dat is schudden met die billen van je he....
we moeten gauw maar is met ze alle afspreken
misschien kunnen we dan nog wel meer laten schudden.....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 oktober 2007 om 15:28:Ja ja dat is schudden met die billen van je he....
Jaaaaaaaaaa, daar heb ik ze van Moedertje Natuur ook voor meegekregen
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 oktober 2007 om 15:28:we moeten gauw maar is met ze alle afspreken
misschien kunnen we dan nog wel meer laten schudden.....
Deal! Zeker te weten binnenkort, gaan we regelen