s dat alleen op dat blok? Ik heb mij altijd afgevraagd waarom dat niet op meer auto's is, voor urban en snelweg andere standen. Zodat je gewoon wat cilinders kunt aan en uitschakelen.
'zware' motoren, al weet ik dat er hier wagens rijden waarvan de motor uitgaat als je bij een stoplicht staat [ dus stilstaat ] en weer aanslaat als je gas geeft..
lijkt me wel raar, als je met een v8 rijd dat er bv maar 2 cilinders effectief pompen en dat de andere stil staan
die eigenaar van de s5 waar ik in meegereden heb vertelde me dat hij 10/100 deed, valt echt goed mee voor een auto met een v8 motor!
zelfs mn golf 3 deed het beter als ik goed doordrukte soms 13 a 15/100
lijkt me wel raar, als je met een v8 rijd dat er bv maar 2 cilinders effectief pompen en dat de andere stil staan
btw als je zuinig rijd met een zware auto kan het verbruik best meevallen!
die eigenaar van de s5 waar ik in meegereden heb vertelde me dat hij 10/100 deed, valt echt goed mee voor een auto met een v8 motor!
zelfs mn golf 3 deed het beter als ik goed doordrukte soms 13 a 15/100
wel een 1.8 benzine met 95 pk
Dat red je in een M5 ook wel hoor, als je een snelheid houd van 100, het optrekken en hoge toeren zuipt
2 of 4 en bij dieper gassen dus meer cilinders...
Overigens, als je op www.hemi.com kijkt zal je zien dat ik me vergist heb en dat de SRT-8 géén 'deactivation' heeft, de 'normale' 5,7 liter heeft die functie wel...
ja idd.
een Triumph zou het misschien kunnen zijn maar dat weet ik ook niet zeker
noob k ben kk zat maar ik weet zelfs de rdw site te benaderen
enteken Klik hier voor informatie
Voertuigsoort Klik hier voor informatie personenauto
Merk Klik hier voor informatie BENTLEY
Handelsbenaming Klik hier voor informatie EIGHT
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
1985, 2,2 ton, 8 cilinders
nublij?!?!
het is gewoon een standaard uitvoering alleen de de zwaailampen zijn er op gebouwd
Volgens mij niet. Tis alleen in nederland volgens mij verboden om 't als sticker te hebben dacht ik.
Maar goed, dit is een buitenlander, dus die zal er wel geen last van hebben.