Ik zie ze ook wel vaker, maar ik kijk elke keer weer, ik kijk ook altijd even in de auto als hij ergens geparkeerd staat. Welke afwerking, welk leer enz.
zo heel af en toe komt er wel eens een ferrari enzo voorbij of een mercedes cl65 amg, clk dtm, of een bentley azure...
FOTOOOOO'S
Diminish citeer 7 november 2007 16:38
tsja dan zeg ik wel dat ik een m6 had gezien, maar inderdaad een nieuwe en een oude hehe
ik vind de oude ook veeeeeel dikker!
Een Oude M6 ??? (bestaat niet) Mischien bedoel je de M1
(M635csi)
Auto van een maat van mn pa
Zeker wel uniek
Mgoed die plastic getunede autos van oa fredje25 zijn veel phatter
Komt die auto ook wel eens bij BCC in Gramsbergen? Toen mijn auto daar op de testbank ging, stond er ook zo'n soort Mercedes, ook met dat rode leer erin. Weet alleen niet meer of dat ook een cabrio was.
Mega spot vandaag : Mercedes Benz CLK AMG DTM Cabriolet let op foto twee, een combo met een CL65AMG
Zaterdag krijgt de eigenaar van deze wagen weer een nieuwe aanvulling op zijn collectie : SLR Roadster (in de kleur van de SLR 722, welke hij overigens ook al bezit) Binnenkort worden er tevens een tweetal scuderia's afgeleverd om lekker mee te spelen ... damn, zalig zulke investeringen bij mij in de buurt
Net een duitser in een zwarte S5, dacht eerst dat er een R8 aankwam want k zag alleen de koplampen, maar toen kwam die dichterbij uit de tunnel en toen zag k m, toen hij ons zag trok hij nog lekker hard op. fel geluid