Partyflock

Forumonderwerp · 961650
Waarschuw beheerder
donateur
Uitgegeven: 18 juli 2007 16:54

AMSTERDAM - Een zestienjarige jongen uit het Engelse Norfolk bleek een wel heel voordelige aankoop te hebben gedaan. Toen hij een via veilingsite eBay besteld pakketje opende, bevatte dat niet alleen een tweedehands spelcomputer, maar ook 65.400 euro in contanten.

Volgens The Register had de jongen 95 Britse pond (zo'n 140 euro) voor de Playstation 2 betaald.

De ouders van de jongen schakelden de politie in, die het geld voor onderzoek in beslag heeft genomen. Uit het pakketje zouden overigens wel twee spelletjes ontbreken.

Bron: Nu.nl

:| Waarom... Waaaaaaaaaaaaaaaaaaarom heb ik nou nooit zulke mazzeltjes :D
En waarom zijn die ouders zo dom? :frusty:
Waarschuw beheerder
Eerlijke mensen worden altijd keihard genaaid in deze maatschappij, of er wordt wel misbruik van ze gemaakt.

Dan maar een keertje niet goudeerlijk hoor... Ik had het geld gehouden, geef ik toe. En degenen die dat zogenaamd niet zouden doen, liegen dat ze barsten. Zoiets als dit is een kans die je maar 1 keer in je leven krijgt. En deze mensen gooiden hun kans om eens extreem goed van het leven te kunnen genieten doodleuk in de prullebak. Tja, dan zijn ze het blijkbaar ook niet waard.

Mensen moeten eens hun eigen lot in handen nemen ipv zich altijd maar keurig aan alle regeltjes te houden. Regeltjes zijn bedacht door degenen met macht, om de grote kudde onder controle te houden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dom van die ouders, maar ik kan het me ook wel weer voorstellen eigenlijk