| Betreft: | evenement: Smackdown, zaterdag 29 september 2007 om 23:00 |
Uitspraak van Da Tomba !! op donderdag 4 oktober 2007 om 20:05:Uitspraak van EXILIZT op donderdag
en hier mn broertje op zxzw
hier een vaag filpmje van hem nog
The Jim Morissons
Uitspraak van Da Tomba !! op donderdag 4 oktober 2007 om 20:05:thijs
het was één van me beste avonden ooit
USK en Maru
Uitspraak van 8-bit Kid™ op vrijdag 5 oktober 2007 om 18:09:het was één van me beste avonden ooit
USK en Maru
Heldenshit idd plus de geniale after
Uitspraak van 8-bit Kid™ op vrijdag 5 oktober 2007 om 18:46:de after
helemaal leip
Gezellige brabantse gezelligheid met een vleugje 020 en 010
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 oktober 2007 om 18:55:en waar hebben jullie het over
ZXZW festival in Tilburg met bijhorende after wjzow
Uitspraak van Transistorized op vrijdag 5 oktober 2007 om 19:01:Harmsen
Wat een lief jongetje op die foto en bijna ze bordje leeg
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op vrijdag 5 oktober 2007 om 19:00:ZXZW festival in Tilburg met bijhorende after
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 oktober 2007 om 23:14:Stuur mij maar een bericht waar ik het geld heen moet sturen.
Giro 555 wellicht?
Het "help Luuk de winter door fonds"
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op zaterdag 6 oktober 2007 om 11:02:Ik weet ook bijna zeker dat ik, op het moment dat de camera langshobbelde, me weinig intelligent en fris gedroeg.
Ik weet ook bijna zeker dat ik, vanaf het moment dat ik de Doornroosje binnenhuppelde, me weinig intelligent en fris gedroeg.
Ik weet ook bijna zeker dat ik, vanaf het moment dat ik de Doornroosje uitstruikelde, me weinig intelligent en fris gedroeg.
Op het moment dat ik bij Doornroosje aankwam dacht ik bij mezelf:
Hier moet wel heel raar volk op af komen
Dus ik voelde mij daar wel thuis, al vloog ik wel zo gauw mogelijk naar de bar, in de trein weinig kunnen zuipen
Maar had wel mooi kaartje om 1e klas te kunnen reizen dus geen last van
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 22:10:dagjes mensen
Als er weer eens een feestje is in Doornroosje georganiseerd door Smackdown dan ben ik er denk ik wel weer bij.
Te gekke lokatie
Buitenkant ook met al die graffities
Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 5 oktober 2007 om 12:08:The Jim Morissons
ken je het ?
dikke herrie
hij is er al voor naar engelnad, duitsland en door heel nl geweest . zit ook nog in puke brigate en hij alleen doet ook nog wat dingetjes .
Komt helemaal goed
over een tijdje op wood ofzo
noise toch ?
heb ze tijd terug gehoord in 013 (was d8 ik diediedie vs the jim morrisons)
was wel dik, alleen niet iets voor de hele avond
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:22:die gast met die hoed en wit gezicht is mn broertje
vet filmpje
in 013 gedroegen hun zich ook als een stel idioten
de diediedie zat onder t bloed enzo en hun renden door de zaal heen sprongen op de bar en beukte allemaal mensen
freakfest
Uitspraak van Dragoslav M. op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:39:een noise avondje is altijd echt een belevenis
Absoluut, er gebeurd altijd wel wat moois.
Vorig jaar stond Terg op de Oude Markt in Enschede (het podium stond like tegen de kerk aan) tijdens het Gogbot festival. En er liep allemaal winkelend volk langs. En de meest voorkomende uitdrukking liet wel weten dat men het afgrijselijk vond. Sta je daar dan als noisehoofd, heerlijk. Helaas kwam later de politie mekkeren en de rest van de dag stond het volume vrij laag. Iets wat de act van Apzolut bijvoorbeeld niet bepaald ten goede kwam.
En overigens nog een hoeratje voor The Jim Morissons, die zijn gaaf.
Uitspraak van Schimpie de Ruisgenoot op dinsdag 9 oktober 2007 om 23:56:Helaas kwam later de politie mekkeren en de rest van de dag stond het volume vrij laag.
Als daar Di-rect door de speakers knalde (
Uitspraak van Schimpie de Ruisgenoot op dinsdag 9 oktober 2007 om 23:56:En overigens nog een hoeratje voor The Jim Morissons, die zijn gaaf
Uitspraak van Schimpie de Ruisgenoot op dinsdag 9 oktober 2007 om 23:56:Apzolut
Moet opeens denken aan Abzolut op het Bevrijdingsfestival in Wageningen... dat ging ook compleet los, was echt vet

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)

![Sjaak Dekker[2x5]](/images/user/35561_631436.jpg)