Partyflock

Forumonderwerp · 961270
1039x bekeken
Waarschuw beheerder
Zijn hier nog mensen die met wat creative trucjes een goed rendement krijgen?

Ik leen bijvoorbeeld maximaal bij de IB groep, hierover betaal ik 2.7% rente.. Maar zodra ik dit geld binnen krijg zet ik dit op een spaarrekening van de SNS bank waar ik 4.25% rente ontvang. Dit doe ik al twee jaar en is redelijk rendabel...

Nu zit ik ook te denken om wat geld vast te gaan zetten op een vaste spaarrekening maar weet nog niet precies wat en hoe.. aandelen vind ik geen optie omdat ik dat teveel bij moet houden..

maar zo zijn er best veel trucjes om van geld meer geld te maken.. iemand anders nog hele leuke ideën?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nijssen op maandag 16 juli 2007 om 16:25:
maar zo zijn er best veel trucjes om van geld meer geld te maken.. iemand anders nog hele leuke ideën?

Dit is een goeie:

Je plakt twee muntjes van 2 Euro aan elkaar met beiden de kopzijde aan de buitenkant.

Dan zeg je tegen een bekende: Ik wed voor 5 Euro dat als ik deze munt opgooi hij op kop valt.

Succes gegarandeerd.

Ook kan je om het geloofwaardiger te maken dit ook doen met 2 munten met de muntzijde naar buiten.

Dan weer kop, dan weer munt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op maandag 16 juli 2007 om 17:21:
gastenlijst. en ik weet niet eens zeker of ik het wel trek

verder ga ik eigenlijk alleen maar naar illegale feesten. die kosten niks. en aangezien ik ofwel in de organisatie zit ofwel ik toch iedereen ken is de drank ook gratis. en drugs heb ik nog nooit voor betaald

m'n telefoon zit nog gewoon in het bedrijfsabonement. zolang ik binnen mijn bundel blijf (450 min, 160 sms) blijft dat ook zo.
en dat lukt meestal wel

Dat zit wel goed dan (Y)

Waarschuw beheerder
tsja wie zal het zeggen?

als ik morgen een ongeluk krijg en overlijd.. je weet niet wat er kan gebeuren.
Tuurlijk spaar ik wel, maar lang niet alles.

Ik geef meer uit dan dat ik spaar, en daar heb ik geen problemen mee, ik bezit al een huis en inboedel en de hele reutemeteut.

Ik ben nu aan het sparen voor een boot

das waar :yes:

boten zijn vet

wist je dat je daar ook gewoon hypotheek op kan vestigen :D

hoef je minder lang te sparen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Goeie truc voor de heren..

De kont van je meisje verhuren voor 150 euro per uur, en het meisje 50 euro per uur betalen.

Tip voor de dames...je kont verhuren, leverd je al gauw €450 per dag op. Op een werkweek van 5 dagen is dat....let op...€9000 per maand

Ik weet al als wat ik terug ga komenin mijn volgende leven.

Waarschuw beheerder
Je plaatst een advertentie voor een hypermoderne homo dildo met ultiem genot. Laat de mensen betalen. Stuur ze een brief dat de levering helaas niet door kan gaan, maar dat ze hun geld kunnen terughalen bij de bank met de meegezonden cheque waar dus de hele titel van die dildo ook op vermeld staat.

Geheid dat de helft van die kerels dat geld echt niet meer op gaat halen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 17:40:
Je plaatst een advertentie voor een hypermoderne homo dildo met ultiem genot. Laat de mensen betalen. Stuur ze een brief dat de levering helaas niet door kan gaan, maar dat ze hun geld kunnen terughalen bij de bank met de meegezonden cheque waar dus de hele titel van die dildo ook op vermeld staat.

En wanneer is dat je overkomen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 17:40:

lock stock & two smokin' barrels (Y);)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar zodra ik dit geld binnen krijg zet ik dit op een spaarrekening van de SNS bank waar ik 4.25% rente ontvang.

Maxisparen zeker? Daar kun je maar 250 euro per maand sparen.
Hier krijg je 4,5 % zonder beperkingen:
http://www.atbsparen.nl/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 16:54:
Pas toen ik 'pauw pauw pauw' deed begon iedereen te rennen en kwam toen pas de politie!

ja omdat iedereen zich ermee bemoeit

ik ben toch de autheur :|

dus ik bepaal welk gedeelte ik jat van def p
en jullie hebben maar gewoon te luisteren verdomme :| :|

Waarschuw beheerder
is geld uitgeven ook een truc
Waarschuw beheerder
donateur

Ik leen bijvoorbeeld maximaal bij de IB groep, hierover betaal ik 2.7% rente.. Maar zodra ik dit geld binnen krijg zet ik dit op een spaarrekening van de SNS bank waar ik 4.25% rente ontvang. Dit doe ik al twee jaar en is redelijk rendabel...

Nu zit ik ook te denken om wat geld vast te gaan zetten op een vaste spaarrekening maar weet nog niet precies wat en hoe.. aandelen vind ik geen optie omdat ik dat teveel bij moet houden..

Gewoon planten neerzetten man, veel rendabeler ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op maandag 16 juli 2007 om 19:01:
Maxisparen zeker? Daar kun je maar 250 euro per maand sparen.

Aha... kijk hier hebben we wat aan!

Leuke discussie, er zitten wel wat intressante dingen tussen..

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 16:54:
hypotheek rente kun je aftrekken

je moet altijd maximaal hypotheken en je spaargeld voor jezelf houden

Heb je gelijk in.. maar dat is toch op basis van je toekomstige inkomen, dus dat is een percentage.. maar als je het later om één of andere reden niet kan redden is de IB groep makkelijker dan een bank..

Dat is waar... op dit moment.. maar ik verwacht niet binnen nu en 5 jaar een huis te gaan kopen, en ze willen al van die hypotheekrente aftrek af.. Maar daar had ik nog niet zo aan gedacht.. Thx! (Y)
Uitspraak van Deuce op maandag 16 juli 2007 om 16:57:
Het is niet zo dat je DUS in 15 jaar alles mag aflossen, het streven is uiteraard eerder met grotere bedragen.

Waarschuw beheerder
Wel slim bedacht!
Werk zelf bij een bank/verzekering en kan iets hogere rente krijgen.
Maar helaas geen stufi meer :(
Waarschuw beheerder
Alles in België investeren. Echt booming daar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op maandag 16 juli 2007 om 19:01:

Wat is de 'catch' ? 4.5%, daar moet een addertje onder 't gras zitten ...

*EDIT* ik zie net dat per 1 jan 2007 de garantie van DNB bij faillisement iets is aangepast: voor 1 januari was je altijd standaard verzekerd voor 40,000. Nu krijg je bij een faillisement 100% over de eerste 20k en 90% over de 2e 20k. Iets wat zeker belangrijk is om te onthouden (ik zou in ieder geval niet meer dan 20k storten bij zo'n onbekende/kleine/nieuwe bank als deze).

Maar wel mooie tip dit. Nog meer interessante tips ? Ben op zoek naar zo'n hoog mogelijk rendement, zonder enig risico (alhoewel ik niet denk dat je boven de 4.5% kan komen zonder risico)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

en de boete die jebetaald over het voortijdig opnemen van je geld bedraagt 5%?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 22:21:
en de boete die jebetaald over het voortijdig opnemen van je geld bedraagt 5%?

Welnee, het is geen deposito.

Waarschuw beheerder
Ik kon iemand en die had pas trucjes