| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Euphoria hebben ze weer lekker tactisch ver van de main gezet.
Veel plezier jullie 2 morgen
Het leuke hiervan is dat er ook een striptease act komt wat hij natuurlijk nog niet weet
Het leuke hiervan is dat er ook een striptease act komt wat hij natuurlijk nog niet weet
De rest laat ik open rondjes lopeng
Ik vond het veel te heet om me daar druk om te maken
Ik moet wel zeggen dat ik de setjes die ik gehoord heb niet heel bijzonder vond, maar ook dat kwam misschien door de hite
Niet bepaald
Dat was wel minder idd
Heb wel veel leuke dingen gehoord
Afsluiter was minder als vorig jaar maar heb hem ook niet vol uit meegemaakt was ook gesloopt door de hitte van de hele dag.
De Profeet kan beter kappen met draaien want die snapt er echt sinds zijn overgang van HC naar HS echt geen donder meer van wat het publiek nou werkelijk wilt na zo'n hele dag HS aangehoord te moeten hebben
Waardeloos die killie
deepack waren idd goed.
In de Remember vond ik het wel erg leeg meestal,
Maar de held van de dag toch wel de Flexican
Noeste hiphop draaien op feessie's JVT,Snoop Dogg,Opposites etc etc
wil dat ook wel een keer meemaken
Prophet is gewoon beter als hij early hc draait.
Luna hij zou is richting de hardcore moeten gaan
ze worden anders overal nog gevraagd om te komen draaien dus kennelijk vinden mensen t leuk
Maar dit is precies waar Promo voor staat,ik heb hem ook eigenlijk liever met zijn andere alias Rude Awakening
Hoe was mysteryland?
Meeste van de uren boven op de berg bij Thunderdome gestaan Mental Wreckadge en Tymon met hun onvervalste pure industrial
in de regen
Party Animals
hoe was CoffeeCore?
Waren die er ook Vet
Duncan s nog gezien met dries roelvink?