| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
hehe sensatie 2007 nog steeds actief joh
hehe sensatie 2007 nog steeds actief joh
Het had zogenaamd geen eigen identiteit
En dan black op een andere locatie
Wie weet de vrijdag verkoop van sensation loop ook niet echt gesmeerd.
Black Identity
Black=Amsterdam
ArenA kan je mooi vergeten in de toekomst denk
ID&T is misschien amsterdam omdat Duncan en consorten daar vandaan komen maar Black heeft niks met amsterdam te maken.
Hehe idd, daar zit de identiteit toch...
Black d'r oorsprong en vooralsnog ook hun ondergang jwz
Black is wel een mokum feessie
Black = Amsterdam Arena dus Amsterdam.
Vrij logisch jwz
Die gezegde zegt mij echt totaal niks
enmaal dat rotterdammers harder maar eerlijker zijn
amsterdammers geniepiger
Een stad die leeft
amsterdam
Een stad die leeft
Amsterdammers zijn juist lekker in your face
Praten geen onzin zeggen waar het op staat.
Een stad waar je je kont niet kan keren, pre-historische straatjes waar je je te barsten loopt, fietsers en auto's die mekaar alleen maar in de weg zitten, een extreem aftands metro netje. Toegegeven als je van oude architectuur houdt is amsterdam best leuk maar dat is aan mij niet zo besteed.
De mensen doen heel aardig tegen je maar je merkt dat je niet serieus genomen wordt omdat je een provinciaaltje bent,
dus alles was lekker dichtbij en er is altijd wat te doen.
Juist recht voor zen raap eveals de humor en dat mag ik wel zo ben ik zelf ook
Am*dam
Line-up ziet er niet verkeerd uit.
Dat is idd een reden om naar huis te gaan... Dat is wel heel slecht
Ook lekker dan...
Maar had dat wel verwacht.
jammer maar hoort er allemaal bij tegenwoordig...
Ik was in 2007 met een paar meiden op Black en het is al zo erg dat ik schrok toen ze op een gegeven moment keihard tegen me zeiden "eej, waarom heb jij zo'n hekel aan ajax dan!" Het is niet normaal dat ik met zo'n opmerking al bijna over mijn schouder moet gaan kijken.
Ik betrap me er ook wel is af en toe op om het op een feest over voetbal te hebben als ik wat op heb
Ja maar dat slaat toch nergens op.
ls ik al die verhalen hoor van Black afgelopen jaar zijn er aardig wat voetbal relletjes geweest.