2 volgers · 43623x bekeken
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(permanent verbannen)
donateur
Omdat het in rotterdam is?
Outdoor in 2006 was wel aardig maar in Rotterdam is er geen greintje sfeer te bekennen dus zodoende mij niet gezien
Vorige week ook al gratis naar nocturnal geweest
Kon daar wegens omstandigheden niet bij zijn maar wel veel goede verhalen over gehoord
Voornamelijk A.P
donateur
Outdoor in 2006 was wel aardig maar in Rotterdam is er geen greintje sfeer te bekennen
Ik ben benieuwd heb altijd men twijfels gehad bij udc .
Maar mischien is het wel beter geworden ze organiseren het samen met midtown
dus
Kon daar wegens omstandigheden niet bij zijn maar wel veel goede verhalen over gehoord
Was wel een goed feestje idd alleen ben ik meer van de maistraim dus het ging soms
wel knetterhard a.p maar een klein stukje van gehoord dat ging nog wel.
mindustries & rufneck was echt pokkeherrie
donateur
Geweldige shizzle
Nog nooit zoiets hards gehoord
Was blij toen tommyknocker begon
Zo, nog een uurtje en dan op naar dat rete commerciele en popie jopie Qlimax...
Ach als jij je er kan vermaken ik ben er 2 keer geweest 2004 dat was echt super en
2006 was dus minder was blij toen promo begon
Zo, dat was Qlimax weer. Ik begin jullie bijna te begrijpen. Als je wat vaker naar HS feesten gaat komt het je echt de nek uit. Om half 3 had ik het echt helemaal gehad. Tatanka was daarna wel vet en zany & vince natuurlijk ook. Volgend jaar ga ik denk niet meer, show was sowieso ruk. Beetje een tegenvaller gister...
donateur
Als je wat vaker naar HS feesten gaat komt het je echt de nek uit. Om half 3 had ik het echt helemaal gehad.
Ikke meestal om 3 uur
Het grappige is dat ik dat hc niet zo snel heb.
En als ik dan naar een paar hc feesten ben geweest heb ik meestal ook wel weer zin in hartdstyle maar zoek dan wel vaak gemengde feesten.
Het komt ook denk ik om dat de sound van hardstyle vrijwel hetzelfde is.
Eerder was dat anders.
Probeer een keer een goed hc feest zoals TD
Na Moh in februari was ik helemaal verkocht
show was sowieso ruk
Niet zoals voorgaande jaren?
zany & vince
early ?
laatste aanpassing
Niet zoals voorgaande jaren?
Nee, niet echt. 2006 is niet meer geëvenaard. 2007 was al minder en dit jaar vond ik het echt niks.
Shadowlands plaatjes en wat Mainstream HC met als afsluiter: Nobody said it was easy van E.A zeker
Idd, Ze begonnen zelfs met hardstyle (Zany moest natuurlijk zijn nieuwe album ff promoten). Tatanka had super goed opgewerkt naar de HC toe en Zany & Vince schroeven het tempo gewoon weer ff terug
Op decibel en defqon was het nog wel leuk
Op Black was tenminste nog "live"
laatste aanpassing
donateur
Dat nummer is iets te overgewaardeerd
beter draaien ze your not as cold a me
Idd, Ze begonnen zelfs met hardstyle (
Das kut helemaal als je hardcore verwacht
Technoboy zeker ook weer dramatisch?
Tatanka
is een held
2006 is niet meer geëvenaard
De show was wel vet toen ja was men laatste qlimax
Technoboy zeker ook weer dramatisch?
Mijn uurtje Technoboy? Het eerste half uur heb ik letterlijk met mijn handen in mijn zakken gestaan, daarna ben ik peuken gaan halen uit mijn kluisje, buiten nog ff op mijn bek gegaan omdat het spekglad was en toen het laatste kwartiertje gapend op de tribune gezeten. Dat beantwoord je vraag denk ik wel
is een held
Ja, die had het wel begrepen, toen werd ik ook weer een beetje wakker.
De show was wel vet toen ja was men laatste qlimax
2006 was echt te vet. Dit jaar de 15e editie en ze wilde het allemaal anders aan gaan pakken dus ik verwachtte wel wat, jammer dan...
(permanent verbannen)
donateur
donateur
Mijn uurtje Technoboy?
Doe ik meestal ook zulke dingen als hij aan het draaien is .
als producer heeft ie veel goeie dingen gemaakt daarom staat ie bij men favorieten
maar draai technisch een drama
werd er wel los gegaan op qlimax of stond iedereen weer stil
Dit jaar de 15e editie en ze wilde het allemaal anders aan gaan pakken dus ik verwachtte wel wat, jammer dan...
het is ook een beetje een hype geworden qlimax ik ken mensen die er heen gaan
die gaan normaal naar club maar ga nu ook naar qlimax of defqon en dat is jammer.
wel apart dat de show minder is
Toe maar,maar je kon van te voren weten dat Zany allereerst aan bod zou komen met HS
Heb deze combinatie 2 keer gezien en ze beginnen meestal gewoon met hardcore.
laatste aanpassing
werd er wel los gegaan op qlimax of stond iedereen weer stil
Dat viel me heel erg mee, tijdens showtek een tijdje op zo'n balkon gestaan, de zaal ging echt los, viel me erg mee. Ik zag onder het Black anthem wel iets van 7 man op een rijtje jumpen, dat was dan weer kut. Headhunterz en Project1 sloeg ook goed aan. Bij D-block & S-Te-fan ging het ook best los, alleen bij technoboy stroomde de tribune vol en zag ik weinig beweging meer, bij tatanka trouwens ook niet, dat snapte ik dan weer niet.
het is ook een beetje een hype geworden qlimax ik ken mensen die er heen gaan
die gaan normaal naar club maar ga nu ook naar qlimax of defqon en dat is jammer. wel apart dat de show minder is
{argument 'id' ontbreekt}
compilatie filmje van mijn filmpjes, krijg je een idee, bijzonder was het zeker niet nee...
donateur
Dat viel me heel erg mee, tijdens showtek een tijdje op zo'n balkon gestaan, de zaal ging echt los, viel me erg mee.
Das wel beter bij thrilogy was het edht een drama
alleen bij technoboy stroomde de tribune vol en zag ik weinig beweging meer,
compilatie filmje van mijn filmpjes, krijg je een idee, bijzonder was het zeker niet nee
Als je dat vergelijkt met 2006
Qlimax heeft zen beste tijd gehad is trouwens niet zo gek met al die dagjes mensen
die een kaartje kopen omdat ze het dan hebben meegemaakt nee geef mij dan maar qlimax 2004
laatste aanpassing door een beheerder
donateur
Dat setje is ook ver onder zijn kunnen,maar wel logisch gezien qua feest
De hardstylers moeten het wel aankunnen
Heb op decibel ook heel verbaasd gekeken dat er echt veel mensen waren die het liedje
i will have that power niet kende dat was echt
(permanent verbannen)
donateur
Das wel beter bij thrilogy was het edht een drama
Daar had ik ook heen willen gaan maar kreeg niemand mee, drama ja?
Qlimax heeft zen beste tijd gehad
Tja, ik vind het jammer om toe te geven maar ik denk dat je gelijk hebt. Hardstyle wordt te populair, dat komt de feesten en de muziek niet ten goede. Zany en the prophet (scantraxx) zijn daar een goed voorbeeld van.
maar wel een goeie afsluiter promo
Neophyte vorig jaar was ook goed te doen, zany en vince draaide alleen het laatste half uur hc, dat was best kut.
1 minpuntje van die set is dat MC Ruffian z'n smoel niet kon houden
Dat deed die deze keer dan weer een stuk beter, ik vond hem nu een stuk minder storend dan normaal.
donateur
e, drama ja?
In de Hardstyle bij zany stonden vel mensen stil
De muziek zelf was wisselend Zany met de noisecontrollers was goed te doen.
Daarna kwam zany en dan met early maar van zo'n hoog tempo in een keer naar early
is niet zo slim bouw het dan op.
De hardcore was wel goed maar veels te klein ben nog een keer naar nosferatu gelopen en dit was ook het hoogtepunt
The viper met charlie was ook super veel hitjes maar wel leuk en dan gaan ze daarna weer verder met deepack. Toen maar weer naar zany die met tatanka bezig was en toen ging het wel los
goede. Zany en the prophet (scantraxx) zijn daar een goed voorbeeld van.
Zany is de laatste tijd wel wisselend op decibel en q-base erg goed gedraaid
maar op thrilogy wat minder
Scantraxx is veel happy hardstyle
Vind ik fusion en seismic toch veel beter
Happy hardstyle
Tatanka heeft nu ook zo'n liedje i kissed a girl van katy perry dat vind ik zo fout
doen, zany en vince draaide alleen het laatste half uur hc, dat was best kut.
Ja wel jammer van vince deze man
laatste aanpassing
Happy hardstyle
Tatanka heeft nu ook zo'n liedje i kissed a girl van katy perry dat vind ik zo fout
Ja, dat draaide die op qlimax ook, vind ik niks voor tatanka maar goed...
q-base erg goed gedraaid
Das dan weer waar idd maar ik vind zijn album weinig aan, begint ook een beetje een hitjes machine te worden.
Ja wel jammer van vince deze man
Ik had me er ook veel van voorgesteld maar viel gruwelijk tegen.
laatste aanpassing
donateur
Wedden dat dat er komt uiteindelijk...
Gaat met hardstyle ook gebeuren jammer maar wel goed voor de muziek zelf
vind ik niks voor tatanka maar goed...
Nee ik ook niet echt maar goed die vocals van pop liedjes zijn de laatste tijd zo in
dus eigenlijk is dit al happy hardstyle
Das dan weer waar idd maar ik vind zijn album weinig aan, begint ook een beetje een hitjes machine te worden.
Ik moet zeggen dat ik het nog niet helemaal geluisterd heb vind dat nummer met de noisecontrollers wel vet
Morgen maar even naar nachtmerrie
Tot half 8 knallen en vooral niet slapen
het is er al.Hardstyle is nu op zen hoogtepunt als je kijkt naar de harcore en trance op een gegeven moment zakte dat ook in.
Gaat met hardstyle ook gebeuren jammer maar wel goed voor de muziek zelf
Ja goed, maar er is geen officeel happy hardstyle genre zoals met hc gebeurde. Van die te gek gave cd's als hakkuh & flippuh deel 687. Misschien dat je de top 40 jump daaronder kan scharen.
Ik moet zeggen dat ik het nog niet helemaal geluisterd heb vind dat nummer met de noisecontrollers wel vet
Noisecontrollers zijn altijd vet!
Morgen maar even naar nachtmerrie
Tot half 8 knallen en vooral niet slapen
Veel plezier!
donateur
Ja goed, maar er is geen officeel happy hardstyle genre zoals met hc gebeurde
Denk ook niet dat dit gebeurt denk wel dat mensen dit op een gegeven moment moe zijn.
Zou wel leuk zijn
Stampuh for kids/ hardstylebar
Noisecontrollers zijn altijd vet!
Veel plezier
Zal zeker lukken
laatste aanpassing
donateur
Zeg maar gerust veel succes
Heb het wel naar men zin gehad voor een gratis feest
De dj's die ik heb horen draaien waren top
Endymion live & Angerfist live
Qua sfeer die was niet goed
Veel agresief gedrag
veel pogo figuren vooraan bij de main
Veel wazi figuren. de organisatie zegt je komt niet binnen
als je rasistische tekens draagt heb er zoveel gezien
Wat echt jammer was dat toen promo begon de draaitafel niet goed werkte
later bij outblast ook moest ruffian maar effel de tijd vol lullen vind dat slecht georganiseerd en ook binnenkomst was een
ramp leek wel TD 2007 alleen dan aan het begin.
wel typisch udc
Toch was het wel goed omdat er goed gedraait werd
Maar hou het voortaan toch maar op feestjes in noord holland utrecht en noord brabant.
Leuk voor een keertje nightmare
laatste aanpassing
Maar hou het voortaan toch maar op feestjes in noord holland utrecht en noord brabant.
Niks tegen Rotterdam he...
veel pogo figuren vooraan bij de main
Bestaat dat nog? Pogo?
ater bij outblast ook moest ruffian maar effel de tijd vol lullen
Dat is aan hem wel besteed.
(permanent verbannen)
donateur
Waren dat geem defqon praktijken luna en deepack als afsluiter dit jaar
Dat is overal op HS feesten kill
Waren dat geem defqon praktijken luna en deepack als afsluiter dit jaar
Dit was wel iets beter dan defqon, maar niet veel...