| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Klopt, er was volgens hen iets mis met de logistiek (Ik kan 't ff niet meer vinden met Google...)
Ik vond iedereen wel lkkr draaien eigenlijk, maar die 3 in het bijzonder Mijn beste feest ooit hoor! En meerdere mensen die dat zeiden, en die hebben al een stuk meer feesten gehad dan mij
waar blijve de foto's van partyflock?
Ik kan me die ouwe Houseparty CD's nog wel herinneren, daar stond ie ook altijd op.
Heb je daar een sample van? Je maakt me nieuwsgierig
mee eens
En de sfeer op deze sensation heb ik niet vaak meegemaakt op feessie's
Maar jah logisch het was ook een thuiswedstrijd!
Van de ongeveer 300 feestjes die ik bezocht heb de afgelopen 14 jaar was dit er 1 in de top 5
bij Ajax loop ik anders zo door met de hele mikmak. Klote-honden
Tweede keer in twee weken dat ik me mocht verantwoorden bij de politie
ik had gisteravond nog ruzie met de smeris
eruit gezet worden en nieuw kaartje gehaald bij de deurverkoop
Afterfilmpje op Q-dance.nl.
http://q-dance.nl/main.php?pid=145970&PHPSESSID=e4e1ee4c6c0124538be13f26078ceb2f
thijs-beatz staat er ook nog op met zijn kop
ut zag ur wel vrij spacy uit
Waar die wappie gast bijna de camera uit de handen slaat.
Maargoed Thijs, nu kan je het niet meer ontkennen
Wie van jullie heeft die vrouw gezien, waarbij heel tijd dr tiet dr uit viel, en dr broek van dr kont afzakte.. was echt totaaaal hilarisch. heb zo onwijs dubbelgelegen.. gelukkig kon ze dr zelf ook om lachen
ID&T heeft 't nodige geleerd na 't incident van vorig jaar
vette feesten geven! F*ck dat radiostation etc, this is the way to go
Wie van jullie heeft die vrouw gezien, waarbij heel tijd dr tiet dr uit viel, en dr broek van dr kont afzakte.. was echt totaaaal hilarisch. heb zo onwijs dubbelgelegen.. gelukkig kon ze dr zelf ook om lachen
Sjesus! Kan mn foto's niet vinden!!
Dr was een fotograaf met een zonnebril en pet ofzo stond steeds bij de vip tribune...wie weet van welke site die is??
Heb waarstaatmijnfoto al geprobeerd...iemand nog andere site's??