Partyflock

Forumonderwerp · 960983
1 volger · 1807x bekeken

Waarschuw beheerder
wie van jullie zit er nog meer vast
of heeft vastgezeten ????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mimi o:) op donderdag 30 augustus 2007 om 20:23:
wat is dit nu weer voor een dubbelzinnig verhaal?

t verhaal van n buitenloper....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 20:11:
wie van jullie zit er nog meer vast
of heeft vastgezeten ????

we zijn niet allemaal zo stoer als jij :X

Waarschuw beheerder
iets snap ik niet bepaalde mensen vinden het stoer om te vertellen dat ze vast hebben gezeten weet je wanneer je stoer bent als je iets doet en je wordt niet gepakt dan vindt ik je stoer eerder niet van mij gaan jullie het in iedergeval niet horen als ik vast heb gezeten of niet dat iets voor mijn eigen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 03:55:
iets snap ik niet bepaalde mensen vinden het stoer om te vertellen dat ze vast hebben gezeten weet je wanneer je stoer bent als je iets doet en je wordt niet gepakt dan vindt ik je stoer eerder niet van mij gaan jullie het in iedergeval niet horen als ik vast heb gezeten of niet dat iets voor mijn eigen

denk eerder dat je stoer bent als je niet hebt vastgezeten (A) als je iemand helemaal te tyfus in getrapt hebt....denk niet dat je daar trots op hoeft te zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op vrijdag 31 augustus 2007 om 12:32:
denk eerder dat je stoer bent als je niet hebt vastgezeten (A) als je iemand helemaal te tyfus in getrapt hebt....denk niet dat je daar trots op hoeft te zijn

Misschien heefttie persoon het wel verdient....

Ik trap ook niet zomaar iemand in elkaar, het was met een reden! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2007 om 15:07:
Misschien heefttie persoon het wel verdient....

Ik trap ook niet zomaar iemand in elkaar, het was met een reden

ja okeey dat is ook wel weer zo:P ik heb het altijd nog zo gedaan dat politie me nie pakte:P
ik :knuffel: liever iemand in elkaar JWT :p
Waarschuw beheerder
een keer twee nachten, en dat wil ik nooit meer, verschrikkelijk gelukkig mocht ik naar huis omdat ik daar onterecht zat

Waarschuw beheerder
als kleuter met mn kop tussen een hek

Waarschuw beheerder
wat een leuke reacties toch alweer allemaal !!
;)

Waarschuw beheerder
vast zitten is voor loosers

Waarschuw beheerder
Heb ooit een nacht in de cel door gebracht omdat ik iemand op zn bek had geslagen. Maar goed dat was uit zelfverdediging, ben er ook van vrijgesproken.