Partyflock

Forumonderwerp · 960876
Waarschuw beheerder
hallo zijn er soms gaste die meer weten van deze subaru meeting in tiel of zijn er flockers die ook van de partij zijn zondag as 15 juli te tiel
Waarschuw beheerder
en wat er nou steeds gemauwd word over wat er nou zo speciaal aan is .... het is gewoon leuk .. net als een e32golf of een m3 allemaal leuk .als t vlot is en hard gaat is t leuk .maar voor de gene die toch nog ff misselijk willen doen ga je gang veel plezier verder snap niet waar iedereen zich druk om maakt greeetzzzzz

Waarschuw beheerder
:P haha lees dit topic nu pas voor het eerst.....wat een gedonder hier allemaal:P

mijn mening: Subaru is vette auto alleen vind ik het gewoon een opgeleukte totaal niet bijzondere sedan. waar ze dan natuurlijk wel weer wat snels en diks van hebbe gemaakt.

en ze zullen vast een ziek goede wegligging en alles hebbe anders zag je ze nie zoveel in de rally enz.

alleen tis ook beetje net zoiets als de Golf Gti geworden....vraag een mannetje van 18 wat voor auto die wil en hij roept of een subaru, of een golf gti :P

sowieso vind ik het uiterlijk ook niet heel dik. laat staan het interieur. zo een dikke blauwe WRX vind ik dan wel weer wat hebben....maar zou hetzelf nooit kopen.

en ga nu maar weer verder met ruzie make :cheer::lol:
Waarschuw beheerder
nee ik wacht ff... kom hier voor de lol maar je heb idd gelijk een standaard impreza vind ik ook geen kut aan maar de gtt vind ik wel leuk vandaar dat ik er 1 heb en dan nog vind iik idd ook niet alle subs mooi hoor .. ik vind wat ik heb erg mooi in die kleur daarom heb ik m ook gekocht maar ja smaken verschillen groetjes p-nut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op vrijdag 27 juli 2007 om 00:16:
als je dat wil moet je een bmw kopen

ken je daar mee (in het geval van aardig wat vermogen) met regen flink doorrijden :O ? met subaru wel,en hard ook..
als je Wil,kan je driften als je dat niet wil,heb je een berg grip

een vriend van me heeft met zo'n 430 echte krukas pk's genoeg grip met nat weer om te kunnen gassen, en te kunnen driften
Waarschuw beheerder
als je geen controle kunt hebben over je auto door middel van je rechtervoet, moet je zowiezo niet aan een auto beginnen met RWD of FWD met een wat hoger vermogen :)
Waarschuw beheerder
Maat van me heeft tegen de 500 pk maar moet nog op testbank eerst maar ff inrijden.