Hoe kun je zoiets leuk vinden, is hetzelfde alsof je het leuk vind om op clownsschoenen rond te lopen.
Ik vraag me weleens af of ze nou echt niet door hebben hoe vreselijk voor lul je loopt anno 2007 met die dingen
Nee, een cowboyhoed met zebra- of koeienmotief is ook al zo'n hippe trance-accessoire die gewoon hoort bij pluchen beenwarmers.
Net als de bovenarm-portemonee
Nee, een cowboyhoed met zebra- of koeienmotief is ook al zo'n hippe trance-accessoire die gewoon hoort bij pluchen beenwarmers.
Net als de bovenarm-portemonee
hehehe ik zie gelijk zo'n veel te bruine 30-plusser voor me die denkt nog 'hip' te zijn
donateur
Ik zag afgelopen zaterdag echt allemaal van die jonge grietjes in die dingen lopen die volgens mij nog niet zo heel lang naar feesten gaan
Of ze waren in gezelschap van gasten die op van die futuristische schoenen liepen met van die hoge zolen, ook zoiets dat 10 jaar geleden al fout was, maar nu helemaal niet meer kan.
ben geen fan maar heb liever een feest met beenwarmers , cowboyhoeden etc dan een feest met 10,000 spijkerbroeken en een shirtje erop (tiesto concerten)
ik moet altijd wel lachen om dat soort dingen , net zoals wegwerkerspakken enzo...kleurt de boel een beetje toch?
denk dat er al 15 topics zijn geweest over dat ze not zijn
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 17 juli 2007 om 17:43: