Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
helaas zullen dit soort mensen er altijd zijn Dieren van t leven laten genieten en dit abrupt afbreken
Mensen van een pup laten houden en deze uit hun leven weg laten rukken
maar dat boeit dit soort mensen totaal niet, als die hun centen maar binnen hebben
Helaas heb de moeder geen stamboom
dit was ook echt een ongelukje ik heb een stafford koppel blossom en chico allebei met papieren
en helaas kira heb geen papieren ma dat maakt de hondjes er in mijn ogen niet minder om,toch!!!
ga je voor een casteratie/sterrilisatie
https://partyflock.nl/flocktopic/54143:Oproep_voor_alle_dierenliefhebbers.html
oh wat een gedoe laat allemaal maar ja inderdaad honden zijn 500 per stuk stelletje mongolen ik vin het wel best ik zocht een goed tehuis geen geld boom krijg ma wat allemaal ik hoor jullie alleen maar over geld en wat dan ook nou en wat slecht is
als een mens zich verneukt zouden ze het ook allemaal maar weg moeten laten halen want stel je voor dat het kind nooit krijgt te weten wie de vader of moeder is
nee natuurlijk doen we dat ook niet iedereen mens en dier heeft in mijn ogen recht op een eerlijk leve
ja die kut maatschappij gaan jullie zielig doen doe dan maar lekker weet je wat ik zielig vind mijn teef die zich nu moeder voelt en is... dat ik haar namens jullie wel eve de boel eruit zou laten snijden en er weg trekke
DIEREN LIEF HEBBERS
Ik denk dat iedereen die zo cruw reageert hier JUIST de dierenliefhebbers zijn omdat ze het een hond gewoon niet toe wensen om tijdens zijn gelukkige leventje zonder reden uit hun vertrouwde plekje weggehaald te worden om vervolgens maanden lang in een of ander slecht asiel op hun doodvonnis te moeten wachten!
DIEREN LIEF HEBBERS
Ik denk dat iedereen die zo cruw reageert hier JUIST de dierenliefhebbers zijn omdat ze het een hond gewoon niet toe wensen om tijdens zijn gelukkige leventje zonder reden uit hun vertrouwde plekje weggehaald te worden om vervolgens maanden lang in een of ander slecht asiel op hun doodvonnis te moeten wachten
'per ongeluk'
Bestaat niet!!
heb je binnen no time de AID op de stoep!
ik laat mijn teef dus echt niet bij een reutje als ze loops is
al je een reu en teef heb en er is er niet 1 van geholpen is VRAGEN om PROBLEMEN!!
probeer ze te verkopen of weg te geven aan mensen in Belgie
jij bent fake en triest
moet je wel opletten!!!!
Belgie is ut ook zat dat de NEDERLANDERS zo dom zijn om stamboomloze staffs te fokken.. Die zeggen nu ook vaker jah is nie ons probleem..!
triest mag je me vinden, maar ben zeker geen fake!
das niet altijd waar, die kun je gewoon ff apart zetten als de teef loops is
toch is het het proberen waard, als je ze een kans op een leuke toekomst wil geven.
en anders een pamper aan
helemaal mee eens.. maar arbortus kost te veel..!! kunnen ze niet dokke wedden!! is makkelijker iemand anders met der problemen op te zadelen snap dat nou
Niet mee eens nu ze de optie nog heeft om de pups te laten verwijderen kan ze dat beter doen ze heeft nooit zekerheid dat al die pups naar belgie kunnen.
dat kost geld
maar waarschijnlijk wil ze dat toch niet doen, dat kost geld en mischien is het al te laat.
maar ja inderdaad honden zijn 500 per stuk stelletje mongolen ik vin het wel best ik zocht een goed tehuis geen geld boom krijg ma wat allemaal ik hoor jullie alleen maar over geld en wat dan ook nou en wat slecht is
als een mens zich verneukt zouden ze het ook allemaal maar weg moeten laten halen want stel je voor dat het kind nooit krijgt te weten wie de vader of moeder is
nee natuurlijk doen we dat ook niet iedereen mens en dier heeft in mijn ogen recht op een eerlijk leve
ja die kut maatschappij gaan jullie zielig doen doe dan maar lekker weet je wat ik zielig vind mijn teef die zich nu moeder voelt en is... dat ik haar namens jullie wel eve de boel eruit zou laten snijden en er weg trekke
dan kan je er nog geld voor vangen als je ze verkoopt
helaas zullen dit soort mensen er altijd zijnDieren van t leven laten genieten en dit abrupt afbreken
Mensen van een pup laten houden en deze uit hun leven weg laten rukken....
dat kan wel zijn maar weet je wat voor investering je moet doen voordat de pups het nest mogen verlaten?
niet normaal eigenlijk, en daar word ook nie over nagedacht
mensen doen maar en doen maar, en denken niet na
ik kan het niet over mijn hart verkrijgen haar te laten aborteren er is ook niemand die er op een fatsoenlijke manier over praat
maar waarschijnlijk wil ze dat toch niet doen, dat kost geld en mischien is het al te laat.
dat is nog erger, ze eerst op de wereld laten komen, en ze daarna meteen vermoorden
Helaas heb de moeder geen stamboom
dit was ook echt een ongelukje ik heb een stafford koppel blossom en chico allebei met papieren
en helaas kira heb geen papieren ma dat maakt de hondjes er in mijn ogen niet minder om,toch!!!