Partyflock

Forumonderwerp · 960264
2 volgers · 24258x bekeken

Waarschuw beheerder
[img width=242 height=130]http://fm08.footballmanager.net/common/images/fm_logo.png[/img]

Introductie:

Voor een selectief groepje gamers onder ons zijn de Football Manager spellen ieder jaar weer het lichtje in de duisternis wat ze door de donkere dagen van december (en misschien vele maanden daarna) heen helpt.

Voor degenen die een wenkbrauw optrekken bij het horen van Football Manager zal ik in het kort uitleggen wat het spel is.
Football Manager is een spel waarin je als coach de leiding van een voetbalclub op je neemt en deze club naar nieuwe glorie leidt. Je kan een team nemen van de Engelse conference zuid tot de Serie A en het spel is bekend door de zeer uitgebreide database van clubs en spelers over de hele wereld.
Nu is het een echt managerspel en het is dus zaak om goede transfers te maken, een succesvolle tactiek te bedenken en je spelers keer op keer weten te motiveren. Het grote verschil met spellen als FIFA en PES is dat je tijdens een wedstrijd de spelers zelf niet onder controle hebt en er zijn ook geen mooie 3D-beelden, maar een echte FM-fan neemt dat graag voor lief.

Release date:

• Oktober 2008
Hoewel het erg stil is rond de komst van Football Manager 2008, weet Play.com te melden dat de release van het meest populaire voetbalmanagement spel gepland staat op 19 oktober 2007.

Voorgaande jaren heeft Sports Interactive de release steeds naar voren gehaald, maar of dat dit jaar gaat gebeuren is nog maar de vraag aangezien Sports Interactive naast FM 2008 ook bezig is met FM Live, een online versie van het door ons zo geliefde spel.

Features:

• Transfer Center
  • - A new way of managing all current transfer and loan bids for your club, both incoming and outgoing, making it easier to compare bids and reject or accept them.

• Finance Revamp
  • - Sports Interactive have updated the finance area of Football Manager 2008 to better reflect the ever-changing modern football world. More information is available to the manager too, including, but not limited to, corporate matchday income, season ticket news, investment funds, improved sponsorships, collective win bonuses and the ability to move around funds from the wage budget and transfer budget (and vice versa) at any point to help you in your quest for the ideal squad.

• International Management
  • - The international management gameplay has been completely revamped for Football Manager 2008, including, but not limited to, media improvements, international retirements, player interaction, international scouting, improved national pool selection, captain selection and a separation of international and club morale for players.

• Match Flow
  • - The largest change to matchdays in a Sports Interactive game since the introduction of the 2D match engine. Match flow brings more atmosphere to matchdays with match previews, team talks, opposition player instructions, the match itself, half time and post match now seamlessly following on from one another. There's no more pausing to make tactical changes and you'll find a mini-radar pitch whilst making those tactical changes to keep you in touch with what's going on in the match.

• Confidence
  • - You can now easily tell what your board and supporters think about your performance in the game through the new confidence section. This gives you feedback not just on your current progress in competitions, but also your financial management and signings.

• Easier to Use
  • - A much cleaner skin, a brand new advisor system to help you through various areas of the game, a new notes and notebook system, better button positioning for simpler navigation and an updated tutorial and manual. Also, coach reports to make taking over a new team easier and a new calendar system - which lists all important dates throughout the season - help to make Football Manager 2008 the easiest Sports Interactive game to use yet.

• Fan Days
  • - The board can now arrange fan days to boost ailing attendances, or for matches that are likely to attract a low crowd, with a long-term affect to attendances if all goes well.

• Awards Overhaul
  • - A full overhaul of the awards system inside the game, which is not only more accurate but also includes new awards, such as the European golden boot and a 'best eleven', which shows the all-time (in-game) best XI for all teams and nations.

• Match Engine Improvements
  • - A greatly improved match engine, once again utilizing the footballing brain of Ray Houghton and other tools used by real-life managers, to make the most accurate simulation of football in a computer game even more like-life than ever before. Oh, and the ability to change the pitch dimensions at the start of the season to suit your style of play better.

• Expanded Media
  • - More media and feedback than ever before, plus more detail in existing media, and a new competition news section to find out what major things are going on in all league competitions.

• Regenerated Player Photos
  • - All in-game regenerated players now have pictures using FaceGen technology to give each player more personality. This gives the ability for players to be seen to mature and grow-up looks-wise in front of your eyes as the game is going on.

• Speedyfastier
  • - Saving and loading is now significantly faster, with network gaming quicker and smoother to play, as well as tactical changes and match reports being faster than ever before.

Handige links:

www.SIgames.com - De site van de makers van het spel en de makers van de Championship Manager serie
    http://fm08.footballmanager.net/en/article/100/ - Site met alle informatie over het spel en screenshots

Ik kijk er al naar uit, al ben ik nog verslaafd aan Football Manager 07 :D

Zodra er meer bekend is over het spel, zal het hier worden vermeld...

Flock: https://vip.partyflock.nl/flock/3228:Football_Manager
    laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Basztard
    Waarschuw beheerder
    Hahaha wat een kkspel zeg.
    Ben nu 1 seizoen bezig met PSV, en in tussentijd verkopen ze doodleuk Farfan en Aaritalo. Respectievelijk voor 15 en 9 miljoen, dus daar kan ik nog mee leven. Mijn Russische aanwinst van amper 18 jaar, Anton Sosnin....Real bied 500.000(kostte mij slechts 100.000) en zelfde verhaal, ze verkopen 'm doodleuk zonder mijn inspraak.

Onrealistisch.

Waarschuw beheerder
    Gooi die patch er eens overheeeeeeeeeeeeeeen, dan is het opgelost.

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 14:34:
    Weet ik :lol: was aant focken

Maar je hebt em nogsteeds niet neergezet :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:17:

Minimale ontsnappingsclausules :jaja:

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 15:17:

Tja dan nog .

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 15:54:
    Maar je hebt em nogsteeds niet neergezet

Ik ben niet degene met die game?
    Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 december 2007 om 15:54:
    Minimale ontsnappingsclausules

Dat is niet slim om die erin te zetten he ;)

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 11:26:
    Dat is niet slim om die erin te zetten he

Wel, heb dat bij WHU ook gedaan met bepaalde spelers :) Die wilden nu wel komen en toch voor 2x het aankoopbedrag eringezet :)
    Waarschuw beheerder
    Ben een nieuwe game begonnen met Oxford United, spelen in de 5e divisie in engeland.

Sta bovenaan en heb 2 clubs uit de 4e divisie uitgeschakeld in de FA Cup :yes:

Weer is wat anders dan altijd in de premiership of eredivisie spelen :lol:

Zal later wat screenshots plaatsen (y)

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 11:26:
    Dat is niet slim om die erin te zetten he

Uhm want?
    Gewoon 120 miljoen...

Pff, computer opnieuw geinstalleerd, eerst deed ie het niet, nu krijg ik een blauw scherm, zo'n foutmelding!! Lekker pauper :/

Iemand anders die dit ook heeft gehad?
    Kan niet goed voor mn computer zijn..
    Waarschuw beheerder
    Bij mij heb ik altijd bij december 2007 dat ie iets zeg over dat de instelling van geldsoort niet goed is en die heb ik veranderd en toen stond die goed en nu is die nog steeds niet goed :S
    Kan iemand mij hiermee helpen?
    Waarschuw beheerder
    met LU in PL, meest scorende ploeg, maar krijg er ook het meest tegen :S

Waarschuw beheerder
    donateur
    Banega naar Valencia :D
    Waarschuw beheerder
    Koeman zit ook lekker FM te spelen ja :lol:

Waarschuw beheerder
    Real had toch een optie op hem.....

Waarschuw beheerder
    donateur
    Maar niks mee gedaan :)

Waarschuw beheerder
    donateur
    Voor wie het interesseert: mijn team bij Fiorentina, halverwege het tweede seizoen :)

Wel de nodige talentjes, dat wel, maar ik ben er wel blij mee :)
    Sta op dit moment tweede op vier punten achterstand.

[img width=800 height=640 cacheid=000ede16002a277dc58c38591a021fac2b]http://img181.imageshack.us/img181/8039/fiorentinaoe9.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van !RogieR! op donderdag 27 december 2007 om 00:51:
    Ben een nieuwe game begonnen met Oxford United, spelen in de 5e divisie in engeland.

Sta bovenaan en heb 2 clubs uit de 4e divisie uitgeschakeld in de FA Cup :yes:

Weer is wat anders dan altijd in de premiership of eredivisie spelen :lol:

Huisgenoot van me, speelt met Stenhousemuir (Schotland 3de divisie :lol: )

Is kampioen geworden en speelt nu in de 2de divisie :)
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 12:21:
    Uitspraak van !RogieR! op donderdag 27 december 2007 om 00:51:

Sta bovenaan en heb 2 clubs uit de 4e divisie uitgeschakeld in de FA Cup

Weer is wat anders dan altijd in de premiership of eredivisie spelen

Huisgenoot van me, speelt met Stenhousemuir (Schotland 3de divisie )

Is kampioen geworden en speelt nu in de 2de divisie

Ik ben ook eens begonnen met wat anders...

Ben nu Braintree Town

Heb Colchester als Moederclub, veel talenten gehuurd die zelfs basisspeler kunnen zijn bij een Coca-Cola League 2 club, ben in het 1e seizoen gepromoveerd.. speel nu een divisie hoger en sta 5e..

heb een aantal talenten uit het buitenland (Faeroer,Litouwen) gehaald, en die maken nu het verschil..

Echt mooi zo'n LLM-game :D

Waarschuw beheerder
    donateur
    Voor de mensen die al wat verder in het spel zitten, kunnen jullie eens kijken wat er van Tomas Micola geworden is?

Ik heb hem nu na 1,5 jaar op het oog en het lijkt een beetje op een tweede Bogdan Stancu?
    Waarschuw beheerder
    Ben ondertussen ook gepromoveerd en doe het nog steeds met transfervrije en gehuurde spelers :yes:

Sta nu 3e in League 2 met 14 wedstrijden gespeeld 7 gewonnen 6 gelijk en 1 verloren (y)

Gehuurde spelers:
    Mihaylov - GK - Liverpool
    Eckersley - DL - Man Utd
    Dervite - DC - Spurs
    Moore - AMRL - QPR
    Simpson - FC - Arsenal (voor 3 maanden deze)
    Waarschuw beheerder
    4,4 mil begroting nu dus wellicht wat spelers aantrekken in de winterstop :yes:

Waarschuw beheerder
    Zijn hier ook mensen die lid zijn van www.manutd.nl??

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 15:12:
    Zijn hier ook mensen die lid zijn van www.manutd.nl??

Nee :)

Wat ik er zo van zie, ziet het er ook nogal amateuristisch en beperkt uit. Dan kijk ik liever op de officiele site en het forum aldaar :)
    Waarschuw beheerder
    Echt heerlijk die regens, je haalt ze gratis en zijn gelijk sterspeler van je team als je in league 2 speelt :lol:

Waarschuw beheerder
    hoe kan het dat alves niet speelgerechtigd is in de eerste paar wedstrijden ?

Waarschuw beheerder
    Whehe, heb een tijdje gespeeld met TPS Turun Palloseura (club van Haakalainen, Lehtovaari en Aaritalo), totdat de bugs echt begonnen te irriteren
    1e seizoen alles net niet, finales allemaal verloren, en 2e in de competitie.
    2e seizoen als underdog de Finse cup gewonnen, jammergenoeg was aan Aaritalo geen houden aan maar wel een braziliaanse goalgetter gehaald: Rafael, liep 2 op 1, was dus ook geen houden meer aan, toen een zweedse luchtmachtpiloot en een georgisch talentje(Gourcouli) gehaald...
    Achterhoede was berensterk met (DL) Pavlyuchuck (leuke speler en goedkoop, wit rus), (DC)Nieminen en (DMC)Hietanen.
    middenveld was leuk bezet met Ionescu (AMC) (leuk roemeens talentje voor LLM) en Haakalainen(echt een leuke speler voor weinig geld, al is het een LLM-voetballer IMO.)
    Halverwege het seizoen stond ik #1 en alles leek goed te gaan....
    Tot een fatal Error :x

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 01:01:
    hoe kan het dat alves niet speelgerechtigd is in de eerste paar wedstrijden ?

Dan chillt hij em nog in Brasil

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 08:51:
    heb een tijdje gespeeld

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 08:51:
    club van Haakalainen, Lehtovaari

En dan nog de namen van je speler niet kennen ;)

Waarschuw beheerder
    donateur
    Ben in mijn tweede seizoen met Fiorentina derde geworden (met evenveel punten en aan gelijk doelsaldo als Milan op de tweede plek). Voor het nieuwe seizoen alleen Sosnin gekocht. Ben niet helemaal tevreden over Piatti en voor hem is ook de nodige interesse.

Heb ongeveer 40 miljoen transfergeld en zou wel wat willen kopen. Aan de andere kant ben ik wel tevreden over mijn team en als ik iemand koop moet het wel echt een versterking voor de basis zijn. Dacht van laat ik dan Briand maar eens kopen, maar die gast vraagt echt belachelijk veel geld :| Ik kan het wel betalen maar ik heb er gewoon geen zin in. Hij vraagt het dubbele van wat mijn een na best betaalde speler krijgt :S

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 13:53:
    En dan nog de namen van je speler niet kennen ;)

Dat ik gestopt ben met die game is ook een maandje terug,,,
    ze heten toch Lehtovaari en Haakalainen?

onee
    Lehtovaara en Hamalainen..

nja, je wist iig wie ik bedoelde :p

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 22:18:
    nja, je wist iig wie ik bedoelde

;)
    Waarschuw beheerder
    Iemand een idee hoe ik FM08 op een macbook moet draaien? (heb geen legale cd ervan)
    Waarschuw beheerder
    Heb hem eindelijk aan de praat gekregen :D
    Waarschuw beheerder
    Ik ben nu bezig met Ajax in het 2de seizoen...
    in het 1ste seizoen, heb ik de beker gewonnen. tegenstander in de finale was FC Utrecht. Heb een wereld voorhoede met o.a. Alves, Anelka, Huntelaar en Marcus Berg...
    Verder ben ik in de laatste wedstrijd kampioen geworden. Feyenoord stond 2 punten voor en moest de laatste wedstrijd uit bij VVV spelen en verloor daar met 2-0. Ik moest de laatste wedstrijd spelen tegen NEC thuis en won via een penalty door maduro met 1-0...

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van D'n Jannes op zaterdag 19 januari 2008 om 20:07:
    Feyenoord stond 2 punten voor en moest de laatste wedstrijd uit bij VVV spelen en verloor daar met 2-0. Ik moest de laatste wedstrijd spelen tegen NEC thuis en won via een penalty door maduro met 1-0...

Lucky ajax :)

Waarschuw beheerder
    donateur
    Cahais naar Groningen, heel apart :D

http://www.fcupdate.nl/nieuws/2008/01/21/fc-groningen-heeft-argentijn-cahais-binnen/

Waarschuw beheerder
    donateur
    Ik zit nu trouwens tegen het einde van het derde seizoen met Fiorentina en ben op zoek naar een goede rechtsback, Vanden Borre en Potenza voldoen niet helemaal :no:

Iemand een suggestie? Moet wel een EU-er zijn, direct inzetbaar in het eerste elftal en laten we zeggen maximaal 15 miljoen kosten..

Waarschuw beheerder
    donateur
    Mits nog niet weg...

Branislav Ivanovic
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 15:15:
    Mits nog niet weg...

Cassani

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 15:15:
    Branislav Ivanovic

Die zat helaas al bij een Spaanse club.

Uitspraak van FuKa op maandag 21 januari 2008 om 15:19:
    Cassani

Bedoel je die van Roma?
    Die staat wel op mijn shortlist, is transfervrij. Neem ik er denk ik wel bij, maar dan als tweede of derde keus 8)

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 10:33:
    Moet wel een EU-er zijn

Pasanen of Faubert
    Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
    Waarschuw beheerder
    Zoek je nog talenten? Haal 1 van de volgende spelers:

Siotiris Ninis
    Genero Zeefuik
    Wijnaldum
    Lorenzo Davids
    Bojan (Barcelona)
    Waarschuw beheerder
    Zoek je nog talenten? Haal 1 van de volgende spelers:

Siotiris Ninis
    Genero Zeefuik
    Wijnaldum
    Lorenzo Davids
    Bojan (Barcelona)

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van NW_DJW op maandag 21 januari 2008 om 17:00:
    Siotiris Ninis
    Genero Zeefuik
    Wijnaldum
    Lorenzo Davids
    Bojan (Barcelona)

Of Santonicito
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 15:29:
    Bedoel je die van Roma?

Hij zit bij Palermo in het begin (07/08) kan goed dat hij nu bij Roma zit.

Mattia Cassani

Waarschuw beheerder
    1e seizoen met sheffield united kampioen geworden van championship met 21 punten voorsprong, Billy Sharp scoorde 48 keer in de 35 wedstrijden die hij meedeet.
    Tot nu toe maar 1 transfer gedaan. meeste talentjes zijn al vertrokken :-(
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van NW_DJW op maandag 21 januari 2008 om 17:00:
    Zoek je nog talenten?

rhys murphy
    piatti
    mario balotelli ( de nieuwe toni)
    alessandro tuia

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van FuKa op maandag 21 januari 2008 om 17:51:
    Hij zit bij Palermo in het begin (07/08) kan goed dat hij nu bij Roma zit.

Mattia Cassani

Is was in de war met Cassetti 8)

Cassani zit helaas al bij Barcelona en is onhaalbaar :(
    Ik heb nu Nelson van Benfica gehaald.. Wel een beetje een gok, want ik ken hem verder ook niet maar mijn scouts vonden het wel een goede.

Ik heb ook Didot erbij, Franse verdedigende middenvelder. Heb nog geen wedstrijden met hem gespeeld maar zijn stats zien er goed uit :jaja:
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van cO. op woensdag 23 januari 2008 om 13:50:
    Zoek je nog talenten?

Matias Cahais
    Nicolas Millan
    Lulinha
    Aaron
    Henri Saivet!!!!!!!!!!!
    Ever Banega!!!!!!!!!!!!
    Sebastian Giovinco
    Alan Kardec!!!!!!!!!!
    Sergio mota!!!!!!!!!!!!