Partyflock

Forumonderwerp · 960264
2 volgers · 24631x bekeken

Waarschuw beheerder
[img width=242 height=130]http://fm08.footballmanager.net/common/images/fm_logo.png[/img]

Introductie:

Voor een selectief groepje gamers onder ons zijn de Football Manager spellen ieder jaar weer het lichtje in de duisternis wat ze door de donkere dagen van december (en misschien vele maanden daarna) heen helpt.

Voor degenen die een wenkbrauw optrekken bij het horen van Football Manager zal ik in het kort uitleggen wat het spel is.
Football Manager is een spel waarin je als coach de leiding van een voetbalclub op je neemt en deze club naar nieuwe glorie leidt. Je kan een team nemen van de Engelse conference zuid tot de Serie A en het spel is bekend door de zeer uitgebreide database van clubs en spelers over de hele wereld.
Nu is het een echt managerspel en het is dus zaak om goede transfers te maken, een succesvolle tactiek te bedenken en je spelers keer op keer weten te motiveren. Het grote verschil met spellen als FIFA en PES is dat je tijdens een wedstrijd de spelers zelf niet onder controle hebt en er zijn ook geen mooie 3D-beelden, maar een echte FM-fan neemt dat graag voor lief.

Release date:

• Oktober 2008
Hoewel het erg stil is rond de komst van Football Manager 2008, weet Play.com te melden dat de release van het meest populaire voetbalmanagement spel gepland staat op 19 oktober 2007.

Voorgaande jaren heeft Sports Interactive de release steeds naar voren gehaald, maar of dat dit jaar gaat gebeuren is nog maar de vraag aangezien Sports Interactive naast FM 2008 ook bezig is met FM Live, een online versie van het door ons zo geliefde spel.

Features:

• Transfer Center
  • - A new way of managing all current transfer and loan bids for your club, both incoming and outgoing, making it easier to compare bids and reject or accept them.

• Finance Revamp
  • - Sports Interactive have updated the finance area of Football Manager 2008 to better reflect the ever-changing modern football world. More information is available to the manager too, including, but not limited to, corporate matchday income, season ticket news, investment funds, improved sponsorships, collective win bonuses and the ability to move around funds from the wage budget and transfer budget (and vice versa) at any point to help you in your quest for the ideal squad.

• International Management
  • - The international management gameplay has been completely revamped for Football Manager 2008, including, but not limited to, media improvements, international retirements, player interaction, international scouting, improved national pool selection, captain selection and a separation of international and club morale for players.

• Match Flow
  • - The largest change to matchdays in a Sports Interactive game since the introduction of the 2D match engine. Match flow brings more atmosphere to matchdays with match previews, team talks, opposition player instructions, the match itself, half time and post match now seamlessly following on from one another. There's no more pausing to make tactical changes and you'll find a mini-radar pitch whilst making those tactical changes to keep you in touch with what's going on in the match.

• Confidence
  • - You can now easily tell what your board and supporters think about your performance in the game through the new confidence section. This gives you feedback not just on your current progress in competitions, but also your financial management and signings.

• Easier to Use
  • - A much cleaner skin, a brand new advisor system to help you through various areas of the game, a new notes and notebook system, better button positioning for simpler navigation and an updated tutorial and manual. Also, coach reports to make taking over a new team easier and a new calendar system - which lists all important dates throughout the season - help to make Football Manager 2008 the easiest Sports Interactive game to use yet.

• Fan Days
  • - The board can now arrange fan days to boost ailing attendances, or for matches that are likely to attract a low crowd, with a long-term affect to attendances if all goes well.

• Awards Overhaul
  • - A full overhaul of the awards system inside the game, which is not only more accurate but also includes new awards, such as the European golden boot and a 'best eleven', which shows the all-time (in-game) best XI for all teams and nations.

• Match Engine Improvements
  • - A greatly improved match engine, once again utilizing the footballing brain of Ray Houghton and other tools used by real-life managers, to make the most accurate simulation of football in a computer game even more like-life than ever before. Oh, and the ability to change the pitch dimensions at the start of the season to suit your style of play better.

• Expanded Media
  • - More media and feedback than ever before, plus more detail in existing media, and a new competition news section to find out what major things are going on in all league competitions.

• Regenerated Player Photos
  • - All in-game regenerated players now have pictures using FaceGen technology to give each player more personality. This gives the ability for players to be seen to mature and grow-up looks-wise in front of your eyes as the game is going on.

• Speedyfastier
  • - Saving and loading is now significantly faster, with network gaming quicker and smoother to play, as well as tactical changes and match reports being faster than ever before.

Handige links:

www.SIgames.com - De site van de makers van het spel en de makers van de Championship Manager serie
    http://fm08.footballmanager.net/en/article/100/ - Site met alle informatie over het spel en screenshots

Ik kijk er al naar uit, al ben ik nog verslaafd aan Football Manager 07 :D

Zodra er meer bekend is over het spel, zal het hier worden vermeld...

Flock: https://vip.partyflock.nl/flock/3228:Football_Manager
    laatste aanpassing door een beheerder
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van Tammingos op donderdag 22 november 2007 om 16:27:
    Iemand bij wie de gedownloade versie ook niet werkt??
    Of die em al aan de praat heeft gekregen?
    Meld et ff.. kan ik eindelijk weer genieten van mijn game

Ik bedoel natuurlijk, na het instaleren van de Patch 8.0.1

heb dus ook een crack versie, dus werkt het spel dan nog na het instaleren van de patch, anders ben ik me kampioensteam van fiorentina kwijt..
    laatste aanpassing
    Waarschuw beheerder
    Bij mij is het dus nog niet gelukt!
    Daarom vraag ik of het bij anderen wel gelukt is.. Meld het als het bij je gelukt is en HOE het gelukt is !!

Alvast bedankt..

Uitspraak van SoeperMaus op donderdag 22 november 2007 om 17:47:
    heb dus ook een crack versie, dus werkt het spel dan nog na het instaleren van de patch, anders ben ik me kampioensteam van fiorentina kwijt..laatste aanpassing 22 november 2007 17:47

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van Fortuna op dinsdag 20 november 2007 om 18:04:
    ik heb een middagje doorgebracht om met de database van FM2007 te kloten..
    Nederlandse competitie de sterkste maken.. alle teams een flink budget te geven.. kijk dan is het wel leuk.. Heracles werd na 4 seizoenen finalist in de CL en Roda pakte de UEFA cup..
    en dan speel ik met een minder team en mindere financien.. kijken hoever ik dan kan komen

dat vind ik wel leuk.. maar gewoon 1 team pimpen is niks

Hoe kan je in de database komen?
    want dan wil ik het ook wel even 'pimpen'.
    Welk programma heb je daarvoor nodig (A)

Alvast bedankt
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van Erwin ;) op zaterdag 24 november 2007 om 14:57:
    Hoe kan je in de database komen?
    want dan wil ik het ook wel even 'pimpen'.
    Welk programma heb je daarvoor nodig (A)

Alvast bedankt

bij het orgineel van FM2007 krijg je een Editor erbij.. die staat gewoon in de map waar je FM in installeert.. alleen als je m gedownload hebt kan t wel eens zijn dat die dr niet bij geleverd word:)
    in mijn geval wel.. mijn geluk weer;)
    laatste aanpassing
    Waarschuw beheerder
    Ik heb die editor ook alleen als ik het bestand open komt dr zeg maar zo'n wit dingetje met de vraag met wat voor bestand ik het wil openen alleen met welk bestand moet je dat openen of waar moet je het weg downloaden?
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van Erwin ;) op zaterdag 24 november 2007 om 15:25:
    Ik heb die editor ook alleen als ik het bestand open komt dr zeg maar zo'n wit dingetje met de vraag met wat voor bestand ik het wil openen alleen met welk bestand moet je dat openen of waar moet je het weg downloaden?

hij vraagt volgens mij welke database je wil gebruiken om te editten. dan kan je de standaard doen als je nog geen andere hebt.

maak voor de zekerheid wel even een backup van de standaard (Y)
    Waarschuw beheerder
    Je kan deze database toch ook gewoon oonder een nieuwe naam zetten is toch veel handiger?
    Waarschuw beheerder
    Ik heb het nu ook op een andere pc alleen daar blijft het beeld zwart als ik m opstart weten jullie ook hoe ik dat kan fixen?
    P.s fifa 2008 doet t dr wel op

Waarschuw beheerder
    Om eerlijk te zijn valt dit deel me goed tegen. Teveel raar verloop van wedstrijden en veel vreemde doelpunten/afgekeurde goals.

Hoe zit dat met die patch? Is dat een vooruitgang? Anders flikker ik dat spel van mn pc en wacht ik wel op football manager live
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van actief op maandag 26 november 2007 om 20:19:
    Hoe zit dat met die patch? Is dat een vooruitgang?

ja.
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van actief op maandag 26 november 2007 om 20:19:
    Om eerlijk te zijn valt dit deel me goed tegen. Teveel raar verloop van wedstrijden en veel vreemde doelpunten/afgekeurde goals.

Dit heb je niet meer met de patch

Waarschuw beheerder
    niks patch ...... CM 03/04 :P
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van !RogieR! op maandag 26 november 2007 om 20:24:
    Dit heb je niet meer met de patch

zeg dat niet te snel ik heb de patch en ik had net in een wedstrijd binne 2 minuten 3 rode kaarten voor de tegenpartij :S

Waarschuw beheerder
    Toch maar even downen dan!

En als het niet bevalt ga ik mooi door met cod4 :D
    Waarschuw beheerder
    Had maar 7 doelpunten tegen in 38 wedstrijden met Arsenal in het eerste seizoen :X:X

Waarschuw beheerder
    donateur
    Al een tijdje niet meer gespeeld eerlijk gezegd, wordt wel weer eens tijd!

Update even installeren en een nieuwe skin is ook wel leuk :)
    Zijn er al mensen die een andere skin geinstalleerd hebben?

Waarschuw beheerder
    Waar is die patch te vinden?
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van actief op dinsdag 27 november 2007 om 12:13:
    Waar is die patch te vinden?

Uitspraak van 030-dominator op dinsdag 20 november 2007 om 12:48:
    hou anders www.fminside.nl in de gaten voor die patch

Waarschuw beheerder
    Thanks (y)

Waarschuw beheerder
    donateur
    Ik snap trouwens overigens zelf niet eens hoe je die skins moet installeren :S

Zitten in de goede map volgens mij, maar ik kan alleen die standaard skins kiezen..

Waarschuw beheerder
    donateur
    Sta met West Ham in seizoen 2 na 16 wedstrijden keurig 1e :) UEFA cup ook geplaatst voor 2e ronde na een poule met :
    West Ham
    Az
    Palermo
    Frankfurt
    Hibberdeen

Als het zo door gaat hoop ik een gat te slaan met nummer 2, nu is het verschil maar 1 punt. Heb 4 miljoen transfer geld, weet iemand een goede centrale middenvelder? Of een AML?

Waarschuw beheerder
    Vanavond misschien maar eens de nieuwe patch proberen, kijken of het wat wordt ;)
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 13:12:
    goede centrale middenvelder

bij mij doen bruins, sahin en de guzman het goed op de 3 centrale posities. Hofs is goed als am maar kan ook cm.

mijn opstelling: 4-3-1-2

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van Jannietsj op woensdag 28 november 2007 om 15:00:
    bij mij doen bruins, sahin en de guzman het goed op de 3 centrale posities. Hofs is goed als am maar kan ook cm.

De Guzman heb ik gekocht, maar speelt vaak matig, een 6 gemiddeld :S

Heb meer een AML nodig, liefst talentje zodat die nog kan groeien.

Waarschuw beheerder
    die fin toch ?
    Waarschuw beheerder
    Aaritalo, maar die is waarschijnlijk al ergens anders heen.. Verder ken ik ook nog wel een dozijn Brazilianen maar die kan je niet halen. Maar waarom probeer je Wijnaldum niet gewoon, echt een toptalent en je hebt m al in huis.
    Waarschuw beheerder
    Misschien zijn dit goede voorbeelden voor centrale middenvelders:

Da Mota (braziliaan/zwitser)
    Gulan (servier)
    Barkroth (zweed)

Anders gewoon met een VM spelen

Rafael Forster is dan een ûbertalent :D

Heeft iemand trouwens voor De Graafschap (seizoen 1)
    een goede spits in gedachten?

Waarschuw beheerder
    donateur
    Sta na 20 wedstrijden nog steeds bovenaan, heb net rivaal The Spurs met 5-1 naar huis gestuurd :lol: dus fans zeer tevreden. Heb ff gekeken maar die aaritalo speelt al bij Bremen net als de meeste genoemde namen hier, dna maar verder kijken :) Heb nu Ljunberg daar staan, maar wil liever een talent hebben die er nog 5 jaar kan spelen :)

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Een pure CM? Adrien van Sporting Portuga, kost je 2 mln, vraagt rond de 20.000 per week. Niet weinig, maar hij is een enorme investering

Bruno Formigoni heeft veel potentie en Banega natuurlijk helemaal. Zou zeker voor hem gaan. Ik zet hem niet op DMC, wat zn positie is. Hij is verdedigend veel te zwak. Een soort Pirlo..

AML= idd aaritalo, of Lomski, van dezelfde club. Probeer ook Sergio Motta (is die van 18 toch??)

Uitspraak van Tammingos op woensdag 28 november 2007 om 16:35:
    Da Mota (braziliaan/zwitser)

Die is idd transfervrij. Maar het enige kan wat die gozer is een bal aannemen en dribbelen? :lol:

Waarschuw beheerder
    Ben net begonnen met AGOVV
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 november 2007 om 19:09:
    Die is idd transfervrij. Maar het enige kan wat die gozer is een bal aannemen en dribbelen?

Tsja.. met een beetje goede training en hem rustig brengen..
    Dan wordt het echt een toppertje !! :D

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van Tammingos op donderdag 29 november 2007 om 11:48:

Zo ken ik er nog 100.... :P
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 november 2007 om 11:59:
    Uitspraak van Tammingos op donderdag 29 november 2007 om 11:48:

Zo ken ik er nog 100....

Noem ze maar op dan :D :P

Nee,

Ik heb nog wel een serieus talent gevonden:

Aleksei Kangaskolkka :D... is een spits en wat een talent is dit. voor 60K te halen!

Waarschuw beheerder
    donateur
    Ben voor de verandering een keertje in Portugal begonnen (met Sporting), had ik nog nooit gespeeld. Alleen volgens mij is Porto echt onverslaanbaar daar in het begin :Vaag: 10 gespeeld, 9 gewonnen, 1 gelijk en 0 tegendoelpunten :S

Ik sta tweede met 7 gewonnen en 3 gelijk. Onderlinge wedstrijd wordt dus erg belangrijk :)
    Waarschuw beheerder
    net begonnen aan me eerst seizoen.
    heb het sinds 4 jaar niet meer gespeeld. dus het is een hoop zoeken etc. maar ben wel alweer behoorlijk "hooked". :9

Waarschuw beheerder
    Chelsea zal zich in de winterstop met drie á vier spelers versterken. Dat zegt manager Avram Grant in The Independent. De zoektocht concentreert zich op een aanvaller, creatieve middenvelder en rechtsback.

In het geruchtencircuit scoren Lulinha (Corinthians), Luka Modric (Dinamo Zagreb, foto rechts), Diniyar Bilyaletdinov en Branislav Ivanovic (Lokomotiv Moskou) al weken hoog als mogelijke Chelsea-versterkingen. The Blues verliezen in de winterstop veel spelers wegens de Afrika Cup. 🇲🇦

Waarschuw beheerder
    Die lui van Chelsea volgen stiekum deze topic voor talenten enzo ;)

Waarschuw beheerder
    Stond laatst een stuk over in de krant, dat Chelsea FM echt gebruikt ter ondersteuning van de scouting.

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 13:52:
    Stond laatst een stuk over in de krant, dat Chelsea FM echt gebruikt ter ondersteuning van de scouting.

Er stond volgens mij eerder dat het andersom was... Dat FM de scouting('s verslagen) van Chelsea gebruikt voor het raten van spelers...

Waarschuw beheerder
    oke zou kunnen, vluchtig gelezen :)

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 14:52:
    oke zou kunnen, vluchtig gelezen

ik ook 8) dus weet het ook niet 100%
    laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
    iig is het verband al leuk

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Aaritalo naar Veendam

Waarschuw beheerder
    AGOVV... vet tof... moest laatste worden volgens de prognose.

Meteen eerste periode gepakt en sta nu tweede.

Leuke aankopen gedaan voor een ploeg waar bijna niemand naar toe wil. Zal morgen wel even wat info posten.
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 november 2007 om 14:00:
    Er stond volgens mij eerder dat het andersom was... Dat FM de scouting('s verslagen) van Chelsea gebruikt voor het raten van spelers...

Klopt (Y)

Voor degenen die het willen nalezen:
    http://fm.manutd.nl/content/view/1050/184/

Waarschuw beheerder
    donateur
    Jonathan Reis (18 jaar) (Y)
    Echt een aanrader, hij staat in de jeugd bij psv. Ben net met mijn eerste seizoen begonnen. Ik dacht: ff kijken bij de jeugd, zag ik hem staan en ik zette hem in de basis. Meteen 2 doelpunten. Tegen Ajax voor de beker scoorde hij ook. Hij heeft elke wedstrijd minimaal 1 goal gemaakt.
    laatste aanpassing
    Waarschuw beheerder
    ajax heeft bij mij echt volop aankopen gedaan! :S
    bijna onverslaanbaar nu :S:S stink 020 :9

Waarschuw beheerder
    bij mij ook idd

Waarschuw beheerder
    Heeft iemand inmiddels al de 8.1 patch voor gedownloade versie in het bezit? Bij het starten van een nieuwe game loopt ie hele tijd vast en wil graag met de nieuwste updates spelen en zo is het vrij onhandig;).

Waarschuw beheerder
    ik wil hem graag halen, maar dan kom ik écht de deur niet meer uit.. en of dat dan goed is.. 8)