Partyflock

Forumonderwerp · 960264
2 volgers · 24199x bekeken

Waarschuw beheerder
[img width=242 height=130]http://fm08.footballmanager.net/common/images/fm_logo.png[/img]

Introductie:

Voor een selectief groepje gamers onder ons zijn de Football Manager spellen ieder jaar weer het lichtje in de duisternis wat ze door de donkere dagen van december (en misschien vele maanden daarna) heen helpt.

Voor degenen die een wenkbrauw optrekken bij het horen van Football Manager zal ik in het kort uitleggen wat het spel is.
Football Manager is een spel waarin je als coach de leiding van een voetbalclub op je neemt en deze club naar nieuwe glorie leidt. Je kan een team nemen van de Engelse conference zuid tot de Serie A en het spel is bekend door de zeer uitgebreide database van clubs en spelers over de hele wereld.
Nu is het een echt managerspel en het is dus zaak om goede transfers te maken, een succesvolle tactiek te bedenken en je spelers keer op keer weten te motiveren. Het grote verschil met spellen als FIFA en PES is dat je tijdens een wedstrijd de spelers zelf niet onder controle hebt en er zijn ook geen mooie 3D-beelden, maar een echte FM-fan neemt dat graag voor lief.

Release date:

• Oktober 2008
Hoewel het erg stil is rond de komst van Football Manager 2008, weet Play.com te melden dat de release van het meest populaire voetbalmanagement spel gepland staat op 19 oktober 2007.

Voorgaande jaren heeft Sports Interactive de release steeds naar voren gehaald, maar of dat dit jaar gaat gebeuren is nog maar de vraag aangezien Sports Interactive naast FM 2008 ook bezig is met FM Live, een online versie van het door ons zo geliefde spel.

Features:

• Transfer Center
  • - A new way of managing all current transfer and loan bids for your club, both incoming and outgoing, making it easier to compare bids and reject or accept them.

• Finance Revamp
  • - Sports Interactive have updated the finance area of Football Manager 2008 to better reflect the ever-changing modern football world. More information is available to the manager too, including, but not limited to, corporate matchday income, season ticket news, investment funds, improved sponsorships, collective win bonuses and the ability to move around funds from the wage budget and transfer budget (and vice versa) at any point to help you in your quest for the ideal squad.

• International Management
  • - The international management gameplay has been completely revamped for Football Manager 2008, including, but not limited to, media improvements, international retirements, player interaction, international scouting, improved national pool selection, captain selection and a separation of international and club morale for players.

• Match Flow
  • - The largest change to matchdays in a Sports Interactive game since the introduction of the 2D match engine. Match flow brings more atmosphere to matchdays with match previews, team talks, opposition player instructions, the match itself, half time and post match now seamlessly following on from one another. There's no more pausing to make tactical changes and you'll find a mini-radar pitch whilst making those tactical changes to keep you in touch with what's going on in the match.

• Confidence
  • - You can now easily tell what your board and supporters think about your performance in the game through the new confidence section. This gives you feedback not just on your current progress in competitions, but also your financial management and signings.

• Easier to Use
  • - A much cleaner skin, a brand new advisor system to help you through various areas of the game, a new notes and notebook system, better button positioning for simpler navigation and an updated tutorial and manual. Also, coach reports to make taking over a new team easier and a new calendar system - which lists all important dates throughout the season - help to make Football Manager 2008 the easiest Sports Interactive game to use yet.

• Fan Days
  • - The board can now arrange fan days to boost ailing attendances, or for matches that are likely to attract a low crowd, with a long-term affect to attendances if all goes well.

• Awards Overhaul
  • - A full overhaul of the awards system inside the game, which is not only more accurate but also includes new awards, such as the European golden boot and a 'best eleven', which shows the all-time (in-game) best XI for all teams and nations.

• Match Engine Improvements
  • - A greatly improved match engine, once again utilizing the footballing brain of Ray Houghton and other tools used by real-life managers, to make the most accurate simulation of football in a computer game even more like-life than ever before. Oh, and the ability to change the pitch dimensions at the start of the season to suit your style of play better.

• Expanded Media
  • - More media and feedback than ever before, plus more detail in existing media, and a new competition news section to find out what major things are going on in all league competitions.

• Regenerated Player Photos
  • - All in-game regenerated players now have pictures using FaceGen technology to give each player more personality. This gives the ability for players to be seen to mature and grow-up looks-wise in front of your eyes as the game is going on.

• Speedyfastier
  • - Saving and loading is now significantly faster, with network gaming quicker and smoother to play, as well as tactical changes and match reports being faster than ever before.

Handige links:

www.SIgames.com - De site van de makers van het spel en de makers van de Championship Manager serie
    http://fm08.footballmanager.net/en/article/100/ - Site met alle informatie over het spel en screenshots

Ik kijk er al naar uit, al ben ik nog verslaafd aan Football Manager 07 :D

Zodra er meer bekend is over het spel, zal het hier worden vermeld...

Flock: https://vip.partyflock.nl/flock/3228:Football_Manager
    laatste aanpassing door een beheerder
    Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
    Waarschuw beheerder
    Ik ben nu halverwege het 1e seizoen met Hampton & Richmond in de Engelse Blue Square South.

Ik ben degradatiekandidaat nummer 1 maar sta op dit moment op een redelijk veilige 14e plaats :)

Als ik thuis weer internet heb zal ik eens wat screenshots posten van mijn sterspelers enzo :p

Waarschuw beheerder
    iemand nog goeie download link please

Waarschuw beheerder
    paar pagina's terug lezen...
    laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Ik kan een hele lijst met talenten geven, maar is het dan nog wel leuk?

Bij Man. City staat een Italiaanse geweldenaar in de spits :o

GVD voor de CL tegen inter, na 16 minmuten staat het 3-1....scoren die joden in de laatste minuut de 3-3.....verandert een hele boel :@

Waarschuw beheerder
    mika aaritalo ook een goede aankoop.
    22 jarige fin

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 17:58:
    mika aaritalo

lol, die staat op elke pagina wel 1 keer :D

Waarschuw beheerder
    Ik heb een talent van Watford aangetrokken, Tamas Preskin (ofzoiets). Heeft er al een aantal inliggen :)

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 19:09:
    lol, die staat op elke pagina wel 1 keer

hehe echt? niet gezien:D
    Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 19:58:
    Tamas Preskin

ff zoeken dan!

Waarschuw beheerder
    Thiago Fernandes dos Santos (y)

Waarschuw beheerder
    ben nu klaar met mn 1e seizoen met NEC. ben 7e geeindigd en 3e ronde play-offs gehaald. tegen ajax eruit gevlogen door 3 afgekeurde goals:S maar tim jansen scoorde wel 31 keer...
    volgend seizoen beter!
    laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 19:58:
    Tamas Preskin (ofzoiets).

Het is trouwens Tamas Priskin ;)

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Haha dit geloof niemand :D

Mn seizoen afgelopen, kansloos uitgeschakeld door Inter in de CL :( in februari al..

Wel de beker en kampioen geworden

Aartitalo met een gemiddelde van 6.80.. niet heel slecht..maar zn stats waren echt veel beter..

Roma bied, Sevilla en nog wat clubs..maar ik wilde heb niet kwijt.. veranderde die boden in respectievelijk 37 en 58 miljoen..

En dat boden ze ook 8) wel in 24 maanden, maar toch

Weet niet wat ik er van moet vinden:D

Helaas koos ie voor Roma, scheelt me wel 20 mln als hij naar Sevilla moet gaan..

Maar okee ik zit gebakken :X

Gekocht.. Aaron, Giovinco en een heel leger talenten....
    Komen nog 1 of 2 grote namen bij

37 mln :lol:

Andere clubs smijten ookmet geld %) 20 mln voor gemiddelde spelertjes..
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 31 oktober 2007 om 10:04:
    Haha dit geloof niemand :D

wat is er zo vreemd aan om het niet te geloven dan?
    Ik heb zelf bijna 120 miljoen moeten neertellen om Kaka bij barcelona te krijgen die nu net 30 is geworden.. :\

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Uitspraak van Fortuna op woensdag 31 oktober 2007 om 11:41:
    wat is er zo vreemd aan om het niet te geloven dan?

Omdat mijn een eerdere post van mij ook al werd gewantrouwd..

En daarbij vind ik een bod van 57 mln voor zo'n speler niet kunnen..

Uitspraak van Fortuna op woensdag 31 oktober 2007 om 11:41:
    Ik heb zelf bijna 120 miljoen moeten neertellen om Kaka bij barcelona te krijgen die nu net 30 is geworden

Spelverzieker :lol:
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 31 oktober 2007 om 13:50:
    Spelverzieker :lol:

ja voor minder wilden ze hem niet laten gaan:/

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    [img width=1002 height=448]http://img515.imageshack.us/img515/7677/aaritalobc3.png[/img]

Goed getrained dat wel.. hij heeft een potentie van -10? (180-200)

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Lieven Maesschalk %) lekker ziek trainertje

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Zucht..assistent manager die oefenwedstrijden orgsaniseert als je spelers nog op vakantie zijn......

Oefentoernooitje.. 14-0 en 12-0 verliezen.. vinden de fans vast leuk

Ook leuk die contractverlengingen, zit met 65 kut kinderen tot 2011 die ik helemaal niet wil :S

Btw.. weet iemand wat belangrijke stats zijn voor een goeie Assistent Manager?
    laatste aanpassing
    Waarschuw beheerder
    Ga ook maar weeres verder met NEC...heb paar leuke namen voorbij zien komen, dus eens kijken of er wat haalbaar is.
    Waarschuw beheerder
    vraagie?

fm 07/08 doet die het met vista weten mensen dat of is dat weer verkkerd van vista dattie niet werk.

speel nog steeds 01/02 blijf super vette versie vinden, en heb hem gewoon helemaal geupdate tot en met nu alle transfers dus.

maar zou graag die nieuwe weleens spelen.

weet iemand hoe dat zit emt dat tyfus vista?

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Aaritalo kost geen moer, en levert je na een jaar dus het 100 voudige op :)

Waarschuw beheerder
    donateur
    Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 31 oktober 2007 om 15:33:
    Zucht..assistent manager die oefenwedstrijden orgsaniseert als je spelers nog op vakantie zijn......

Kan je toch gewoon afvinken dat hij daar voor verantwoordelijk is?

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 31 oktober 2007 om 15:33:
    Ook leuk die contractverlengingen, zit met 65 kut kinderen tot 2011 die ik helemaal niet wil

Ja dat is wel heel gaar, heb ik ook last van :S

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 oktober 2007 om 17:06:
    Kan je toch gewoon afvinken dat hij daar voor verantwoordelijk is?

Jamaar dan moet ik het zelf doen :D

Beter onthoud ik wanneer ze terugzijn vakantie en cancel ik die wedstrijden..

Maar.. assistent manager..iemand?
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 31 oktober 2007 om 17:24:
    Maar.. assistent manager..iemand?

ik heb bert van marwijk:P

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Ik wilde Queroz contracteren, maar René Meulensteen :respect:

Probl;eem opgelost :)

Waarschuw beheerder
    Ik heb Hendrie Krüzen :lol:
    Waarschuw beheerder
    Ben begonnen met Feyenoord, gelijk een leger met talenten gekocht natuurlijk 8)

Mezenga, Piatti, Lehtovaara, Eduardo, Barazite, Aaritalo, Cahais, Fraga, Tamuz en Cardenas :D

Altidore, Alex, Millán, Nazarith en Thiago komen op latere tijdstippen nog, wanneer ze 18 zijn :lol:
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van !RogieR! op woensdag 31 oktober 2007 om 19:59:
    Tamuz

kocht ik ook bij feyenoord..

waren ze niet blij mee
    Waarschuw beheerder
    Bij mij tot nu toe wel, staat alleen niet meer in de basis :D

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Ik heb ook een zooi of 40 talenten

Ook gekocht: Rafael Sobis (die stats:o) Giovinco, Aaron, Pineda en David....

Mn doekoe is op, maar mn team is wel erg fijn

Beetje ziekelijk alleen dat elke talentvolle topspeler van 20/21 minimaal 35 mln kost %)

Waarschuw beheerder
    Ik baal van Jaakke...

Die kerel wil zowat iedereen voor een schijntje (15/20 miljoen) weg laten gaan...

Heeft ie gedaan met Huntelaar (12 miljoen) en wou ie doen met v/d Vaart en Kose... beiden gingen gelukkig niet want ze wouden liever bij mij blijven

Waarschuw beheerder
    Tuncay is trouwens een prima spits! Scoort bij mij aan de lopende band
    (7 wedstrijden.. 9 goals).

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Iemand hier had toch Ribery gekocht? Die zak wil niet komen :S

Ik wil de Guzman, hij wil ook, maar kost zeker meer dan 10 mln :(
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van cO. op donderdag 1 november 2007 om 17:08:
    Tamuz

Je kan beter die Itzhaki ofzo kopen, heb hem nu ook gehaald.. scoort best veel (y)

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 november 2007 om 14:11:
    Iemand hier had toch Ribery gekocht? Die zak wil niet komen

Ik :)

Waarschuw beheerder
    GODVERDEGODVER!!!!

Kan je je voorzitter niet ontslaan? Die jaakke snapt er echt geen reet van (realistisch dat fm he?)

1 van de grootste talenten laat ie gratis!!!!! vertrekken. Het bod was volgens hem te goed om te weigeren

Waarschuw beheerder
    Uitspraak van actief op vrijdag 2 november 2007 om 17:56:
    1 van de grootste talenten laat ie gratis!!!!! vertrekken. Het bod was volgens hem te goed om te weigeren

?

vreemd

Uitspraak van actief op vrijdag 2 november 2007 om 17:56:
    Die jaakke snapt er echt geen reet van (realistisch dat fm he?)

wat dat betreft wel ja :lol:

Op sommige punten ook weer niet trouwens, moest net uit naar Utrecht voor de beker. 1-1 na verlenging, mis ik al mijn 4 penalty's :S
    Waarschuw beheerder
    Weet niet of de link voorbij is gekomen maar geloof het niet, dus ja ik zet hem er maar neer

owja speler die ik zelf ontdekt hebt en volgens mij zeker ook goed wordt...(aardige stats) is Barkroth van IFK Goteborg

Hier de link: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=13438
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van !RogieR! op woensdag 31 oktober 2007 om 19:59:
    Barazite

goede speler (Y)

ben Arsenal, en in de jeugd is 1 speler die er met kop en schouders bovenuit steekt: Rhys Murphy, 17 jaar
    29 wedstrijden in onder 18 team, 22 goals 20 assists:O

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Uitspraak van Net Neet 00 op zaterdag 3 november 2007 om 13:57:
    ben Arsenal, en in de jeugd is 1 speler die er met kop en schouders bovenuit steekt: Rhys Murphy, 17 jaar
    29 wedstrijden in onder 18 team, 22 goals 20 assists

Hier ook, 25 goals in 20 wedstrijden. Maar Meulendijks met een beoordelingspotentieel van 19 zegt dat hij niet de moeite waard is..

Ik heb nu 2 teams :) 1 met jonkies die 80% spelen..ander team met oudere spelers, die spelen CL enzo..

Forster DC ziet er goed uit. David ging naar een andere club :(

De koning: Adrien. Groeit als kool :respect:
    Waarschuw beheerder
    Ook Merida en Marin gekocht nu :X

Gaat alleen niet zo goed met mn financiën nu, tijd dat ik ff een aantal dramatische spelers loos
    Waarschuw beheerder
    Anders geeft ajax hier ff 56 miljoen uit aan transfers in het eerste seizoen :vaag:

Zonder spelers te verkopen :/

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Hehe..

Geld lijkt idd niks waard

Keepers die niemand kent voor 20 mln
    Altidore verkocht voor 25 mln O:)
    En echt al op 15 verschillende talentjes boden gehad van bij mekaar 200 mln %)

Zit zelf ook al boven de 100mln op mn balans :)

Maar je moet effe naar Transfers in het verleden kijken..daar staan ze bij
    laatste aanpassing
    Waarschuw beheerder
    Uitspraak van MindFucker op vrijdag 2 november 2007 om 14:38:
    Itzhaki

had ik ook al.. heeft geen eens een basis plek bij feyenoord..

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 31 oktober 2007 om 16:54:
    Aaritalo

haald bij mij een 7.11 niet echt top
    maar elke club wil hem hebben..

raar
    laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
    donateur
    Seizoen 1 zit erop, plaats 6 gehaald met West Ham (Y) doelstelling was plek 15 dus wel goed gedaan. Geen geld dus moet eerst van die overbodige spelers af.

Waarschuw beheerder
    (permanent verbannen)
    Uitspraak van cO. op zondag 4 november 2007 om 12:49:
    haald bij mij een 7.11 niet echt top
    maar elke club wil hem hebben..

Slaat idd nergens op
    Gemiddelde van 6.10 heb ue nu bij Roma :D

Guarin voor 22mln gekocht door Marseille %)
    Echt het slaat nergens op

Jaakke heeft bij mij een bod van 3.5 geaccepteerd voor een dik talentje :S je doet er niks aan

Je zal maar 50 eurie voor dit spel hebben betaald :)
    Waarschuw beheerder
    Als je bedenkt dat Liverpool 20 miljoen voor Babel heeft betaald, zijn die bedragen helemaal zo gek nog niet 8)
    Waarschuw beheerder
    Red_Pietje citeer 31 oktober 2007 16:50
    vraagie?

fm 07/08 doet die het met vista weten mensen dat of is dat weer verkkerd van vista dattie niet werk.

speel nog steeds 01/02 blijf super vette versie vinden, en heb hem gewoon helemaal geupdate tot en met nu alle transfers dus.

maar zou graag die nieuwe weleens spelen.

weet iemand hoe dat zit emt dat tyfus vista?

Niet lullen jonge, IK heb alles bij gewerkt, jij heb nog Machlas bij Ajax zitten, haha.
    Waarschuw beheerder
    hey mensen wie weet er nog goeie spelers zoals verdigers en keepers?
    Waarschuw beheerder
    Ik speel fm07 een stuk vaker om eerlijk te zijn 8)