Partyflock

Forumonderwerp · 960049

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

nou wat ik laatst heb meegemaakt is echt te gek voor woorden. Ik wilde gewoon ff naar de supermarkt gaan, stonden er opeens 20 marokkanen bij de ingang van de supermarkt. Ik wil dus naar binnen gaan komt er opeens een Marokkaan voor me staan en zegt ie: ''hey niet naar binnen gaan jij of we slaan je helemaal verrot.''
Dus ik ging weg, want tegen 20 marokkanen begin je toch niks.
Roept er zo een Marokkaan nog ff: '' en denk erom nu is het 1 supermarkt maar als we hier over een tijd met nog meer mensen zijn gaan we dat doen bij alle supermarkten in Nederland en laten we jullie Nlers van de honger sterven. echt met wat voor zieke ideeen die Marokkanen in hun hoofd rond lopen :s ik zie het zelfs nog wel een keer gebeuren dit ook ze zijn er lijp genoeg voor.
sjiiiiiiiit
dan gaan 'wij' nederlanders toch gewoon voor alle avondwinkels staan.
Marrokanen hebben dan geen inkomsten meer en verhongeren ook!

Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 10 juli 2007 om 14:29:
Ik lig dan languit op het strand van Griekenland, te genieten voor mn huisje daar.. Kan me het geen ruk meer schelen of jij om komt van de honger

indd same here ik ga naar australie en dan houdt ik het daarbij
puur alleen omdat ik zo moet kotsen van jullie "nederlanders"

pfooe ik wil niet eens meer als nederlander gezien worden door jullie kuttekoppen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 14:56:

pfooe ik wil niet eens meer als nederlander gezien worden door jullie kuttekoppen

Dit gaat te ver jongeman!! :[
Uitspraak van Tumult op dinsdag 10 juli 2007 om 14:31:
landverader

Jij beheerst de nederlandse taal niet eens fatsoenlijk, dat is pas verraad :loser:

*edit:

Zo erg is het nou ook weer niet.. :9
laatste aanpassing

zie dat je weg bent dan! :[
Uitspraak van Vrij, sociaal en nationaal op dinsdag 10 juli 2007 om 13:27:
ik zie het zelfs nog wel een keer gebeuren dit ook ze zijn er lijp genoeg voor.

Hahahaha dat wil ik ze nog wel eens zien doen rare mannetjes

Succes! :lol:
van jullie "nederlanders"

aha.. jullie nederlanders... je bent er zelf anders ook één ouwe...
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 10 juli 2007 om 15:01:
Jij beheerst de nederlandse taal niet eens fatsoenlijk, dat is pas verraad :loser:

nee.. hij wel dan... :/
dan houdt ik het daarbij

:bye:

gewoon een handgrenaat in het midden gooien.. !
maak een spijkerbom , of ga een geweer kopen of zo.

:devil:
laatste aanpassing

:looser:
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Hahaha dat mensen hier nog serieus op ingaan en erin geloven :lol:

Geloof ook niet dat jij als nederlander gezien mag worden met dat "Yasser Arafat" sjaaltje om die dikke kop (y)

Roept er zo een Marokkaan nog ff: '' en denk erom nu is het 1 supermarkt maar als we hier over een tijd met nog meer mensen zijn gaan we dat doen bij alle supermarkten in Nederland "

Hamsteren...
Uitspraak van Kitty klitty op dinsdag 10 juli 2007 om 13:43:
Ik heb zelf ook een Marokkaanse ex-vriend

Vandaar je nickname :[
Uitspraak van Vrij, sociaal en nationaal op dinsdag 10 juli 2007 om 13:27:
nou wat ik laatst heb meegemaakt is echt te gek voor woorden. Ik wilde gewoon ff naar de supermarkt gaan, stonden er opeens 20 marokkanen bij de ingang van de supermarkt. Ik wil dus naar binnen gaan komt er opeens een Marokkaan voor me staan en zegt ie: ''hey niet naar binnen gaan jij of we slaan je helemaal verrot.''
Dus ik ging weg, want tegen 20 marokkanen begin je toch niks.
Roept er zo een Marokkaan nog ff: '' en denk erom nu is het 1 supermarkt maar als we hier over een tijd met nog meer mensen zijn gaan we dat doen bij alle supermarkten in Nederland en laten we jullie Nlers van de honger sterven. echt met wat voor zieke ideeen die Marokkanen in hun hoofd rond lopen ik zie het zelfs nog wel een keer gebeuren dit ook ze zijn er lijp genoeg voor.

Ik stel voor om ze de volgende keer dood te knuppelen :D

Ik koop een huis met een grotere opslag ruimte, heb ik in ieder geval nog wat te knabbelen over 20 jaar.
En anders begin ik gewoon aan mijn vent :lol:

Uitspraak van Coelers op dinsdag 10 juli 2007 om 18:45:
Vandaar je nickname

Dat krijg ik al bij het zien van haar foto!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 17:50:
Geloof ook niet dat jij als nederlander gezien mag worden met dat "Yasser Arafat" sjaaltje om die dikke kop

beter dan die vuile facistenkop van jou :loser:
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 10 juli 2007 om 15:01:

Oeeeh ik vergeet een r, maar toch. Je kan er tegen in gaan, je blijft een landverrader.

Word jij daar lekker allochtoon inderdaad. Mensen als jij kunnen we missen als kiespijn in dit land. Links ratje.
Hahahaha op wat voor een hoogstaand niveau word hier weer gediscussieerd :lol: beledigingen alom :roflol:

En dat voor een broodje aap verhaal als dit??

Het zijn blijkbaar toch niet alleen de moslims die snel op hun paard zitten hè?? :-p
laatste aanpassing
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Hahahahahahahahaha :lol:

Geloof ook niet dat jij als nederlander gezien mag worden met dat "Yasser Arafat" sjaaltje om die dikke kop

Nee.. tong uit je bek..biertraytje op je kop.. dat is waar Nederland op zit te wachten..

Links ratje.

Jouw avatar bewijst al in welke eeuw je leeft... VOC-mentaliteit betekent overigens ook iets anders dan op een forum wat roepen (gewoon de boot pakken dus)

en als wij niet meer eten kunnen halen hebben zij ook geen eten meer want dan kunnen wij niet meer werken dus zij geen geld meer krijgen snapje
dus verhongeren we allemaal :vaag:
→ als beheerder
Gezelligheid is eraf, dus slotje.