Partyflock
 
Forumonderwerp · 960044
Konijnen voor lol doodgeknuppeld
door Tjerk de Vries en Gijbert Termaat

AMSTERDAM - Allochtone jongeren knuppelen in het Amsterdamse Sloterdijk voor de lol konijnen dood. Buschauffeurs en trambestuurders die in het bedrijvengebied rijden, zeggen geregeld te zien dat de jongeren de diertjes met katapulten en stokken belagen.

"Er iets van zeggen? Tja, dat zou je eigenlijk moeten doen", reageert een chauffeur van busbedrijf Connexxion. "Maar ik ben eerlijk gezegd bang dat ik dan zelf het slachtoffer word."

Trambestuurster Winnie weet alles van de gruweldaden van de jongeren. "Het is hier schering en inslag", zegt zij. "Laatst nog stond een groep Marokkaanse jongeren die beestjes te mishandelen. Mijn collega op lijn 12 zag het gebeuren. Een van die jongens tilde nog treiterend een konijn aan zijn oren omhoog om het aan de bestuurder te laten zien. Mijn collega was volledig over de zeik."

Schoonmakers in het gebied weten ook te melden dat zij wel eens konijnen tegenkomen die niet meer kunnen lopen.

Bestuurster Winnie is woedend. "Er moet gewoon meer toezicht komen in dit gebied. Ze kunnen niet van ons verwachten dat wij er tegen optreden.

Het is toch schandalig. Wij krijgen van onze dienstleiding juist de opdracht voorzichtig door Sloterdijk te rijden omdat er veel konijntjes rondlopen en dan slachten die jongeren ze gewoon af", aldus de GVB'er die ook de politiek heeft ingeschakeld om dit probleem op te lossen.

Bij de politie weet men van niets. "In onze systemen staat niets over konijnen", zegt een woordvoerster. "Maar dat wil niet zeggen dat er niets gebeurt. Als wij een melding krijgen en we gaan kijken, maar iedereen is alweer gevlogen, dan wordt het niet genoteerd bij ons."

Berby van Teijlingen van de Dierenambulance in Amsterdam zegt dat het extra wrang is dat de konijnenziekte myxomatose heerst in het gebied van Sloterdijk. "Het is een heel vervelende, zware en pijnlijke ziekte. De dieren zijn daardoor heel sloom en makkelijk te vangen. Maar de beesten dan af te beulen, is wel heel erg min en laf. Als mensen konijnen zien waarvan men denkt dat ze ziek zijn, laten ze ons dan alsjeblieft bellen. Wij zorgen dan dat ze bij de dierenarts terechtkomen die ze op een waardige wijze uit hun lijden verlost, en niet ten prooi vallen aan dierenbeulen."
laatste aanpassing
Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
Allochtone jongeren knuppelen in het Amsterdamse Sloterdijk voor de lol konijnen dood.

snap niet dat mensen dit voor hun lolletje doen :no:
 
Uitspraak van Claudjuh! op dinsdag 10 juli 2007 om 16:18:
snap niet dat mensen dit voor hun lolletje doen :no:

krijg spontaan zin om voor de lol te gaan knuppelen... misschien maar eens daarheen gaan om die gastjes onder handen te nemen :cheer:


Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
"Er iets van zeggen? Tja, dat zou je eigenlijk moeten doen", reageert een chauffeur van busbedrijf Connexxion. "Maar ik ben eerlijk gezegd bang dat ik dan zelf het slachtoffer word."

schijtbak. Laffe zak.


Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
Mijn collega was volledig over de zeik

maar toch niets doen, bah :rot:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 13:17:
Uitspraak van DJ Badhearing op dinsdag 10 juli 2007 om 13:13:
hun dood knuppelen voor de lol en dan de lijken terug sturen naar land van herkomst

:yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 16:24:
misschien maar eens daarheen gaan om die gastjes onder handen te nemen

inderdaad, mischien dat t de oplossing is!
 
Uitspraak van Claudjuh! op dinsdag 10 juli 2007 om 16:27:
misschien maar eens daarheen gaan om die gastjes onder handen te nemen

inderdaad, mischien dat t de oplossing is!

:no:

schiet je niks mee op want dit soort gastjes zijn zelf een beschermd diersoort.Als je hun hardhandig de les wil leren dan krijg je zelf nog problemen
 
Uitspraak van El más enfermo op dinsdag 10 juli 2007 om 13:32:
Tja, doe je niks aan dit soort dingen...

Goeie instelling! (y)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 16:39:
Als je hun hardhandig de les wil leren dan krijg je zelf nog problemen

:gaap:
laatste aanpassing
Ik kan hier zo boos om worden :@:@
Het liefst ga ik nu naar Sloterdijk met n knuppel en ze allemaal hoeken of pak de auto en ram die jochies omver:@
Nou ze mogen dan blij zijn dat ik het niet zie want ik hou me mond dus niet en knuppel hun ff neer !!!

Gadverdamme zeg wat een pleuris leiers :@:@:@:@:@
 
Uitspraak van inactief op dinsdag 10 juli 2007 om 13:20:
at soort mensen moeten gelijk op de boot terug naar de bodem van de zee
 
Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
"Er iets van zeggen? Tja, dat zou je eigenlijk moeten doen", reageert een chauffeur van busbedrijf Connexxion.

Jongen, laat mij die connexxion bus maar een weekje besturen dan is er geen Marokkaan meer te zien daar! Wat een laffe lijers zijn het het :S
Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
Er iets van zeggen? Tja, dat zou je eigenlijk moeten doen", reageert een chauffeur van busbedrijf Connexxion. "Maar ik ben eerlijk gezegd bang dat ik dan zelf het slachtoffer word."

toch vreselijk dat je tegenwoordig al zo moet denken?
je kan tegenwoordig niks meer zeggen tegen iemand of je hebt een mes of iets dergelijks in je lijf :S
laatste aanpassing
Uitspraak van Terror Is My Weekend op dinsdag 10 juli 2007 om 17:40:
toch vreselijk dat je tegenwoordig al zo moet denken?

maar tegenwoordig is dat nou eenmaal zo! je kunt je eigen menig haast nog niet zeggen op straat! :S
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juli 2007 om 16:47:
Goeie instelling! (y)

Ik ben gewoon realistisch (F)
 
Iemand zin om een dagje in te plannen?
Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
is wel heel erg min en laf

best een mooie omschrijving voor de groepering die dit doet..
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Damn, idd stompzinnige hufters......

Dat er weer gelijk over de afkomst moet worden begonnen is begrijpelijk, maar daarom nog niet geheel terecht, dit soort praktijken word ook dikwijls genoeg door "autochtonen" uitgevoerd.

Wat niet wegneemt dat het 'n verwerpelijk, laffe, laag-bij-de-grondse daad blijft :@ :@ :@ :@
laatste aanpassing
 
ik zal hun voor de lol dood knuppelen :@:@:@
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 18:34:
Iemand zin om een dagje in te plannen?

count me in.

Uitspraak van Deekore. op dinsdag 10 juli 2007 om 18:44:
Dat er weer gelijk over de afkomst moet worden begonnen is begrijpelijk, maar daarom nog niet geheel terecht, dit soort praktijken word ook dikwijls genoeg door "autochtonen" uitgevoerd.

Blablabla. Ik heb echt nog nooit iemand gehoord die 's nachts konijnen moedwillig gaat mishandelen. Wel van allochtonen die katten lokte en keihard trapte. Raar hé hoe die beeldvorming ontstaat over allochtonen. Ze werken het zelf in de hand.
Uitspraak van Tumult op dinsdag 10 juli 2007 om 20:27:
Blablabla. Ik heb echt nog nooit iemand gehoord die 's nachts konijnen moedwillig gaat mishandelen. Wel van allochtonen die katten lokte en keihard trapte. Raar hé hoe die beeldvorming ontstaat over allochtonen. Ze werken het zelf in de hand.

Leuk wereldje waarin jij leeft, ik heb in m'n kinderjaren dikwijls genoeg "autochtone" jongeren kikkers en spinnen zien mishandelen, of de hond of de kat van de buren zien pesten :bye:
Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
de diertjes met katapulten en stokken belagen.

Pesten is iets anders als belagen.
laatste aanpassing
En waaronder catagoriseer jij de verwijdering van ledematen dan?? Ook pesten?? :/
 
beetje triest:/
Nou wat een lol :/ ik wil niet beweren dat ik vroeger altijd even heilig was maar dit slaat werkelijk nergens op. dat soort figuren moet je gewoon zelf doodknuppele stelletje stakkers :/
ik haat dat soort debielen


schiet ze dood
 
als je het bij een dier kan









kan je het ook bij een mens












en ik kan het zeker bij bepaalde mensen
najah


mensen






afval...
 
Wat een teringlijers :@ Amsterdam Sloterdijk , de Baarsjes (n) wat een kut buurt is dat !
Konijntjes doodknuppelen :| Hoe durven ze :@ te zielig !
ok we pakken dus nu allemaal een knuppel en gaan gezamelijk kutkinderen doodknuppelen wat zal dat een lekker gevoel zijn en dan mogen de konijntjes meekijken
 
Wat een droevige boys man! zulle we dat bij hun doen gaan we hun ook doodknuppele!
 
ach job zal wel zeggen bakkie thee jongens :s


tief op met die medelandrs ze horen hier niet en zal ook niet anders worden normen die hun hebben mot ik in iedergeval niet :dood: aan dat tuig
 
Uitspraak van Silver Corvette. op woensdag 11 juli 2007 om 19:25:
ok we pakken dus nu allemaal een knuppel en gaan gezamelijk kutkinderen doodknuppelen wat zal dat een lekker gevoel zijn en dan mogen de konijntjes meekijken

ik doe mee (Y)

meschien topic starten en meer mensen oproepen eens dat gebied te gaan bezoeken ?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
Allochtone jongeren knuppelen in het Amsterdamse Sloterdijk voor de lol konijnen dood.

Zijn er ook knuppels voor allochtone jongeren? Misschien willen zij wel dood geknuppelt worden.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juli 2007 om 13:30:
daar daar

daar zit er nog 1

waar is mn knuppel.
snel schieten.
beetje knoflooksaus erbij

Woow jij bent echt grappig.

Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
Bij de politie weet men van niets. "In onze systemen staat niets over konijnen", zegt een woordvoerster. "Maar dat wil niet zeggen dat er niets gebeurt.

Dus de politie doet dingen waar ze zelf niks van af weten?
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 16:24:
schijtbak. Laffe zak.

Nee ben ik niet met je eens. Als je geen knokker bent of geen dapper mens dat zou het juist gevaarlijk af kunnen lopen. (en als hij wél in zou grijpen krijgt hij de straf...zo zit dat in Nederland...I know it for a fact :yes: )

Opvallend: het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer de politie die hier als de zwakste schakel naar voren komt. Hand in hand met die tering Marokkaantjes.

Wanneer stoppen we hier nu eens met de politieke correctheid en raggen die lui nu eens terug naar ground zero en beginnen we met heropvoeden.

Ik zeg ronduit: het ligt niet aan die Marokkanen maar aan het Nederlands beleid.

Die is zo week, lafhartig en zo walgelijk politiek correct.

En jeugd blijft jeugd en zoekt grenzen op.

Als die niet duidelijk aangegeven worden door de ouders van dat tuig, vervolgens niet door de buurt, vervolgens niet door de politie en uiteindelijk niet door de regering dan blijven ze gewoon hun grenzen opzoeken.

Zo komen ze vanzelf in de euforie van "wij zijn oppermachtig niemand pakt ons aan, iedereen is bang voor ons!"

Hebben we allemaal gedaan toen we jong waren, alleen wij werden terug gefloten door om te beginnen al onze ouders. Daar gaat het bij die Marokkanen al fout.
Volgens wethouder Den Besten komen de kinderen uit zwakke opvoedingsmilieus en worden ze thuis niet gecorrigeerd.
(bron Algemeen dagblad)

Ze hebben niemand die ze corrigeert……de ouders interesseert het geen ruk en Nederland is te politiek correct…..en de politie? Laffe honden! Niet meer en niet minder!

Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
Bij de politie weet men van niets. "In onze systemen staat niets over konijnen", zegt een woordvoerster. "Maar dat wil niet zeggen dat er niets gebeurt. Als wij een melding krijgen en we gaan kijken, maar iedereen is alweer gevlogen, dan wordt het niet genoteerd bij ons."

grappig dit dan weer wel. Ze zitten wel als ware nazi’s verstopt achter bosjes in hun auto’tje met camera in aanslag om te kijken of we niet te hard rijden of weet ik veel wat voor laffe “stiekem in de bosjes verstopte acties” ze nog meer hebben.

Het lijkt mij een koud kunstje om een stel polities in die bussen te zetten en zodra er iets gezien wordt meteen arresteren dat tuig. (wees niet voorzichtig met peperspray en lange lat hoor………) maar ja…..met een verkeerscontrole verdienen we meer dus lijkt de oplossing duidelijk:
Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
"In onze systemen staat niets over konijnen",
...en weer een probleem opgelost!

Maar ook hier in het topic..kijk maar iedereen roept: Doe er wat aan..je moest dit, je moest dat....maar niemand die een poot uitsteekt.

Dáárom en alleen daarom kunnen die Marokaantjes maar doorgaan met al die ellende uitvreten ....niemand trekt aan de slipketting.....
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:52:
jeugd blijft jeugd en zoekt grenzen op

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:52:
Als die niet duidelijk aangegeven worden door de ouders van dat tuig, vervolgens niet door de buurt, vervolgens niet door de politie en uiteindelijk niet door de regering dan blijven ze gewoon hun grenzen opzoeken

Goed, daar begint het dus...en niet bij het Nederlandse beleid. Die noem je in dit betoogje als laatste. Beetje jezelf tegenspreken zo:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:52:
Ik zeg ronduit: het ligt niet aan die Marokkanen maar aan het Nederlands beleid.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kaasvlinder op dinsdag 10 juli 2007 om 13:11:
"Er iets van zeggen? Tja, dat zou je eigenlijk moeten doen", reageert een chauffeur van busbedrijf Connexxion. "Maar ik ben eerlijk gezegd bang dat ik dan zelf het slachtoffer word."

Zo raar vind ik dat niet.. Aangezien je tegenwoordig om t kleinste ding al doodgestoken word. :s
 
Uitspraak van Thingies op woensdag 11 juli 2007 om 18:21:
ik haat dat soort debielen


schiet ze dood

Hoe herken je een debiel konijn dan? :p
 
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 juli 2007 om 13:48:
Goed, daar begint het dus

Oohh :gaap: details details..........je begrijpt wel wat ik bedoel niet jochie?

Zal ik het even uitleggen zodat jij het ook begrijpt?


Er zijn kinderen in de hele wereld..
Die hebben het nodig om grensen te zoeken...
Dat maakt ze later goede verantwoordelijke volwassenen..

Tot zover alls normaal....dit hoort zo...dit is goed voor ontwikkeling...

Dan zouden de ouders in moeten grijpen...die doen dat niet =omdat het beleid daar geen prioriteiten aan stelt=

Dan zou de buurt in moeten grijpen....die doen dat niet =omdat een groot gedeelte waarschijnlijk Marokaan is die door het beleid allemaal zoveel mogelijk bij elkaar gezet worden= en dan heb je allemaal mensen die het geen reet kan schelen, en de mensen die er wel wat van zeggen worden geterorriseerd en zijn bang en die mensen die wél ingrijpen worden beticht van "eigen rechter spelen" en krijgen een boete.

De politie.....nou ja .......dat is duidelijk

En boven aan het rijtje mensen die verantwoordelijk zijn staat "het beleid" en die doen niets, waardoor de politie niets hoeft te doen (behalve mensen oppakken die er wél wat aan doen), waardoor de buurt bewoners niets doen, waardoor de ouders niets doen, waardoor de kids gewoon bezig kunnen en zullen blijven met grenzen zoeken waarvan ik weer zeg: dat hoort bij opgroeien....
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 14:10:
je begrijpt wel wat ik bedoel niet jochie?

Jochie? Nee, aardappel. Als jij RONDUIT (en dik gedrukt) zegt dat het aan het beleid ligt in Nederland en daarna zeg je dat het dus begint bij de ouders, wat lul je dan?

Voor jou in jouw taaltje: Ik zeg ronduit: het ligt aan de ouders. Klaar.
 
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 juli 2007 om 14:36:
Ik zeg ronduit: het ligt aan de ouders.

Jep.
 
Nogmaals: als het beleid de ouders maar laat gaan en ze niet aanpakt zal het nooit veranderen.

Volgens mij lees jij (weer) niet goed hoor.......ik zeg toch ook de primaire taak ligt bij de ouders, maar het blijkt dat die het verkloten. Dus moet het beleid de touwtjes nu in handen nemen en aanpakken..........doen ze toch ook bij ons?

Maar volgens mij ben jij weer uit op een cheap relletje ipv een goede discussie.........en ga je neuzelen over kleine details.

Als de ouders niet in grijpen moet het beleid het doen!
Die doet het niet omdat we met ons allen véél de bang zijn om over het "politiek correcte bruggetje" heen te stappen en de harde aanpak te adviseren.

Als 'het beleid' de allochtonen nu gewoon eens hard en gestructureed en verplicht met dreigende sancties aanpakt. Ze écht verplicht laat integreren dan zijn we een paar jaar verder en dan is alles weer in harmonie.


Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 juli 2007 om 14:36:
het ligt aan de ouders

Laat ik eens met jouw spelletje mee spelen:

Ok het ligt aan de ouders. En nu?
Dit hebben we geconstateerd met ons allen.
Conclusie?
laatste aanpassing
gewoon de hele familie mee terug sturen naar marokko...gewoon voor de lol :devil:
zijn we daar ook weer klaar mee toch :)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 15:28:
Als 'het beleid' de allochtonen nu gewoon eens hard en gestructureed en verplicht met dreigende sancties aanpakt. Ze écht verplicht laat integreren dan zijn we een paar jaar verder en dan is alles weer in harmonie.

Het is dan wel een heel groot deel van hun cultuur dat je met jouw harde beleid uit die mensen moet gaan slaan. Dat wordt nog een hele klus, maar misschien is het inderdaad wel de enige oplossing. Je gebruikt trouwens het woord beleid niet altijd in de goede context maar ja ik begrijp je wel (F)
 
zoude wij eens met die allochtone moeten doen!
moet je zien wat je dan krijgt...
sneu :no:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 15:55:
zoude wij eens met die allochtone moeten doen!

Zo is dat. (met diegene die konijntjes doodknuppelen dan he)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 15:58:
(met diegene die konijntjes doodknuppelen dan he)

hmm..
 
of wilde jij gewoon willekeurige allochtonen doodknuppelen?
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 15:55:
Het is dan wel een heel groot deel van hun cultuur dat je met jouw harde beleid uit die mensen moet gaan slaan

Ik denk wat moet, dat moet.........Als je Nederlander wilt zijn -en het is zo'n clisché- dan zorg je maar dat je je aan de hier geldende normen en waarden houdt (voor zover die er zijn hier :-)) en kun/wil/mag je dat niet? Sorry, dan is er geen plaats voor je in dit land.

Hun cultuur past hier niet, dat is simpel.
Hun (extreme versie) van geloof past hier niet.
Eerwraak? Past hier niet.
Minachting voor vrouwen? Past hier niet.
Rituele slachtingen? Past hier niet.
De taal niet spreken? Past hier niet.....etc....etc....

Hun eigen cultuur.......datgene waarvoor ze gevlucht zijn :S past hier niet! In hun eigen cultuur worden ze aan pulp geslagen door de politie als ze wat fout doen.....waarom doet de politie hier dat dan niet? Ze willen toch zograag hun eigen cultuur behouden? In elkaar geramt worden door politie hoort daar ook bij AUB doe dat een jaar en dan is alles zoals gezegd weer in harmonie.

De meest valse honden krijg je met consequente harde training weer goed, dus waarom zou het dan niet lukken met zulk tuig dat weerloze konijntjes doodknuppeld?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 15:55:
maar ja ik begrijp je wel
(y) :D
laatste aanpassing