Partyflock

Forumonderwerp · 959889
Waarschuw beheerder
Twijfel, twijfel....Gaan we dit jaar wel of niet? Maar, de weersverwachting is redelijk (40%kans op zon, 40% kans op regen, tussen de 16 en 23 graden), dus WE GAAN!!!
Nu nog verzinnen wat we aan doen. Ik weet t nog niet. Laat even zien wat je aan doet (foto!!!).
Heb er zin in!!!
Waarschuw beheerder
tis nu al redelijk warm. de zon is wel weer weg. denk dat het vooral benauwd gaat worden. maar wel droog!!! hotsjeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 08:04:
Zijn er kluisjes te huur op Dance Valley?

je kan je waardevolle spullen bij mij afgeven :D
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Geen zon waarschijnlijk maar boeiend... het is lekker warm. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
trek gewoon alleen een t shirt aan, ben in 15 min thuis dus onderkoelen zal ik niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jsp:bier: op zaterdag 14 juli 2007 om 10:36:
trek gewoon alleen een t shirt aan, ben in 15 min thuis dus onderkoelen zal ik niet

Dat misschien niet maar mensen zullen ongetwijfeld raar naar je staan kijken als je daar met alleen een shirt loopt. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op zaterdag 14 juli 2007 om 07:47:
je naam zegt 't al

jaa halloo als ik dat óchtends ook nog moet doen tussen t klaarmaken en boodschappen doen en om 10 uur al in de trein moet zitten.. dat had ik noooit gered:no: ben uiteindelijk nog n uur bezig geweest met outfitje zoeken:s koop altijd wat nieuws maarjah it was onverwachts maar wat heb ik mij vermaakt:banana:

Waarschuw beheerder
dance valley was top!!! Alleen heb ik er 4 uur over gedaan om er te komen....
Waarschuw beheerder
donateur
wij ook.. dit x lang in de file:/ 2001 heb ik kilometers en uuuuren gelopen..
maargoed om half 3 waren we dr en t was top:D

Waarschuw beheerder
nou, wij moesten er om kwart voor 10 zijn en waren er om half 1... die verkeersregelaars stuurden ons iedere keer weg!! terwijl we om 10 uur in spaarnwoude waren, kun je nagaan... ipv 137 km heb ik er op de heenweg 210 gereden