| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 7 juli 2007 om 22:00 |
Tja als je het dan zo graag weten wil, was je er zelf wel heengegaan
misschien zou je eerst de reden moeten vragen wrm iker niet ben, voordat je zo inhoudsloos reageert!!!!
en nu ontopic!!!!
ontopic is at the moment onmogelijk omdat niemand kan vertellen hoe het was, aangezien het nog bezig is
dan zouden er dus geen mensen op dit moment reageren, maar pas als er mensen van terugkomen. enigste reacties die er nu geplaatst worden zijn inhoudsloze reacties van mensen die gewoon reageren om te reageren
Alleen al om t feit dat je zo overdreven vroeg een topic opent zegt al genoeg lijkt me, anders hoef je ook niet zonodig de eerste te wezenEn de meesten melden dat er wel netjes bij als ze echt om een GOEDE reden niet heen konden gaan..
Dat zeg ik toch, hoe wil je nu on-topic blijven als het feest nog maar net is begonnen ???
Alleen al om t feit dat je zo overdreven vroeg een topic opent zegt al genoeg lijkt me, anders hoef je ook niet zonodig de eerste te wezen
En de meesten melden dat er wel netjes bij als ze echt om een GOEDE reden niet heen konden gaan..
Dat zeg ik toch, hoe wil je nu on-topic blijven als het feest nog maar net is begonnen ???
En jij durft anderen inhoudloos te noemen..
maar pas als er mensen van terugkomen.
enigste reacties die er nu geplaatst worden zijn inhoudsloze reacties van mensen die gewoon reageren om te reageren
Ik heb iig nog zoveel inhoud dat ik niet een topic open over een feest wat net twee uur bezig is ofzo
Kijk dit is nu waar het over gaat
Iedereen was in het wit
Achterlijke mensen vragen om achterlijke reacties
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 23:50:nou, waar staat dat dan? stomme en domme doos
Het was een supermooie avond. Iedereen was in het wit en de ene na de andere homofiele tophit kwam voorbij.
bla bla bla bla die bla bla die bla bla
obla die obla da life goes on lalalalalalalaaaaaaaaaaaaa
bemoei je met je eigen zaken
Je reageert toch in topics PUUR om te reageren of eeeh...zie ik het verkeerd?
Wie is hier nou een 'stomme en domme doos'omg
jullie gaan nu allemaal op de negeer
ga me niet verlagen tot jullie kinderachtige niveau.
veel plezier met jullie inhoudsloze reacties posten
als ik namelijk op jullie profielen kijk, doen en Kunnen jullie niets anders
dus scheld maar lekker(enigste wat jullie kunnen:loser ik zal het niet meer lezen
Ik lag me rot hier heb echt geen zin in janken...
Maareh waarom heeft dat wicht dan sensation in dr agenda staan als ze dr niet eens is
Wat een
Daar ben jij uber in Gezellig
Nou nog 1tje dan en dan ga ik echt naar de kroeg hoor
Doe mij maar een spa blauw
sorry lust ik niet..schenk nog wel een rode wodka red bull in
blijf ik nog ff wakker om dit te volgen
Ik ga een kopje thee maken...
jajaja we leven nog hoor
Hoooooooooooi
Ik hoor ook geruchten dat er een topic over black geopent wordt
Ik hoor ook geruchten dat er een topic over black geopent wordt
Gelukkig maar.. dacht even dat jullie me allemaal op negeer hadden gezet
hoor ook geruchten dat er een topic over black geopent wordt
Ja duhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Extrema is het vetste festival van heel de zomer
Lekker Eindhoven onveilig maken dat weekend
Ik klik niet, en ik zei toch dat het een gerucht was
nee zou dat nooit doen
dat is wel zoiets zieligs
ohhh
Het vetste?!
Wat is er vet aan? Wordt me 1e x..
Volgens mij zag ik iets over een Extrema outdoor TAS staan
Ik meen alles wat ik hier zeg
weet ik 100% zeker
want dat is wel zooooo 2005
nu hoor je niemand meer te negeren
teken van zwakte
zo hallo hey het feest is gvd net begonnen en jij gaat al een topic openen met hoe was sensation
dacht je dat er nu al mensen thuis zijn van sensation
- Fedde Le Grand, kan nog steeds niet draaien
IK ben volgende week van de party met black maar ik heb al aantal fotos gezien van white, die boom enzo vind ik beetje goedkoop uitzien als het licht is in de arena. Komt het nu zo over op die foto of is het anders in het echt?
Mwa ben ik het nie met je eens die boom met takken zijn opgeblazen luchtzakke lijkt het wel weinig detail zit erin. Voor 65 pleuries mag er toch wel wat mooiers staan wheheh
Maargoed we zulle zien volgende week 14 juli
Thijs was er veel show tijdens de megamix?? Vond de megamix zelf wat tegenvallen, maar ik heb hem enkel maar gehoord, was net of ze hebben de megamix opgezet op dubbele snelheid
ik vond mason verreweg de beste van de avond
live sets zijn hier te vinden: https://partyflock.nl/topic/843178:House_Funky_Groovy_Sets
Wat dat betreft wel jammer want vond het echt zo te gek dat hij daar stond. Die gast heeft gewoon talent, daar word je akelig van hoor.
Arenacard van 50 euro gekocht, en na 1 rondje staat er nog maar 8 euro op.... Beetje erg triest mensen.....
Maar ''ik moet naar sensation omdat het een hype'' is volk
En dan de line up das echt zo triest
Wat een verschil als je dat gaaat vergelijken met dance valleyt bv.
alleen bij AD of gewoon overal omdat het 'nieuws' is?!...
en jij vindt dat bij de hand van het AD?
Wat een verschil als je dat gaaat vergelijken met dance valleyt bv.
dat kan best hoor, het drinken was echt godsgruwelijk duur: 6 euro voor de meeste drankjes
Volgens mij is dit het Sensation White 2007 topic???
http://www.youtube.com/watch?v=D26adkzorLY&mode=related&search=
Yes this was an sensationell moment.... or also here
Kind jij loopt echt allemaal te zeuren over de vorige edities die waren idd goed maar goed die zijn geweest Kan je nooit positief zijn
Wat lig jij nou weer te blaffen.Hoe kan ik nou weten of het gister goed was..ben er niet geweest
te blaffen
En deze:
David Guetta :
1. David Guetta - Just A Little More Love (Classical)
2. Underworld - Born Slippy 2007 (Joe K Remix)
3. Chris Willis & David Guetta - Love Is Gone (Fred Rister & Joachim Garraud Remix)
4. David Guetta - Baby when the light
5. Red Hot Chilli Pepper - Otherside (Erich Ensastigue Extended Remix)
6. Run DMC - ID
7 House Of Pain - Jump Around (Micky Slims Speed Shamrocks Remix)
8. Prodigy - Breathe
9. David Guetta Vs The Egg - Love Don't Let Me Go
![]()
![]()
![]()
Kanonnetjes!
Blablabla komt nooit meer terug
heb keel tyves op dit moment
Moet je ook niet in dit topic komen zeiken.
Kippevel
Dus ik moet positief zijn over iets wat ik niet leuk vind ?! Raar...
laatste aanpassing 8 juli 2007 21:15
Fisherman Friend...
helpt niet heb het al een week
neeeh ga nooit zo snel naar de dokter wacht nog wel ff af
Jezus he luister ff live setje van Junior Jack & Kid Creme na jammer dat geen volledige versie is maar goed !
SUPER SENSATION WAS DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er staat toch alleen een pre party set van hen op het internet ?
Niks aan toe te voegen!
Uh ik heb op i-net van alle dj's gevonden
waar haal jij ze vandaag ik ben nergens lid ofzo dus kan maar 1 per 2 uur ofzo
of heb jij een trucje
http://www.musicincontrol.nl/index.php?do=livesets
Daar staat trouwens niet de set van Junior Jack & Kid Creme op die ze draaiden in de ArenA, want heb geen remix van Toto - Africa gehoord en ook geen Se Sa - Bonstair. Het is wel degelijk een pre party mix helaasIk vraag me alleen af of er geen andere (amateur) radio stations Sensation White hebben uitgezonden, want vorig jaar had ik livesets die op van allerlei radiozenders waren uitgezonden.
remix van Toto - Africa
wat ik op de radio hoorde was echt niet om aan te horen (N)
Wat een fantastisch feest! Weet niet of ze dit nog kunnen overtreffen!
wat ik op de radio hoorde was echt niet om aan te horen
David Guetta was wel weer de man op Sensation hoe dat ie het voor elkaar krijgt I dont know maar hij flikt het toch wel weer om heel de ArenA los te krijgen.
Uitspraak van peetr op zondag 8 juli 2007 om 18:03:
dat kan best hoor, het drinken was echt godsgruwelijk duur: 6 euro voor de meeste drankjes
Maar het waren dan wel grote bekers
Darren Emerson : Door technisch problemen viel zijn set me echt tegen.. Had er meer van verwacht..
Darren Emerson : Door technisch problemen viel zijn set me echt tegen.. Had er meer van verwacht..
Toevallig ook die van Darren Emerson ? Want dan heb ik alles mooi compleet
die boom enzo vind ik beetje goedkoop uitzien
Here is some of the decor:
Gewoon lekker opbouwen en voortaan na de megamix als we alle hitjes gehat hebben gewoon lekkere TECHNO!
Erik e is na 07/07/07 officieel heilig
PARADISE!!
Natuur
Ik kan het thema niet helemaal uit de foto's vissen..
Ik kan het thema niet helemaal uit de foto's vissen..
Kan iemand mij dat vertellen
Nou, vanaf de eerste kick die Mason de zaal in liet knallen liepen de rillingen over mn rug....en dat was niet de enigste keer die avond!
Welke DJ draait nu zijn eigen nieuwe plaat van ongeveer 6 minuten 3x in zijn eigen set van een uurtje?????. Daarbij ken ik zijn commerciele plaatjes nu wel. Volgende keer hopelijk geen david guetta meer!
3 keer bij black geweest, redelijk tot goed. Hardcore is niet mijn ding, liever techno dus geen black meer. Toch maar een keer white proberen met mijn vriendin.
ervaring:
geluid: te zacht
aankleding en show: ok, maar zeker geen sensatie
Muziek: KUT, maar moet ik niet over zeiken, leuk voor de 538jeugd
mijn vriendin was voor het eerst op een groot feest, ze vond het totaal niet bijzonder! Ze vroeg letterlijk; gaat het zo nog een keer gebeuren!?? HAHA
Totaal geeeeeen emotie in het feest, werkelijk maar een keer het publiek een beetje los zien gaan!
drank: totaal klote , veel te lang met die kutkaarten en wijgerende pleuruskastjes!
Voor mij nooit meer sensation/id-t, misschien wel nog een keer een q-dance feest.
Voor mij nooit meer sensation/id-t, misschien wel nog een keer een q-dance feest.
Muziek: KUT, maar moet ik niet over zeiken, leuk voor de 538jeugd
was te verwachtten dat dat niet zou komen...
Idee voor volgend jaar om toch wat meer variatie erin te brengen. De enkele trance-achtige knallers ertussen waren toch om van te smullen. Het volgende voorstel:
- Erick E aanvullen met Roog > Housequake (dan staat ie er niet alleen voor)
- Mason (heeft zijn plaats verdient)
- Lucien Foort/Sidney Samson (maar dan als opening i.p.v. Mason)
- Megamix (uiteraard)
- Ferry of Armin (als headliner)
- Menno de Jong (omdat ie goed is en het tijd wordt voor een prime-time plek op een nederlands event)
- Sven of Carl (om stevig te eindigen met een beetje sensation nostalgie)
waarom zou je die willen?? het voegt niets toe...
Jammer dat hij op 1 of andere manier niet lekker kon mixen, zaten echt gruwelijke nummer tussen zoals deze op het filmpje!
was te verwachtten dat dat niet zou komen...
Uitspraak van Dnnzz op maandag 9 juli 2007 om 11:52:
Idee voor volgend jaar om toch wat meer variatie erin te brengen. De enkele trance-achtige knallers ertussen waren toch om van te smullen. Het volgende voorstel:
- Erick E aanvullen met Roog > Housequake (dan staat ie er niet alleen voor )
- Megamix (uiteraard)
- Menno de Jong (omdat ie goed is en het tijd wordt voor een prime-time plek op een nederlands event)
Lijkt me een prima voorstel!
Nog ff een kleine aanvulling: the "Voice" nooit meer weglaten (net als vorig jaar)
Hoort gewoon bij Sensation White
aankleding en show: ok, maar zeker geen sensatie
leuk voor de 538jeugd
Totaal geeeeeen emotie in het feest, werkelijk maar een keer het publiek een beetje los zien gaan
Ze vroeg letterlijk; gaat het zo nog een keer gebeuren!??
De gene die mijn kaarten had gekocht maakte het niet uit wie er draaide,al zou het Paul de leeuw geweest zijn,als hij er maar bij was Sensation
- Erick E aanvullen met Roog > Housequake (dan staat ie er niet alleen voor )
- Megamix (uiteraard)
Uitspraak van joedy op maandag 9 juli 2007 om 15:24:
Inderdaad :
Housequake
Mason
Sidney Samson
Megamix
Armin van Buuren
Menno de Jong
Marco V..zou ik als laatste zetten.
he ik vind david guetta een van de beste van de afgelopen 2 edities
die mag er ook wel bij
k vond de line-up super hoor dit jaar.. mag vaker!! dat sommige mensen zich daar niet bij aansluiten heb ik ook respect voor.. maar tijden veranderen he.. en zoals ook bij black.. Ik vind hardcore wel eens leuk maar omdat nou 3 dj's hardcore te laten draaien is voor mij teveel van het goede maar ja net wat ik al zei TIME IS CHANGING!!
Had je aan de hand van de line-up dan serieus trance verwacht??
maare er mag denk ik wel iets meer trance bij gewoon
me 2
Zeker weten.Black vertegenwoordigt ook nog altijd 3 stijlen (Hardtrance/Hardstyle & Hardcore)
Zou niet weten waarom dat op white ineens afgelopen moet zijn..Trance zit weer gigantisch in de lift & zeg eerlijk om megatalentjes als bv. Menno de Jong & Phynn kun je echt niet meer heen.
kijk met club en zo is niks mis hoor
maar als ik zag hoe iedereen vorig jaar op tiest los ging
dan mag er best wel 1 Trance dj bij
Precies!
he ik vind david guetta een van de beste van de afgelopen 2 edities
die mag er ook wel bij
Hou hem aub buiten de deur!! 3x dezelfde plaat in zijn eigen set???? ik heb meer het idee dat je zijn commerciele nummers gewoon geweldig vind want die heeft hij in elkaar gedraaid in dat uurtje.
het was iig een set waar iedereen op los ging
wat wil je nog meer?
dan moet je maar niet naar sensation gaan hoor
maar naar een "underground" club/trance feesten
Vorig jaar was zijn moeder er ook bij,gezellig was het toen.
Nee dit jaar. vorig jar was ik er niet,
Guetta draait gewoon ieder jaar dezeflde nummers, alleen in een andere volgorde
ACH ja David moet zijn nieuwe cd toch ook promoten..en dat is dus wel Super.. Vond hem juist onwijs goed, met zijn eigen platen, zijn nieuwe cd heb ik ook dus ja.. RESPECT to David!
En dan alsnog 3jaar op rij naar hetzelfde luisteren?
Ben nu zn liveset aant luisteren....kippenvel bij Love Is Gone!
jageining he haha
Zij heb me besmet met het stap leven hahaen ben ik dr eeuwig dankbaar voor
![]()
was dat niet mason die dat nummer draaide?
me mamaen het is me zusje
ze is 17
[-=[R.L.]=-]
Uitspraak van AnoNimisT op maandag 9 juli 2007 om 14:36:
Er moet wel wat mis zijn geweest met de techniek
kan ook best zwaar aan de drugs hebben gezeten
Na het eerste kwartier in zijn set zag ik mensen van id&t langs rennen met 2 cd-spelers en daarna was het stressen in de booth, dus ik vermoed dat hij het eerste half uur maar met 1 cd-speler gedraaid heeft, vandaar de stiltes...
- Erick E aanvullen met Roog > Housequake (dan staat ie er niet alleen voor)
- Megamix (uiteraard)
Na het eerste kwartier in zijn set zag ik mensen van id&t langs rennen met 2 cd-spelers en daarna was het stressen in de booth, dus ik vermoed dat hij het eerste half uur maar met 1 cd-speler gedraaid heeft, vandaar de stiltes...
Eigenlijk moeten ze gewoon bij black beginnen waar white eindigt..Eindigen dus met een dj die wat harder draait (bv Marcel Woods/Marco V)
Beetje belachelijk. Je zou toch verwachten dat er minstens 2 vinyl-spelers en 2 CD-spelers op tafel staan en wat reserve-apparatuur onder tafel.
Vonden jullie het niet opvallend dat MC Gee niet de hele avond aanwezig was? Na de megamix heb ik hem niet meer gehoord! Jammer! Vind het namelijk een van de weinige goede mc's! Verder vond ik het helemaal top
Mijn vriendin valt onder de 538-jeugd maar die vond er ook niets meer aan, die wilde ook veel meer trance.
Publiek van afgelopen zaterdag past niet in een hokje, miss dat dagjesmensen de lading nog het beste dekt.
De Britse Darren Emerson, voorheen bandlid van de groep Underworld, had de pech dat zijn laptop het aan het begin van zijn set begaf. Die valse start maakte hij later uitgebreid goed, waarna hij de zaal plat kreeg met het heftige ‘Killing in the name’ van Rage Against The Machine.
Ook deze Sensation bewees dat het jaarlijkse evenement in de ArenA zich met recht 'The World's Leading Dance Event' mag noemen.
Qlimax
Het scheelt dat jij geen oordeel kan hebben wegens het feit dat je er niet eens bij was
ja hoe heet dat laatste nr?
zijn die cd,s al uit...?
Het was een supermooie avond. Iedereen was in het wit en de ene na de andere homofiele tophit kwam voorbij
Green Velvet met een mix er door heenmaar hoe heet die mix
dat wil ik ook weten
Zag ook een Laptop bij Emerson staan, zal daar wel mee te maken hebben gehad..
4(!!)
waar is de tijd gebleven dat mensen nog met vinyl draaiden?
Ga jij toch lekker de hele dag zitten met een lang gezicht :L Hokjesdenker!
zijn die cd,s al uit...?
staat er wel op.. 84 foto's... das niet veel toch?
En nog even wat betreft Darren Emerson..
Er stonden 4(!!) CDJ's in de Booth. Lijkt me stug dat er tussen het moment dat David Guetta z'n koptelefoon uitplugt en Darren Emmerson inplugt dat er 3 van de 4 stuk zijn.
Zag ook een Laptop bij Emerson staan, zal daar wel mee te maken hebben gehad..
hebben jullie ook een soort van heinwee gevoel?
Is er trouwens nog wat van de meeting terrecht gekomen?
Ik heb nog wel gezocht op de aangewezen plaats vlak voor de megamix maar ik heb niemand meer getroffen....
Yupz lees ik nu ook in het officiele bericht op id-t.com, vraag me toch af wat ze dan met die cd-spelers gingen doen
Ik zit er aan te denken om zaterdag naar Black te gaan!
Ach jah anders ga ik wel na Antwerpen next year.
Ik stel voor,Sensation 2008: Opening:Ferry Corsten(om in te komen) Paul van Dyk,Marco V(effe lekker stampen)Kort bezoekje van Tiesto(altijd leuk)Armin en Rank 1 back to back(omdat dat lekker hip klinkt)
Een Sensation theme van 2004(of was het 2005?)
Klonk alsof die er nog even aan geplakt moest worden (als goedmakertje?).
Uitspraak van MrJvG op dinsdag 10 juli 2007 om 12:06:
Ik zit er aan te denken om zaterdag naar Black te gaan!
dan kan sensation tegenvallen hoor
ik ga dan wel
maar meer als zaterdag aaf opvulling
in de buurt van die gekke noren
Is er dan (bijna) niemand die het ronduit slecht vond? Wat een waardeloze dj-keuze...en de djs die gedraaid hebben hadden een waardeloze platenkeuze..zelfs de djs waar ik nog goeie club-sets van gewend ben(Erick E en David Guetta)
Wat een eentonige nare druppelhouse..de hele nacht lang!
Ik stel voor,Sensation 2008: Opening:Ferry Corsten(om in te komen) Paul van Dyk,Marco V(effe lekker stampen)Kort bezoekje van Tiesto(altijd leuk)Armin en Rank 1 back to back(omdat dat lekker hip klinkt)
En als afsluiter Cosmic Gate.Je ziet...Ik heb de trance WEL gemist..Innercity en Sensation White:waarom moet ID&T een goedlopend concept veranderen?Aflopende zaak!Dan aleen nog maar naar Trance Energy...daar kun je tenmiste nog DANSEN
Op naar sensation white germany (OUD EN NIEUW)!!!
Die heb ik ook gezien. Wat waren die gasten druk!
Op naar sensation white germany (OUD EN NIEUW)!!!
Je kunt gewoon niet meer met zon line up komen zoals die gast hierboven neerzet.
En daarbij, id-t wil het vernieuwend houden, dus talent wordt gehuurd!
in de buurt van die gekke noren
wie, ik? Die line up kan prima, kijk maar eens naar een van de eerste Sensations.
Ik hoop voor jou dat er nog wel een paar feestjes tussen komen
Dat is één van de risico's van hard drugs he...
Wel jammer dat t weer voorpagina nieuws moet zijn. als het op onbekender feest zou zijn gebeurd werd het niet eens vermeld
Niet als je er goed mee om gaat.
Dat is één van de risico's van hard drugs he...
Wel jammer dat t weer voorpagina nieuws moet zijn. als het op onbekender feest zou zijn gebeurd werd het niet eens vermeld.
Maar je weet natuurlijk niet hoeveel smikkels dat meisje achterovergeslagen had he.
toen ik maandag op werk kwam was het ook niet zo van...hee hoe was jouw feestje? het was gelijk..er waren 95 aanhoudingen he?
dus zei al op 40.000 man is dat toch niet veel?
jammer dat veel mensen alleen van het negatieve uitgaan
toen ik maandag op werk kwam was het ook niet zo van...hee hoe was jouw feestje? het was gelijk..er waren 95 aanhoudingen he?
dus zei al op 40.000 man is dat toch niet veel?
Altijd die negatieve dingen er gelijk over vertellen
Dance Valley
Mensen geloven toch alleen wat ze willen geloven..
T blijft toch je eigen verantwoording.
fotos:
http://www.digitalfrog.nl
http://www.grolschmusic.nl
nou kan ik blond zijn en het verkeerd lezen maar zo haal ik het er wel uit. dat het pas maandag is gebeurd. en meestal duren die pillen ook weer niet zo lang dat je ze dan nog voelt
Als je over dat incident wilt praten doe dat dan lekker hier https://partyflock.nl/topic/960122:Vrouw_overleden_na_sensation_white Er is niet voor niets een apart topic over geopend...
Als je over dat incident wilt praten doe dat dan lekker hier https://partyflock.nl/topic/960122:Vrouw_overleden_na_sensation_white Er is niet voor niets een apart topic over geopend...
Uitspraak van AnoNimisT op woensdag 11 juli 2007 om 18:13:
Als je over dat incident wilt praten doe dat dan lekker hier https://vip.partyflock.nl/topic/960122:Vrouw_overleden_na_sensation_white Er is niet voor niets een apart topic over geopend...
als je dat een incident noemt...lekker respectvol van je.
Bouw het op met Club/House en trek het door naar goeie opzwepende Trance! Want als dat in het buitenland kan, waarom niet hier? Ik bedoel Above & Beyond? Menno de Jong? Zijn in mijn ogen namen die de Arena echt laten sidderen hoor
Mensen gaan altijd uit van het negatieve en doen gelijk of het de schuld is van sensation, alsof het een oproep is om harddrugs te gebruiken. Vindt het nergens over gaan....
Mesnen zijn altijd verantwoordelijk voor hun persoonlijke acties, drugs hou je nooit buiten de deur.
Ik vraag me af hoe veel die meid dan heeft geslikt?
Dat is zeker zo. Kijk ik drink heel de avond water. Slik maximaal 1,5 pilletje. Klaar. Nergens last van.
Maar je weet niet:
A: wat heeft ze van te voren gedaan
B: Heeft ze drugs door elkaar gebruikt
C: Heeft ze er niks bioj gedronken
D: heeft ze voor het feest al grote hoeveelheden drugs gebruikt
E: Heeft ze dit na het feest nog gedaan (en dus niks met Sensation te maken)laatste aanpassing 11 juli 2007 10:38
Als het bij 1 van de 40.000 blijft. dan is het een incident
Hopelijk dringt het bij id&t eindelijk eens door dat deze line up bout was en dat er volgend jaar een betere line up komt!
Bouw het op met Club/House en trek het door naar goeie opzwepende Trance! Want als dat in het buitenland kan, waarom niet hier? Ik bedoel Above & Beyond? Menno de Jong? Zijn in mijn ogen namen die de Arena echt laten sidderen hoor
voor sensation dus he...
Nog een jaar wachten tot de next edition
Ach als jij in november het grote sensation 2008 topic opend, dan staat t zo weer voor de deur
Vannacht black gehad. Was veel meer show dan white, lichtplane deed het nu teminste wel. Blijkt hu dat bij white de helft van "de boom"het gewoon niet deed.
en de Sensation White 2007 CD staat inmiddels hoog in de charts) ligt nu ‘Sensation 2007 The DVD’ in de winkels.
Volgens mij komt er van black ook iets meer materiaal op de DVD dan van white maar ik kan ernaast zitten.
maar is nu al te bestellen bij www.bol.com
Waarom vraag je dit? Dan was die toch wel uitgebreid naar voren gekomen op de radio, tijdens het feest zelf etc etc.. (zoals bij Black) Dus ja..
Je kan beter Thijs corrigeren als je het gaat hebben over spelfouten en dergelijke, die maakt hij veel meer. Chronisch, eigenlijk
dat er geen anthem is dit jaar.. En al was er een anthem, dan was deze hier wel uitgebreid aan de orde gekomen. Aangezien hij een 'vaste klant' is, was hem dat zeker opgevallen. Verder snap ik niet dat je het gaat opnemen voor hem, het was toch vragen naar de bekende weg?!
die maakt hij veel meer
Had geen bureaulamp en nu wel dus het gaat al een stukje beter. En wat dan nog?
En waarom doe ik niet normaal? Omdat ik tegen je in ga? Niet leuk he?
POEPCHINEES
Nou daar ben ik het (uiteraard) niet mee eens
maar het is gewoon erg lastig om via een forum duidelijk te maken wat je bedoelt, ook omdat je niet iets op een toon kunt zeggen, zeg maar. Dat gaat veel beter in een 'echt' gesprek.
Ik vond het gewoon een vreemde vraag van iemand die zo actief is op PF. Never mind, zand erover en op naar het volgende feest
op naar het volgende feest
dit keer nog niet uitgesteld
volgens mij wordt dit een typisch gevalletje van dat de DVD leuker is dan het feest zelf.
Ik zal het er maar ermee moeten oden nu men zegt dat er van black geen DVD komt
Wil je droom verder niet kapot prikken, maar het kon wel eens zo zijn dat sensation black helemaal van de kaart geveegt gaat worden.... (volgens geruchten...)
klopt ook gehoord te weinig animo voor ik vind niet erg kunnen ze zich ietsje meer gaan richten op White
Zou dat niet op deze DVD erbij komen te staan? meen zoiets gelezen te hebben? Niet dat ik erop zit te wachten hoor want die tering herrie kan mij gestolen worden!!
Dat lijkt mij niet... de reden dat ID-T van de black-edition wel een afterfilm om de website plaatst en bij white niet lijkt mij omdat er van black geen dvd komt en van white wel....
Wil je droom verder niet kapot prikken, maar het kon wel eens zo zijn dat sensation black helemaal van de kaart geveegt gaat worden.... (volgens geruchten...)
opt ook gehoord te weinig animo voor ik vind niet erg kunnen ze zich ietsje meer gaan richten op White
ik vind niet erg kunnen ze zich ietsje meer gaan richten op White
Zou wel erg mietig zijn, trouwens het zou wel erg dom zijn om een feest te schrappen als het 1 keer niet meer dan 30.000 kaartjes heeft verkocht. Daarbij is black als compleet concept met white relatief goedkoop omdat je maar 1 keer hoeft op te bouwen enz.
Als ze echt van plan zijn om black te laten vallen dan zouden ze ook niet zo veel aandacht besteden aan de show. Er was veel meer show en vuurwerk dan bij white dit jaar. Zoiets doe je niet als je het wil laten vallen. Daarbij is er internationaal ook steeds meer interesse voor black, ze zitten natuurlijk ook al in Belgie, en naar verluid is er ook grote interesse vanuit Duitsland en Italie.
Wat wel mogelijk is, is dat Black onder de vlag van Q-dance gaat vallen. dit jaar was Black al echt een Q-productie en vandaar dat het verschil met white qua show zo groot was (beter/energieker)
Daarbij zou het niet de eerste keer zijn dat er een concept van ID&T wordt overgenomen door Q, zie In qontrol. (was vroeger ID&T's shockers met onderschift in Qontrol)
Toch vind ik het wel moeilijk wat jij zegt. Met name de show was beter! Dat is een mening van je ik weet zeker dat als ik daar geweeest was dat ik dat niet zo zou vinden.
Daarbij kan ik het me ook bijna niet voorstellen dat Q dit gaan overnemen. Of het moet ook niet meer in de arena worden gehouden of op totaal andere datum. Aangezien Q echt niet de ideen van ID-T Kwa decor zullen gaan overnemen en ID-T juist kwa decor en show het zelf willen regelen omdat Sensation toch hun parade paardje is. Dit is mijn idee. Aan de andere kant kan black mij gestolen worden!!! Ontzettende herrie daar
Bekijk deze link dan eens
http://www.sensation-white.com/portal/index.php?option=com_wrapper&Itemid=73
Dit bedoel ik: The DVD of the Sensation Black & White events in 2007 Amsterdam ArenA.
Experience the DJ sets, the Megamix and all the light/sound shows of Sensation.
A must have for each dance-festival fan.
Daarbij is black als compleet concept met white relatief goedkoop omdat je maar 1 keer hoeft op te bouwen enz.
Daarbij is er internationaal ook steeds meer interesse voor black, ze zitten natuurlijk ook al in Belgie, en naar verluid is er ook grote interesse vanuit Duitsland en Italie.
Nog meer? Wat willen dan nog halen dan?
Trouwens wat is jullie bron dat ID&T black zou gaan laten vallen.
K zit best dicht op het vuur maar ik heb er nog niets van gehoord.
Toch vind ik het wel moeilijk wat jij zegt. Met name de show was beter! Dat is een mening van je ik weet zeker dat als ik daar geweeest was dat ik dat niet zo zou vinden.
Aan de andere kant kan black mij gestolen worden!!! Ontzettende herrie daar
Maar helaas kunnen we niet in de boekhouding van ID&T kijken of dit waar is!
Ik meende dat er in het buitenland juist nog minder animo voor black is.... (correct me if a'm wrong)
Ik vind het lullig om te zeggen dat ik daar echt niks over kwijt kan, ik heb het ook weer gehoord en ik moest m'n mond houden, en heb bij deze dus ook alweer me mond voorbij gepraat....
Ontzettende herrie daar
kijk gewoon naar de show, vuurwerk en het decor en het lichtplan op zich.
Publiekelijk geheim: Q-dance heeft (in hoofdlijnen) het decoor van dit jaar ontworpen
Dat is wel bizarre, want ik heb ergens anders ooit de inhoud van de "white" dvd gezien, en daar stond verder niks over black tussen...
"Inhoud: THE SHOW:- DJ set Mason - DJ set Fedde Le Grand - DJ set Erick E - DJ set David Guetta - DJ set Darren Emerson THE MEGAMIX - ANTHEMS - 2006 - RELEASE"
bron: bol.com
Maar wel goede herrie
Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik kan me wel iets herinneren dat jij al had aangegeven net naar Sensation black dat er het een en ander niet werkte. Excusses verkeerd begrepen.
Ook ik leer steeds meer zie ik
Ga de DVD wel halen zaterdag, of vrijdag. Wanneer ik tijd heb Ben toch wel benieuwd.
Nice pic trouwens
De bestelling wordt zo speodig mogelijk uitgeleverd, en nu staat er weer: de voorraad wordt gecontroleerd, dat is dus een stap terug .
Sensation 2007 DVD
TicketOnline Internetshop
De complete Sensation-experience is in beeld gebracht. Niet alleen de dj’s, maar ook de specatculaire decors, de lichtshow, het vuurwerk en alles wat de Sensation-nacht zo bijzonder maakt - met als hoogtepunt de megamix, het moment waarop het dak er compleet afgaat.
Een mooi in beeld gebrachte herinnering aan een onvergetelijke nacht.
Bron: www.id-t.com
Verdomme!
Daar sta je dan als je hem al in bestelling hebt bij BOL!
het is mogelijk dat ID&T het laat vallen. Dus dan gok ik erop dat Q het over neemt
Je kan natuurlijk niet eeuwig blijven hangen in het verleden. Q-dance is al een tijdje bezig met een nieuw concept, maar de locatie was er gewoon nog niet. Dat dreigt nu wel te gaan lukken, meer hierover in een ander bericht
Hij is er alleen bij Ticketonline, waarom? Waarom niet overal in een keer verkopen?
Same here is godverdomme met 10 dagen verschoven. Gaat dezelfde kant op als vorig jaar!!!
jezus idd wat cool gedaan vooral met dat muziekje lijkt wel een sprookje
De releasedatum van deze titel is echter door de filmmaatschappij uitgesteld naar 14 september a.s.
DVD bij Bol geannuleerd en in bestelling gezet bij ticketonline ben benieuwd of ik de DVD nu eerder krijg.
ticketonline had besteld, heeft de DVD gewoon al binnen. Binnen twee dagen!
heeft de DVD gewoon al binnen. Binnen twee dagen!
Ik hou de nieuwsgroepen dagelijks goed in de gaten en er is nog geen dvd gespot!
Hmmm, hier plaats ik toch mijn twijfels bij. Ik hou de nieuwsgroepen dagelijks goed in de gaten en er is nog geen dvd gespot! En als ie uit zou zijn, dan stond ie binnen no-time erop.. (zoals die van Defqon 2007)
Het 2006 gedeelte is hetzelfde als dat wat op de Sensation site stond, geen megamix dus!
white after movie http://sensation-white.com
Het 2006 gedeelte is hetzelfde als dat wat op de Sensation site stond, geen megamix dus!
Is dat een beetje de moeite waard of is het maar erg weinig materiaal van 2006?
et 2006 gedeelte is hetzelfde als dat wat op de Sensation site stond, geen megamix dus!
Heej RSD-NL, de muziek die je hoort op de dvd, is dat ook de muziek die de dj's ook echt gedraaid hebben? Zijn het zeg maar echt de beelden met de bijbehorende muziek? Die van Belgie 2007 had dat namelijk niet Daar hadden ze gewoon een liedje uit de top40 onder gezet.. thanks alvast! (en hoop dat je me snapt als je de dvd van 2005 hebt, lijkt ie daar op?)
De Muziek van de Megamix klopt 100% met het beeld, de muziek bij de dj's klopt niet altijd met het beeld, maar vaak wel! Hij lijkt idd op de DVD van 2005
Ik hoop voor je dat je met een creditcard hebt betaald of via Ideaal anders plak er nog maar even 10 dagen bij.
De Muziek van de Megamix klopt 100% met het beeld, de muziek bij de dj's klopt niet altijd met het beeld, maar vaak wel! Hij lijkt idd op de DVD van 2005
Nee!
geen megamix dus!
Maarja black hoeft niet per se de commercie in. voor black toch geen grote internationale plannen. Ik denk dat deze DVd echt een soort van promotieDVD is die ze internationaal ook geen gebruiken.
Hier ga ik niet aan beginnen, teveel werk!
ik heb alle livebeelden van 2006 ik zal ze binnenkort wel ook naar googlevideo uploaden.
BTW. Heeft iemand al op privé torrentsite's gekeken?laatste aanpassing 10 september 2007 18:24
moet zeggen dat het gedeelte voor 2006 me een beetje tegenvalt. Niet qua muziek maar de hoeveelheid. Maargoed.... beter iets dan helemaal niets.
Niet qua muziek maar de hoeveelheid
Black hoeft niet de commercie in? Is het nu geen commercieel feest meer dan? Je bedoelt vast die dvd van Black en ik snap dat die dvd dan niet overal ter wereld zou worden aangeboden zoals die van White, maar het minste wat ze kunnen doen is hem in NL aanbieden.. Zeker aangezien het één van de beste edities ooit was en dat 'we' Black 'trouw' zijn gebleven na 2006. De Black Identity was wel een soort van dankwoord, maar een dvd is voor hun een (relatieve) moeite van niets (vast een extern bedrijf) en ze verdienen er ook nog genoeg mee aangezien een dvd meerdere malen over de kop gaat.
En een dvd gebruiken als promotie voor het buitenland? Ja dat lijkt me logisch! Zo ben ik, en waarschijnlijk vele vele vele anderen, ook in aanraking gekomen met Sensation.. En kijk maar naar het aankondigingsfilmpje op www.id-t.de maja! Met andere woorden: ik snap niet waarom er geen dvd is (van black).
Op zich mee eens maar in de geschedenis is wel vaker gebleken dat hetgene wat de bezoeker graag wil niet doorgalmt in in het kantoor waar ze deze beslissingen maken.
Toch blijft het vreemd dat SW 2006 er dus een beetje bij in is geschoten...
Is daar nou ooit een reden voor genoemd door ID&T?
We staan er ook op
Zit onder de megamixx bij iemand op de schouders om precies te zijn 10 min 29 sec
Ben gelijk gaan kijken armpies rechts, links en rechts en weg is ie weer haha.
lol, wordt hier nog steeds over gebabbelt?
Staat de openingsceremonie
En de intro's van de dj's?
We staan er ook op
Hoe lang heb je die grote ballon wel niet in je handen gehad!
M'n vrouw en haar vriendin zitten ook in de megamix.
1 minuut 50. Bij "The Beat Is Rocking". Twee vriendinnen, maar het gaat om de blonde.
Mooi kopen dus! voor mij dus niet meer de moeite waard om de DVD te uploaden
Dubbel gevoel.. Aan de ene kant wil ik het origineel, maar aan de andere kant gun ik ID-T die 7,50 niet, vanwege de zeer vreemde taferelen omtrent Black en zijn dvd. Ik denk er nog even over iig! Je kan denken wat maakt dat 10'tje nou uit, maar het gaat om het principe. Vind dat ze niet goed bezig zijn. Of laat ik het zo zeggen, ik snap niet wat ze doen.
1 minuut 50.
leuk dvdtje alleen waar is Junior Jack & Kid Crème die staan er niet op terwijl die afsloten had juist nu ook het leukste gevonden als er ook beelden waren van in de ochtend zoals altijd
Zin zin zin nog maar paar maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden
maar ben ook beetje beheerder van alle sensation forums