Partyflock

Forumonderwerp · 959541
1 volger · 15223x bekeken
Werkzaam bij Team Delta Events
Artiest Vanté
Waarschuw beheerder
Konami: 'Pro Evolution Soccer 7 drie keer beter op­ de PlayStation 3'

Terwijl Pro Evolution Soccer­ 6 alweer meer dan een halfjaar geleden op de Xbox­ 360 is verschenen, moeten we nog steeds wachten o­p ook maar een releasedate van de PlayStation 3-ve­rsie. Die schijnt er niet meer te komen, waardoor ­we onze hoop maar richten op Pro Evolution Soccer ­7. Ondertussen wordt er hierover bij Konami al wel­ weer heel stoer gesproken, men durft namelijk te ­stellen dat de PS3-versie maarliefst drie keer zo ­goed, mooi, snel, realistisch etcetera zal zijn da­n de Xbox 360-versie.

Dit heeft een medewerker­ van Konami op een Koreaans forum geplaatst, waarn­a het hier vertaald is. Door het gebruik van Blu-R­ay discs zal de game maarliefst 18GB groot kunnen ­zijn, tegenover de 7GB die de Xbox 360-versie is. ­Dit resulteert in veel scherpere graphics en een v­eel intensievere realism engine. De animaties zoud­en bijvoorbeeld al 10GB in beslag nemen. Ook draai­t de game op 1080p en dan met maarliefst 60 frames­ per seconde. Daarnaast zal er een groot kwaliteit­sverschil zijn tussen de gameplay van de Xbox 360 ­en PlayStation 3-game. Als laatste weet de beste m­an nog te bevestigen dat de PlayStation 3-versie o­nline zal gaan.

Uiteraard moet dit allemaal me­t een korreltje zout genomen worden. Misschien is ­het wel de ik-boor-mijn-vorige-topgame-de-grond-in­-en-zeg-dat-mijn-aankomende-game-veel-beter-is-str­ategie, die we ook al van Halo 3 kennen. Daarnaast­ lijkt de man wel meer onzin uit te kramen, op zij­n blog houdt hij namelijk een heel verhaal over Fi­nal Fantasy VII op de PlayStation 3. Maarja, hij z­ou maar een keer gelijk hebben...

Pro Evolutio­n Soccer 7 moet eind 2007 gaan verschijnen voor de­ PC, PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, Ninte­ndo DS, PSP en misschien ook Nintendo Wii.

Vrag­en zijn er in overvloed, antwoorden zijn er helaas­ nog heel weinig. Gelukkig kreeg PlayStation 3 Mag­azine de kans om met Seabass te praten over Pro Ev­olution Soccer 7.

Uit de vragen kwamen de volg­ende antwoorden:

- Een datum voor het spel is e­r nog niet, wel kan hij zeggen dat het spel niet l­ater zal verschijnen dan we van voorgaande jaren g­ewend zijn door de komst van een PlayStation 3 ver­sie.

- Eén van de grootste verschillen in verge­lijking met vorige versies is het aantal licenties­. Er is een samenwerking met FIFPro voor de komend­e vijf jaar, en dus zien we dertien volledig gelic­enseerde leagues: de Engelse Premiership, de Engel­se Championship, Primera Division, Serie A, Ligue ­1, Bundelsliga, Eredivsie, Bwin Portuguese League,­ Turkish League, de Scottish Premiership, Greek Su­perLeague, de Russian League en Israel League.

­
- Konami heeft een contract met Nike en Adidas om­ zo de maximale ervaring aan fans te geven. Door d­e licenties is deze Pro Evolution Soccer de meest ­complete ooit.

- Tevens is er nu een 2 vs. 2 sp­el, waarbij bijvoorbeeld één iemand de keeper best­uurd en de ander de rest van het team.

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Modric goed spelertje ja heb hem als stand in voor van der vaart, raffie ook een topper in Pes!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 11:49:
Modric goed spelertje ja heb hem als stand in voor van der vaart, raffie ook een topper in Pes!!

Zeker Kan hem alleen niet kopen :( Te weinig Reputation nog op dit moment :(

Heb nu een jonge speler gehaald Speed voor links op het middenveld.
Is alleen nog heel snel moe, ben benieuwd of het wat wordt, gaat nu telkens in training

Waarschuw beheerder
Kon m na 1 jaar toevallig zo krijgen haha, word alleen nog maar beter die gast!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 13:13:
Kon m na 1 jaar toevallig zo krijgen haha, word alleen nog maar beter die gast!

Is Pes6 had ik hem ook en speelde echt heerlijk :D Scoort ook best veel!

Waarschuw beheerder
Ben ook tevreden over Odonkor, iemand die ook in z'n team?
Waarschuw beheerder
odonkor is echt een held! staat altijd in de basis bij mij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana:Geizzel:banana: op vrijdag 4 januari 2008 om 21:24:
ik heb niks tegen duitsers maar dit gaat tog te ver

:P

Waarschuw beheerder
Ik heb ook Mertesacker en Schwarz, ook Duitsers ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana:Geizzel:banana: op zondag 6 januari 2008 om 09:56:
Ik heb Essien

eindelijk binnen...

Messi blijft toch wel de bom... met argentinie... met BARCA kan ik gewoon niet normaal spelen.

Waarschuw beheerder
Ik snap Barca niet helemaal, ze zitten in een andere competitie dan ik, en krijgen slechts 4 tegen in het hele (!) seizoen!

Moest in de finale van de champions league tegen ze, en maakte gehakt van ze... 5-0. Dus in 1 wedstrijd meer tegengoals dan voor hun het hele seizoen...
Waarschuw beheerder
Ik stond tegen Barca in de rust met 0-3 achter, ik zet er één spits bij voor een verdediger (alles of niets) en ik win alsnog met 5-3.

Waarschuw beheerder
die aanval van Barca is in het spel wel super, maar die verdediging... gatenkaas :)
Waarschuw beheerder
nou ik speel op hoogste nivo en heb nu na driekwart seizoen 118 goals voor en 4 tegen

valt wel mee die gatenkaas alleen je moet wel goed inkopen en dan bedoel ik niet alleen vedettes van andere clups
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana:Geizzel:banana: op zondag 6 januari 2008 om 20:22:
dan bedoel ik niet alleen vedettes van andere clups

Wat dan wel? welke spelers?
Waarschuw beheerder
donateur
Alexandro Pato doet het ook prima bij mij :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op maandag 7 januari 2008 om 11:02:
Pato

Da's ook een goeie ja.

Die was in PES6 al een redelijk goed talentje :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 16:28:
maar die verdediging... gatenkaas

Alleen Thuram en Puyol spelen ijzersterk als ze in vorm zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 19:08:
Mertesacker

Wel een houthakker :lol: maar wel goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op maandag 7 januari 2008 om 10:23:
Wat dan wel? welke spelers?

Essien, A Ferdinand Denilson stuk voor stuk sterke voetballers die zeer nuttig zijn in de as van het veld tel daarbij de rest van je elftal op en je hebt een onverslaanbaar team

zijn egte sterkhouders die gasten

je moet niet alleen naar voetballende kwaliteiten kijken en mooie spelers halen dan raak je de balans kwijt

je moet gewoon sterke spelers hebben om te kunnen domineren
Waarschuw beheerder
donateur
Echt irritant als de tegenstander net z'n rug naar je toe draait als je een sliding maakt, standaard geel :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op maandag 7 januari 2008 om 20:58:
Echt irritant als de tegenstander net z'n rug naar je toe draait als je een sliding maakt,

Het gebeurd bij mij ook nog te vaak...
Dan denk je de perfecte sliding in te zetten !

Waarschuw beheerder
Daniel Agger groeit trouwens uit tot een gigant !

Speel ALTIJD met hem links centraal achterin, in elk team. Keiharde sterkhouder... En na een seizoen of 2, nadat ie wat gegroeid is, komt ie zelfs soms mee op, soms tot aan de 16 van de tegenstander...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 12:19:

Die ga ik onthouden! Ben nog op zoek naar een andere verdediger op links! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 12:19:

Speel ALTIJD met hem links centraal achterin, in elk team. Keiharde sterkhouder

Die wissel ik af met Kompany... D. Alves wil ik ook nog uitproberen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 12:50:
Die ga ik onthouden! Ben nog op zoek naar een andere verdediger op links!

Links centraal ;)

als je linkerflank zoekt... Neem Chiellini van Juve... Beer van een voetballer en pas 23, groeit ook goed. Of Mathieu van Toulouse, groeit uit tot een super linkerflank verdediger en kan ook als DMF goed uit de voeten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kraikel op dinsdag 8 januari 2008 om 12:52:
D. Alves wil ik ook nog uitproberen.

Aanvallende rechterflank verdediger, vind m alleen verdedigend soms wat te slap... Tegenstanders komen er redelijk makkelijk langs.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er nu 1 seizoen opzitten maar er zijn meer spelers slechter dan beter geworden :s

Wat doe ik fout ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op dinsdag 8 januari 2008 om 18:40:
Heb er nu 1 seizoen opzitten maar er zijn meer spelers slechter dan beter geworden :s

Wat doe ik fout ?

Een basis elftal, die vaak spelen... dan groeien zij vanzelf !
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat heb ik, speel altijd wel met een vast team tenzij iemand niet gemotiveerd of moe is. Misschien kwam het omdat ik in 2e divisie speelde, speel nu divisie hoger en nu groeien m'n spelers ook veel sneller.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op dinsdag 8 januari 2008 om 18:40:
Heb er nu 1 seizoen opzitten maar er zijn meer spelers slechter dan beter geworden

Oude spelers misschien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2008 om 22:18:
Oude spelers misschien?

Dat moet haast wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het ging om Nesta, Cafu, Maldini dus dat klopt wel. Maar ook gourcuff werd slechter, dat vond ik wel vreemd. Maarja, speel nu eerste divisie en merk nu dat m'n spelers elke wedstrijd een stuk beter worden in vergelijking met 2de klasse.

Waarschuw beheerder
Sommige spelers hebben ook eerst een dipje. Bij mij had van der Vaart dat, maar die groeit nu gestaag :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 22:02:
Sommige spelers hebben ook eerst een dipje

Fabregas...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana:Geizzel:banana: op zaterdag 12 januari 2008 om 19:07:
Fabregas...

valt zwaar tegen man

eeuwige dipje...
Waarschuw beheerder
kk fatoe om gewoon die blezures te akken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sharemusic op zaterdag 12 januari 2008 om 22:45:
fatoe om gewoon die blezures te akken

wtf lult die slappe
kennen we niet meer normaal nederlands praten :S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :banana:Geizzel:banana: op zaterdag 12 januari 2008 om 19:07:
valt zwaar tegen man

die jongen wordt gewoon onderschat ;)
Waarschuw beheerder
Heb A.Ferdinand gehaald, gelijk een versterking voor de verdediging.

Waarschuw beheerder
Die heb ik ook gehaald (had je het al eerder over dit topic?). Bevalt me goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 12:02:
Ik snap Barca niet helemaal, ze zitten in een andere competitie dan ik, en krijgen slechts 4 tegen in het hele (!) seizoen!

Zitten bij mij nu wel in de competie, maar gaan mooi aan kop met een beter doelsaldo.. Heb zelf de eerste wedstrijd gelijk tegen hun gespeeld. In de D1-cup heb ik ze echter gelijk de eerste wedstrijd met 4-1 van de mat geveegd :P

Ochja, blijft leuk die master-legeau! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jari! op zondag 13 januari 2008 om 20:38:
Heb A.Ferdinand gehaald, gelijk een versterking voor de verdediging.

In m'n volgende transfer periode ga ik thuram proberen te halen maar ik vrees dat barca m niet laat gaan :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op maandag 14 januari 2008 om 19:49:
thuram

Goeie verdediger, maar is ie al niet een beetje oud? Lijkt me dat ie zich niet zo goed meer ontwikkeld dan.
Als je een jonge goeie verdediger wilt hebben, moet je eens op zoek gaan naar Bos. Die gast is 17 of 18, maar al super goed. Is een speler van het spel zelf.
Bij mij zit ie (helaas) bij Feyenoord, ze laten 'm niet gaan naar mij, hoeveel ik ook bied. :(

Waarschuw beheerder
zit nu in het 3e jaar van arsenal..

heb micah richards gehaald om de rechtsback positie af te wisselen met eboue, en heb Fred van Lyon gehaald.. die doet het ook heel aardig (Y)..

verder een onbekende Japanner Shimizu van 1.60 die lijkt op die kerel van de Headhunterz met zwaar dikke stats.. :D
Waarschuw beheerder
lekker hardstylen in de spits dus :)
Waarschuw beheerder
inter milan 2e jaar, modric orellano en kompany erbij gehaald, zeker leuke spelers qua ontwikkeling, A ferdinand er nog bij in de toekomst en messi, en kaka dan zit ik wel goed :P