verkoop me je DRUGS !!!
Ja jij bent lekker hahahaha me wat lekker maken.
Keuring, beurt, distributsieriem en weet ik niet allemaal, toen ik 500 euro hoorde heb ik de rest niet meer gehoord
Ja en dan is hij nog niet helemaal gemaakt
Want er moesten ook nog nieuwe remblokjes op en hij lekt een beetje olie en dat was dan ook nog eens 150 euro.
Maarja dat dan volgende maand ofzo.
ja lekker
Kom je het even brengen want ik heb geen auto hahaha
Was lijst ja idd maar geld voor een nieuwe heb ik ook niet. Ben maar een alleenstaande mam he dus geen kapitalist helaas
als het nie tever weg is? anders issie op
das balen maarja je zit wel droog en kan er weer tegen aan
mooi dochtertje trouwens
Ja vanuit eindhoven is hij al lang op
Klopt als een bus. Heb pap en mam even opgebeld en het komt in orde
Dus kan alweer lachen.
Dank je wel ben ik ook erg trots op
een dag nie gelachen is een dag nie geleefd
zouk ook zijn op zon wolkje van een kind
k denk al je goed door gas dat je er toch nog dik twintig minuten over doet.
Helemaal mee eens.
Danku zich zeer ongerust maken niet ik mijn ezel schud
zo goed?
!..alarm..!
``Voor alle Werkende nachtbrakers``
Wilt u het werken nu staken..!warmtegolf gepasseerd:voorzie u zelf van een scheutje spraakwater of een puntje energiepoeder dit alles om een maansteek te voorkomen! ga gerust verder met waar u gebleven was...! een fijne nacht word u toegewenst. M.v.G. de Vaagheidsdienst! Voor verdere vragen of klachten kunt u terecht bij MR J.Snel, mail adres : jazeker.altijd@goedbezig.nl
!..alarm..!
``Voor alle Werkende nachtbrakers``
Wilt u het werken nu staken..!warmtegolf gepasseerd:voorzie u zelf van een scheutje spraakwater of een puntje energiepoeder dit alles om een maansteek te voorkomen! ga gerust verder met waar u gebleven was...! een fijne nacht word u toegewenst. M.v.G. de Vaagheidsdienst! Voor verdere vragen of klachten kunt u terecht bij MR J.Snel, mail adres : jazeker.altijd@goedbezig.nl
dus als ik het hier typ wordt ik er niet op afgerekend????
Oké nou dan ga ik hier maar typen
Niet dat ik veel te vertellen heb maar ja nu het toch mag wil ik best wat letters van mijn toetsenbord aan raken en daarna op toevoegen klikken.
Ik ben namelijk de beroerdste niet.
wat ik wel merk dat het typen wel wat moeilijker gaat en ik het gevoel krijg dat ik veel typ fouten maak.
dus wat ik nu ga doen is ff kijken of dat ik zo is en daarna typ ik weer verder.
Nou dat wou niet echt lukken dus typ ik maar gewoon weer verder met helemaal niks eigenlijk.
Ik ben nou aan het overwegen of ik wel of niet op toevoegen ga drukken. als je het leest dan heb op dus wel op toevoegen gedrukt en als je dit niet leest dan ben ik verstandig geweest maar ja als ik dus niet zou klikken dan heb ik alles weer voor niets getypt.
Maar ja dat heb ik sowieso (eey volgens mij is dat het meest fout getypte wordt op pf) al want eigenlijk gaat het gewoon nergens over
conclusie....
Ik ben weer ff bezig geweest en als je dit leest jij dus ook
fijne nacht
*edit
Of als je het overdag leest fijne daglaatste aanpassing 12 juli 2007 03:13
Ja zeker en met jou?
Shitzooi wel sos en snelle hier maar waar ik zin in heb
Ken het gevoel. Ben zelf ook wel eens adhd
Maar toch ben ik onrustig en wil een JOINT
Ja lijn ruilen voor een joint? brain less?
Gaat niet mijn dochtertje ligt boven in bed en alle taxie s hebben de telefoon uitstaan. Ben zoechtig
Taxie is onder weg
Ben aan het draaien![]()
Taxie is onder weg