980x bekeken
de rest van de meisjes is nog gewoon zogenaamd bi
a zo.... nah dan... doe de test niet
Jouw score is: 2.4
Gemiddeld 1.6 - 2.5:
Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!

Gemiddeld 1.6 - 2.5:
Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!
ahum, dat zei die bij mij ook. en mijn score is 1.6
maw:
wie en wat je ook bent
Gefeliciteerd! Jij bent een echte biseksueel. Wees er trots op!
het riekt veels te veel naar pro bi zijn
rare mensen die graag met zijn allen bijzonder willen zijn of nog leuker bizonder
_0_
De test doet het niet, maar ik ben zeker weten 1000 Procent hetero
tja voor veel mensen verschilt de definitie van bi ook nog
de één voelt zich al bi bij het zoenen van een vrouw
de ander pas als er diepgaande gevoelens bij komen kijken.
persoonlijk vind ik expirimenteren qua sex met een vrouw
niet echt bi, dat is meer een ontdekkingsreis van kijken wat je nu van een vrouw qua sex vindt. ( maar dat is mijn visie ) een ander vindt dat misschien juist wel weer BI
de één voelt zich al bi bij het zoenen van een vrouw
de ander pas als er diepgaande gevoelens bij komen kijken.
persoonlijk vind ik expirimenteren qua sex met een vrouw
niet echt bi, dat is meer een ontdekkingsreis van kijken wat je nu van een vrouw qua sex vindt. ( maar dat is mijn visie ) een ander vindt dat misschien juist wel weer BI