Partyflock

Forumonderwerp · 958334

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Albers schlemiel op GP Magny Cours

WWW.TELEGRAAF.NL

MAGNY COURS - Aan het gestuntel van het Nederlanders Spyker-team in de Formule 1 lijkt maar geen eind te komen. Christijan Albers reed zondagmiddag tijdens de GP van Frankrijk al weg terwijl de wagen van de Nederlander nog bijgetankt werd. Met de halve tankinstallantie nog aan de wagen hangend, kwam Albers aan het eind van de pitsstraat tot stilstand.

Dat niemand gewond raakte bij de dramatische pitstop mag een wonder heten. Twee van de Spyker-monteurs werden door de actie van Albers tegen het Franse asfalt gesmakt.

De Spyker-pitstop verliep overigens sowieso al erg chaotisch. In de 41ste ronde van de race stonden plotseling gelijktijdig twee oranje bolides bij de Spyker-renstal. Albers moest secondenlang wachten voordat hij nieuwe banden en brandstof meekreeg.

"Het was gewoon een stomme fout, maar door de chaos was het overzicht weg. Ik begrijp niet waarom Sutil naar binnen kwam op het moment dat ik mijn pitstop zou maken. Ook het team was verrast", sprak Albers na het ongeval. "Ik dacht dat de lollipop omhoog was, maar die bleek gewoon naar beneden te zijn geweest."

**foto's verwijderd ivm. copyright**

:S
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Luxe op woensdag 4 juli 2007 om 20:31:
Bye bye, zwaai zwaai

Inderdaad een :looser:die Albers:S
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=773 height=554 cacheid=0001075800022e8053a658ee1a01f1a5af]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/AD%20Albers%20Cup-a-Soup.jpg[/img]

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:lol:grappig filmpje:D
Waarschuw beheerder
die kneus is eindelijk ontslagen hahahaha , en dan ook nog in zijn persconferentie zeggen dat hij het erg jammer vindt voor zijn fans ...... ik weet niet aan welke paddo"s die vent zit maarre....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Silver Corvette. op woensdag 11 juli 2007 om 19:20:
ik weet niet aan welke paddo"s die vent zit maarre....

:roflol:
En dan OOK nog zeggen: "We gaan er alles aan doen om weer terug aan de top te komen..." WELKE TOP, PAARDENLUL??? :roflol:
Waarschuw beheerder
whahahaha ja de top... hij staat altijd aan de top van het uitvallerslijstje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8)crazy op dinsdag 3 juli 2007 om 14:24:
iedereen zeikt hem wel af maar euhhh als iedereen het beter kan waarom rijd hij dan?ik heb natuurlijk ook wel voorkeur liefst verstappen en doornbos maarja we zullen het met hem moeten doen,en ik doe het hem niet na....lijkt zo makkelijk maar denk dat dat vies tegen valt

gay

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 11 juli 2007 om 19:23:
En dan OOK nog zeggen: "We gaan er alles aan doen om weer terug aan de top te komen..." WELKE TOP, PAARDENLUL???

:lol::roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 juli 2007 om 17:40:
Aan het gestuntel van het Nederlanders Spyker-team in de Formule 1 lijkt maar geen eind te komen. Christijan Albers reed zondagmiddag tijdens de GP van Frankrijk al weg terwijl de wagen van de Nederlander nog bijgetankt werd. Met de halve tankinstallantie nog aan de wagen hangend, kwam Albers aan het eind van de pitsstraat tot stilstand.

wat un kneus.. :roflol:
laatste aanpassing