1690x bekeken
Na 15 dageng beginneng de hechtingeng los te lateng en jeukeng dat het doet!
hoe weet je dat ?
Dat meldde mijn tandarts waarom geen idee
moet wel zeggen dat ik me sindsdien wel wat dommer vind
Ik ga toch de grap verzieken
Even ontopic: Ik heb nog geen verstandskiezen, maar het lijkt me behoorlijk pijnlijk als ze verwijderd moeten worden. Gelukkig heb ik aardig wat ruimte tussen mijn tanden zitten, dus misschien is het bij mij niet nodig
laatste aanpassing
donateur
heb rond februari alle 4 me verstandskiezen eruit laten trekken/snijden. Er waren er een paar gekanteld enzo dus moesten ze er ook uitgesneden worden. Maar dit heb ik in t ziekenhuis laten doen onder volledige narcose
Echt aan te raden mensen 
Heb daarna bijna 0,0 pijn gehad, me onderkaak was een klein beetje opgezwollen maar wat ik van andere mensen gehoord had over hun ervaringen was dat van mij echt minimaal!
Ik kon dezelfde avond al een beetje eten en dat voerde ik steeds meer op
Echt aan te raden iig.
Heb daarna bijna 0,0 pijn gehad, me onderkaak was een klein beetje opgezwollen maar wat ik van andere mensen gehoord had over hun ervaringen was dat van mij echt minimaal!
Ik kon dezelfde avond al een beetje eten en dat voerde ik steeds meer op
De 2 die boven zaten heb ik wel veel last van gehad...ook qua pijn erna...kon helemaal niks doen...alles deed pijn...
Zo'n zakje oplos spul met sinassmaak was echt heilig spul toen voor me...
Die 2 onder geen last van gehad eigenlijk...
Wat het meest pijn deed was eigenlijk nog de verdoving aanbrengen...
Zo'n spuit in je gehemelte...godverdomme zeg...ik dacht het valt wel mee...maar viel dat even tegen...
Zo'n zakje oplos spul met sinassmaak was echt heilig spul toen voor me...
Die 2 onder geen last van gehad eigenlijk...
Wat het meest pijn deed was eigenlijk nog de verdoving aanbrengen...
Zo'n spuit in je gehemelte...godverdomme zeg...ik dacht het valt wel mee...maar viel dat even tegen...
donateur
moet je je door laten verwijzen naar de kaakchirurg...
donateur
Ik moet ook 3 verstandkiezen eruit laten halen alleen ik ga 15 juli op vakantie.. en wil het liefste het erna doen, maar ben dan ook weer bang dat mn hele gebit scheef gaat staan, na een ohh zo lange beugel heb ik daar uiteraard geen zin in.
zo snel gaan je tanden niet scheef staan hoor
kom op mensen...Gooi nog even wat nare ervaringen neer om onze BABI PANGANG een beetje te motiveren.....
Daar zou ik ook niet blij mee zijn.....Maar we horen het vrijdag wel hoe het gegaan is!
ja vroeg ik maar hij wou 't zelf doen en lachte d'r heel gemeen bij
Daar zou ik ook niet blij mee zijn.....Maar we horen het vrijdag wel hoe het gegaan is!
Ik lag in coma 
ach het valt allemaal wel mee hoor
maak je niet teveel zorgen 
Heb de mijne vorig jaar laten verwijderen en eigenlijk viel dit nog wel mee (hangt er wel vanaf in welke positie je tanden zich bevinden anders moet men idd teveel snijden waardoor een zwelling ontstaat op de 2de dag). Gewoon enkele dagen wat opletten met wat je eet en dan komt dit allemaal goed!
Na een 4-tal dagen merk je er zo goed als niks meer van 
Heb de mijne vorig jaar laten verwijderen en eigenlijk viel dit nog wel mee (hangt er wel vanaf in welke positie je tanden zich bevinden anders moet men idd teveel snijden waardoor een zwelling ontstaat op de 2de dag). Gewoon enkele dagen wat opletten met wat je eet en dan komt dit allemaal goed!
laatste aanpassing
Dat doet veel pijn heb ik gehoord
denk je?
kutttttt mijn tandarts doet 't zelf
Dan staat die kies zeker recht op de röntgen. Wees blij als ze alleen maar trekken
Heb 2 verstandskiezen te gelijk er uit laten halen bij de kaakchirurg met verdoving alleen werkte de verdoving niet helaas de eerste keer dus heb alles gevoeld
was iets minder
Maar de tweede keer met de andere twee verstandskiezen viel echt mee en hoorde ik gewoon gekraak en een beetje bloed en klaar hahahaha
Maar de tweede keer met de andere twee verstandskiezen viel echt mee en hoorde ik gewoon gekraak en een beetje bloed en klaar hahahaha
vrijdag moet ie weg zijn dus moet 'm gewoon echt goed doen, en niet bij zuipen
Je kan best wel een beetje drinken volgens mij hoor.....
Alhoewel,
"....waar de wijn vloeit, gaan de benen wijd.." ?
en heb nu al een ontsteking, zit al aan een kuur
had ik ook, alleen de vakantie niet.
kutttttt mijn tandarts doet 't zelf
wil ook onder narcose!!!!
Pieperd
Roken kan best, wel ff naspoelen met zoutwater
Ik heb dr gelukkig niet zo heel veel last van gehad, behalve dat ik na 3 dagen wat chips at, en een mooi puntje chips in het gapende gat terecht kwam tijdens het kauwen
Sigaren boer laten bezorgen 
Best vaag gevoel, vind 't eigenlijk allemaal wel grappig
Dacht dat je niets ging doen dit weekend
Best vaag gevoel, vind 't eigenlijk allemaal wel grappig
Dus het viel allemaal mee gelukkig

moontjuh(k)](/images/user/503230_493286.jpg)