Partyflock

Forumonderwerp · 957066

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco S op vrijdag 17 augustus 2007 om 13:51:
haha tsjah , tis wel pijnlijk maar ik merkte na verloop van tijd wel dat het minder pijn ging doen

Succes ermee dan..
Waarschuw beheerder
wat zijn de beste voor een beginner,
leeftijd 33 jaar

groet
Waarschuw beheerder
heb die van synpower nog in gebruik, niet dat ze lekker zitten, maar kan er nu mee door, wil tzt van die leren beschermers hebben.

Waarschuw beheerder
Op de training zijn scheenbeschermers zeker nodig. Als je flink spart dan heb je zelfs met scheenbescherms nog last. Wat je ook kunt doen is zonder bescherming hard tegen n zak aan trappen dat werkt ook. Je kunt ze ook gevoelloos maken maar dan moet je al je zenuwen kapot maken, das geen goede optie vooral als je niet op professioneel niveau vecht.

Ik doe meestal voor de training tape om de scheenbeschermers zo dat ze goed blijven zitten. Heb ook wel eens vol op n kort blok getrapt en dat voel je zelfs door de bescherming heen, gelukkig voel je in de ring n stuk minder door de adrenaline.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien even een goeie tip voor de mensen die in de buurt van beverwijk wonen...

Heb net nieuwe gekocht (roze) scheenbeschermers voor gevormde en goede kwaliteit (echt leer) en klitteband aan de achterkant + wreef bescherming voor 35 euries :o op de zwarte markt in beverwijk zit een leuk boks zaakie (instructeur even er naar laten kijken en die was er ook over te spreken) ze hebben van alles :o kleding, bokszakken enzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op vrijdag 17 augustus 2007 om 12:38:
waren van Ronin maar ken dat hele merk nergens meer vinden

Aiki-Budo in Amsterdam heeft veel van Ronin. Daar heb ik mijn mooie felgele scheenbeschermers ook gehaald :)
Waarschuw beheerder
Die hardleren van cusley met die smalle reep demping.

Deze zijn ook niet te dik zodat je schenen alvast wat wennen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco S op donderdag 16 augustus 2007 om 21:28:
Ik heb ze van matsuru vind ze niet echt lekker zitten dus train ook vaak al zonder die dingen , steeds maar proberen je pijngrens te verleggen

Ik heb ook van matsuru maar vind ze juist wel fijn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb bull espirito mel polo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 13:50:
Mijn bidje was heel dun, moest je en pasta in doen en dat in bijten, 10x beter dan die grote dingen

Beter ja :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 17:59:
Ik heb ook van matsuru maar vind ze juist wel fijn!!!

Matsuru is zeker fijn :yes:
Waarschuw beheerder
matsuru leer.
waarom; ze verschuiven niet