| Betreft: | evenement: Hellraiser vs Megarave, zaterdag 23 juni 2007 om 22:00 |
alles kapot pff !>was wel vet net als vorig jaar
laatste aanpassing
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 24 juni 2007 om 15:58:die 'wachtrij' ook
we konde meteen doorlopen
( rond 23.15 uur )
ja dat wel
vor de rest, top feest!! helemaal niet druk, heb je tenminsten de ruimte
Het was de eerste keer in Beursgebouw en ik vond de warmte & de drukte echt meevallen!
Heb het erg naar me zin gehad!
Hoe bedoel je met langzaam???
Ze hebben gewoon hun eigen tracks gedraaid en ik vond het echt een toffe set samen!
Heb het erg naar me zin gehad!
Uitspraak van Hardcore Child op zondag 24 juni 2007 om 11:00:Unexist en Tommyknocker een beetje langzaam waren
Hoe bedoel je met langzaam???
Ze hebben gewoon hun eigen tracks gedraaid en ik vond het echt een toffe set samen!
Uitspraak van actief op zondag 24 juni 2007 om 17:36:Fuck The Titties en Attack draaiden ze in een lager tempo dan dat
ze horen dacht ik.. en denk ik nog steeds
Hmmm...ik denk dat het komt omdat de tracks van Unexist sowieso een hoger tempo hebben en dat hij dat een beetje heeft aangepast aan Tommy...anders weet ik het ook niet want ik heb niks gemerkt!
nouw ikke vond het top!! echt reuze leuk! whahahaha
en applause voor iedereen!!!!!
heb echt niemand naar jumpstyle zien neigen!
en heb dus ook niemand ernstig onderuit moeten schoppen!!!
daarvoor mijn grootsen dank aan allen die hier aan hebben bijgedragen!
(niet dat het toch wel glad was
)
en wat me opviel! er liepen erg veel kleine(lage)jonge mensjes rond...
het was soms net of iemand de kooi van kabouter plop open had laten staan en de etters nu daar rond rende!
ze moeten die leeftijds grens gewoon op 18 houden
en applause voor iedereen!!!!!
daarvoor mijn grootsen dank aan allen die hier aan hebben bijgedragen!
(niet dat het toch wel glad was
en wat me opviel! er liepen erg veel kleine(lage)jonge mensjes rond...
het was soms net of iemand de kooi van kabouter plop open had laten staan en de etters nu daar rond rende!
laatste aanpassing
Uitspraak van GOEDE VRAAG VOLGENDE VRAAG op zondag 24 juni 2007 om 17:52:en wat me opviel! er liepen erg veel kleine(lage)jonge mensjes rond...
hahah ja dat viel op idd
Uitspraak van GOEDE VRAAG VOLGENDE VRAAG op zondag 24 juni 2007 om 17:52:er liepen erg veel kleine(lage)jonge mensjes rond...
was weer een geslaagd feestje
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 21:06:En niet zo fucking warm als vorig jaar...
Haha idd
Uitspraak van -=Dutch_Chaos=- op zondag 24 juni 2007 om 21:55:iemand sites van foto's?
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 22:03:www.rige.net
www.dj-jda.nl
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zondag 24 juni 2007 om 22:46:Weet iemand waar die filmpjes opkomen die daar gemaakt werden??
denk op de dvd...
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 23:01:denk op de dvd...
Denk het ook, maar mischien waren er websites die filmpjes publiceerden van Hellraiser. Nog maar even wachten op de dvd dan..
Uitspraak van GOEDE VRAAG VOLGENDE VRAAG op zondag 24 juni 2007 om 17:52:heb echt niemand naar jumpstyle zien neigen!
helemaal vergeten naar te kijke gister
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 00:42:Uitspraak van GOEDE VRAAG VOLGENDE VRAAG op zondag 24 juni 2007 om 17:52:
Ik wel
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op zondag 24 juni 2007 om 13:06:Had er niet zo heel veel van verwacht maar het was een erg gezellig feestje Sfeer was lekker en er werd lekker gedraaid
Jammer alleen dat je nergens een plek had om ff lekker chill te zitten.
precies!
Headbanger vs JDA de helden van de avond

![[D]edemsvaart84](/images/user/367391_3212279.jpg)
![[NL]TRAUMEN :bier: [NL]](/images/user/424660_602909.gif)