Partyflock

Forumonderwerp · 956068

Waarschuw beheerder
hey

ik lees regelmatig de MixMag en daarin stond laatst een reportage over een (legale) XTC soort in Nieuw Zeeland, die milder werkt en nadelen van herbal xtc enzo (met name hoofdpijn) een stuk minder heeft.

Mijn vraag is: welke drugs hebben een werking die vergelijkbaar is met XTC maar gewoon iets milder? En voor de lolbroeken onder jullie: ik bedoel natuurlijk niet een halve pil ofzo :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 21:03:
nee hoor, alle effecten van xtc zijn toe te schrijven aan mdma.. maar dit is weer een discussie op zich, en daar zijn al genoeg topics over..

ik begrijp ook dat MDMA het hoofdbestanddeel van xtc is, maar als je er zelf ervaring mee hebt merk je dat een pil toch een andere uitwerking heeft dan wat MDMA kristallen, en je dus tot de verdrietige conclusie moet komen dat een xtc pil niet alleen MDMA met wat bindmiddel is, maar dat er ook andere troep inzit (y)

Waarschuw beheerder
ik mijn geval:

ik heb er zelf ervaring mee en merk dat een pil precies dezelfde uitwerking heeft als MDMA kristallen, en ik moet dus tot de conclusie komen dat de pillen die ik gebruik alleen maar MDMA bevatten (y)
(of dat mijn kristallen gestampte pillen zijn :rot: )

en daarbij: welke troep zou er in moeten zitten dan? MDA/MDEA, andere bijstoffen van het productieproces? juist, precies hetzelfde proces als de produktie van kristallen, en van die kristallen worden weer pilletjes gedrukt.. eet voor de grap eens een roze harley, of een andere zuivere MDMA pil (testen dus).. effecten nagenoeg gelijk, enige verschil zou kunnen zijn dat MDMA sneller werkt vanwege de hogere verdelingsgraad..

kaakspanning? leeg gevoel/depri naderhand? allemaal toe te schrijven aan MDMA..

tja en als je pillen met weet ik veel wat voor rommel koopt dan is het appels met peren vergelijken..
laatste aanpassing
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/13546335.jpg[/img]

dit zijn yellow jackets

ook wel genoemd herbal xtc

geen neveneffecten, werkt goed bij mij

mix het met alcohol voor steviger effect ( alcohol versterkt gevoel wat je op dat moment hebt )

ik pak altijd 1tje vlak voordat ik naar binnuh ga, werkt goed bij mij

p.s. die zijn gewoon verkrijgbaar bij de smartshop
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is da geen efedrine?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 19:28:
kaakspanning? leeg gevoel/depri naderhand? allemaal toe te schrijven aan MDMA..

Maar 't lege gevoel en depri zijn na gebruik zal er altijd zijn. De hersens maken alle serotonine op, bij genoeg MDMA gebruik.
Er wordt pas na een paar dagen weer een beetje serotonine aangemaakt, en duurt zeker 2weken tot 't weer een beetje op pijl is.
En niet te vergeten je hersens proberen de balans te behouden tussen normale toestand en MDMA.
De serotonine receptoren schakelen zich tijdelijk uit om een nieuwe aanslag op te voorkomen.
Gevolg, een leeg gevoel en depri.

meer info, http://www.dancesafe.org/slideshow/intro.html
lang verhaal maar wel de moeite waard.
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
Zeik niet zo en neem n pil :)