Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 17:08:in de hardere housescene word gewoon veeeeeel drug gebruikt in vergelijking met andere muziek.
weet niet of je welleens op een trancefeest bent geweest. en je wil ook niet weten wat er in sommige kroegen gesnoven word
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 17:08:Alleen kan je met drank verwachten wat je binnenkrijgt en bij drug weet je het nooit
als je het laat testen wel.
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 17:08:bedeolde het sarcastisch
ok
wie heeft er gisteren op defqon die vrouw gezien die bijna dood lag te gaan in de chillout ??
lag te stuipen en te schuimbekken
en werd daarna helemaal in de folie verpakt
snoep verstandig
ja kerel ik zag het.. maar ze was alleen maar aan het lachen.. of zag ik het verkeerd?
jaa keb het van dicht bij mogen zien, wat een waus die vrouw!!
ben je ook na defqon geweest hoor... vragen bijvoorbeeld je vrienden:
hoe was defqon?? ja schuimbekkent in de chillout. daar gaat je fijne dag defqoon!!
wat doe je je zelf aan man!!
trouwens ik was bob en ik heb egt geen pillen nodig om de heledag te moeten kunnen hakken gewooon gaan!!! verstand op nul lekker gek doenn!!
ben je ook na defqon geweest hoor... vragen bijvoorbeeld je vrienden:
hoe was defqon?? ja schuimbekkent in de chillout. daar gaat je fijne dag defqoon!!
wat doe je je zelf aan man!!
trouwens ik was bob en ik heb egt geen pillen nodig om de heledag te moeten kunnen hakken gewooon gaan!!! verstand op nul lekker gek doenn!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 17:39:of zag ik het verkeerd?
je zag het verkeerd
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op zondag 17 juni 2007 om 14:05:Ik zei gisteren nog, super feestje. Geen vechtpartijen en geen mensen out zien gaan, maar ja blijkbaar zitten er op elke feestje mensen die niet verstandig snoepen.
beter kijken, ik heb juist wel 5 mensen op de grond zien liggen...helamaal naar de tering
ook maar ff mijn watertje gedoneert aan een of ander VEEL te leip meisje ...dioe wist echt niet meer wat ze aan het doen was.
Het is waarschijnlijk haar eigen keuze geweest, en als zij het genieten vind om schuimbekkend op de grond te liggen, naar de muziek te luisteren, ik vind het best!!
Moet ze zelf weten.
Vind het alleen zonde van zo'n feest om zoveel te gebruiken da je niks meer kan doen.
Een dikzak nemen of een kippie snuiven ken best, maar geniet van je feest!!
Je kan beter lekker uit je dakkie gaan want de tijd vliegt!!!!
Moet ze zelf weten.
Vind het alleen zonde van zo'n feest om zoveel te gebruiken da je niks meer kan doen.
Een dikzak nemen of een kippie snuiven ken best, maar geniet van je feest!!
Je kan beter lekker uit je dakkie gaan want de tijd vliegt!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 18:03:Een dikzak of een kippie snuiven
een hele kip opsnuiven? zo groot zijn mijn neus gaten niet
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 16:10:Tis toch ook belachelijk dat er oveel mensen aan de drug zitten op een feest ? Ik ga al tijden naar feesten op alleen water en fris en bier. En het is prima voltehouden
Dan zou ik het toch es proberen
En als jij je net zo goed amuseert met water en bier is dat jouw keuze. Maar het gevoel dat je krijgt op het moment dat je met een wildvreemde de raarste dingen doet zul je dan helaas moeten missen
Ik vind het niet normaal dat mensen alleen op water en bier een feestje bezoeken
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 16:10:Tis toch ook belachelijk dat er oveel mensen aan de drug zitten op een feest
ik snap jou niet
jij vermaakt je met alcohol ik en vele andere vermaken ons met drugs, als iedereen ma schik het
Nee klopt, maar was meer een gevoel...
Maar vage koppen trekken kan je wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 18:16:Ik vind het niet normaal dat mensen alleen op water en bier een feestje bezoeken
Hoezo niet? Kan ik me tenminste de volgende dag nog alles herrineren
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 18:18:hahahaha dikzak is hier een pil en kippen is coke
dus jij snuift dikzakken
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 18:21:jij vermaakt je met alcohol ik en vele andere vermaken ons met drugs, als iedereen ma schik het
sure ! ieder zn eigen , als het beide maar met mate gebeurt
Het ging me ook meer om die vogels die zo ver heen zijn dat ze niet meer weten wat voor of achter is.
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 18:22:Hoezo niet? Kan ik me tenminste de volgende dag nog alles herrineren
doen wij ook,want wij doen het met mate,dit topic gaat niet over ons,maar over iemand die out ging
Uitspraak van TheWhiteraver op zondag 17 juni 2007 om 19:26:Je bent echt zielig als je daarom gaat lachuh.
JE BENT PAS ZIELUG ALS JE JEZELF ZO TE KIJK LAAT ZETTEN.
ZE ZET DR EIGE TOCH VOOR LUL.
ALS JE GEWOON BEETJE OPLET MET WAT JE IN JE KLINK GOOIT, HOEFT HET NIE EENS ZO VER TE KOMEN
Uitspraak van TheWhiteraver op zondag 17 juni 2007 om 19:26:Je bent echt zielig als je daarom gaat lachuh.
ik heb zelfs heel mijn broek volgepist van het lachen
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 19:47:de volgende keer als er met jou iets misgaat
dat zal helaas niet gaan gebeuren
Uitspraak van Mr.Qlubtempo op zondag 17 juni 2007 om 20:11:ik hoop het ook,want dat spul is echt duur...
goedkopere zooi is er niet
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 20:44:Filmpje! Nu!
die maat van me is nog niet terug op aarde
even wachten
Uitspraak van The Hardest op zondag 17 juni 2007 om 16:04:heb wel in de eettent smiddags zo'n vet gezien die wist zit geen houding te geven zijn tong hing er half uit ....was echt een prachtig gezicht kon niks meer zeggen zo strak ging die..en liep gehurkt..
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 20:47:Ik wacht al sinds 13.57 uur!
jij bent de eerste die hem ziet goed
ongeduldige