Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 22:17:vrouwen dang
genoeg tanga's
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 22:17:wat is de gemiddelde leeftijd
hou ik maar op 18. valt nog wel mee allemaal. had het nog iets jonger verwacht
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 22:17:...ben te herkennen aan me Ajax tattoo's hehe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 22:50:hotspots
de toekomst..
Wel een nette discotheek. zeker voor zo'n klein plaatsie.
En je hebt nog wel meer tentjes. maar daar was ik niet geweest.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 13:36:bieries + tanga's
we gaan zo weg...laat wel weteng hoe het was...mzzl
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 08:21:we gaan zo weg...laat wel weteng hoe het was...mzzl
schuurse
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 23:51:ik ga vrijdag naar texel...de koog in een bungalow park ofzo.
je kan dr leuk stappen, niet naar de toekomst gaan
in het speelkwartier kan je ook lekker zitten, das een eurokroegje goedkoop zat dus. na afloop is het heerlijk om ff naar samsam te gaan voor een pitabroodje met kaas
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 13:58:Vond dat juist wel een leuke tent die toekomst.
als je wil schureng wel ja
kvon het speelkwartier toch het gezelligste, ja en de kuip was ook
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 14:46:de kuip was ook
Heb ik het ook wel is naar me zin gehad ja. maar denk dan dat we het allebei dan over wat anders hebben
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 15:10:maar denk dan dat we het allebei dan over wat anders hebben
over welke kuip heb jij het ?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 13:45:de wijsneus
daar heb ik een hoop feestjes beleefd
En hoe zit het met de metro, valt daar nog wat te beleven?
Hoe was het trouwens op terschelling wen?
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 augustus 2007 om 16:08:Hoe was het trouwens op terschelling wen?
terschelling was heel erg gezellig, de tent die we hadden was ook mooi ruim dus voldoende ruimte. Is alleen jammer dat alles daar om 2 uur dichtgaat. De rest heeft het ook erg naar z'n zin op terschelling, jammer dat ik al weg moest
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 16:44:geen ervaring mee
de kuip is die kroeg ong, in het midden vlak bij cafe de tijd ofzow,,
Heette ook wel cheers
Uitspraak van ‹^›‹(•¿•)› 0570 Dr.Phil 0570 ‹(•¿•)›‹^› op maandag 20 augustus 2007 om 01:31:zeker ff de boel onveilig maken helemaal die pinautomaat hoop dat ik um niet leeg pin
ga je mij zoveel rondjes geven dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 01:30:Ikkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hahahahaha
samen met jouw texel onveilig make
BOYS pas maar op
mwuahahah jammer dat me ex geen vrijgezel meer is
die woont daar,,
Beetje jammer weer,,
maar ja er lopen er nog zat rond
Uitspraak van ‹^›‹(•¿•)› 0570 Dr.Phil 0570 ‹(•¿•)›‹^› op maandag 20 augustus 2007 om 01:31:ik ga hier niet zeggen dames pas maar op ik ga stil te werk hehe
krijg ik geen drankje of drankjes van jouw dn,, jij bent toch de kerel
Uitspraak van ‹^›‹(•¿•)› 0570 Dr.Phil 0570 ‹(•¿•)›‹^› op maandag 20 augustus 2007 om 01:33:denk dat er aardig wat doorheen zal gaan ja maar je bent niet alleen leo is er ook nog die moet vast ok wel wat drinken
nouw dan heb je er al 2 die je moet tracteren
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 01:34:Uitspraak van jay-T op maandag 20 augustus 2007 om 01:33:
denk dat er aardig wat doorheen zal gaan ja maar je bent niet alleen leo is er ook nog die moet vast ok wel wat drinken
nouw dan heb je er al 2 die je moet tracteren
jhaa maar dr zit wel weer wat 8er natuurlijk.. want dr moet wel wat tegenoverstaan op die drankjes..
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 01:33:Uitspraak van jay-T op maandag 20 augustus 2007 om 01:31:
ik ga hier niet zeggen dames pas maar op ik ga stil te werk hehe
stil te werk?? leg uit
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 01:36:want dr moet wel wat tegenoverstaan op die drankjes..
dan krijgt hij ook een drankje van mij,,
ik ga niet voor een biertje met iemand het bed in
Uitspraak van ‹^›‹(•¿•)› 0570 Dr.Phil 0570 ‹(•¿•)›‹^› op maandag 20 augustus 2007 om 01:37:jij kondigt hier al aan jongens pas op ik zeg helemaal niks over meiden ik red me daar op texel prima ik ben daar toen drie jaar achter elkaar geweest
drie jaar supervakantie gehad zul je op texel wel zien meid
poeh poeh 3 jaar,,
ik kom er al 19 jaar gek