Partyflock

Forumonderwerp · 955139

Waarschuw beheerder
Laatste tijd ben ik steeds meer bezig met wat grotere prjecten, waarbij steeds meer VSTi ed word gebruikt... Ook al staan mn buffer helemaal open, of staat hij op asio, hij begint op een gegeven moment gewoon te kraken als een gek!

Ik denk dat het probleem ergens in mn ram zit (512), of ik moet een nieuwe geluidskaart.. Sinds ik er nog niet zoveel verstand van heb, kunnen jullie misschien even helpen met uitzoeken wat het slimste is voor mij om te kopen: een geluidskaart of meer werkgeheugen (of beide)... En als ik een geluidskaart zou moeten kopen, wat zou dan het slimste zijn? (moet ander de 150,- blijven:))
Waarschuw beheerder
ik had et ook en sinds ik nieuw geheugen en cpu heb is et probleem helemaal weg

dus jeast je hebt geen gelijk..! :9

Waarschuw beheerder
Ik zit ook te kloten met mijn systeem nu.. Als ik een aantal VST's inlaad in FL7 en een stuk of 5 event edits per keer heb lopen dan schiet hij ineens naar 95% CPU :(

Maar kan niet aan mijn systeem liggen want die is snel genoeg.. Maar volgens mij kan ook 7 niet echt omgaan met Dual Core techniek.. 2x2,4 gHz en 2 keer 2056 ram heb ik volgens mij.. Een half jaar geleden gekocht en toen was het iig nog een flink snel systeem..

Blijft lastig..
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 15:43:
kan iemand mij nog wat goede tips geven voor een GOEDE geluidskaart onder de 150,- ?

EMU 1212M, www.emu.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 14 juli 2007 om 12:49:
EMU 1212M

ik heb een Emu keyboard/midicontroller.
perfect apparaat, alleen de sofware die erbij zit... niks als ellende:frusty:
vanwege de software durf ik nu niks meer te kopen van Emu
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zet m is bij effecten
Switch Smart Disable For All
dat scheelt soms al weer