Partyflock

Forumonderwerp · 954990

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Bij de zelfmoordaanslag in de Afghaanse provincie Uruzgan is vrijdag een 20-jarige Nederlandse militair om het leven gekomen. Drie Nederlandse militairen raakten gewond.
ANP

Dat heeft Commandant der Strijdkrachten generaal Dick Berlijn vrijdag gezegd tijdens een persconferentie. Hij sprak van een "laffe aanslag". Ook vijf Afghaanse kinderen vonden de dood.

Volgens de NOS zijn de families van de slachtoffers nog niet ingelicht. Defensie heeft de families nog niet kunnen bereiken, zo meldt de omroep.

Defensie is met het nieuws naar buiten gekomen, omdat het nieuws in de buitenlandse media was uitgelekt.

Geweld

De militair is de tweede Nederlander die in Afghanistan omkomt door geweld. Vier Nederlanders kwamen door ongelukken om het leven.
(c) NU.nl/ANP

----

rip +
Waarschuw beheerder
donateur
Die mannen proberen daar de bevolking te helpen en hebben helemaal niet de bedoeling mensen te doden.

Die mannen volgen orders op van Balkenende, Bos, Blair en Bush, dus dan weet je waar het op uitdraait.

Ik heb veel respect voor militairen, ze willen graag mensen helpen, maar helaas hebben ze geen zin om na te denken en laten zich daardoor makkelijk misleiden.

ja die mag balkenende zich wel aanrekenen
daar heeft nederland niks te zoeken
maar hij moet zonodig slijmen bij amerika
en nu is die jongen dood

Je kan wel Balkenende de schuld geven, maar wie is er nu zo stom om naar hem te luisteren?

We zijn daar om de VS te steunen.
In de VS zegt de adviseur van de president in het openbaar dat het toegestaan is om de genitaliën (ballen) van het kind van een verdachte te pletten om de verdachte aan het praten te krijgen. *

Onze militairen zouden moeten inzien dat ze er zijn om ons volk te beschermen en daarom hier in Nederland moeten zijn.
Wat ze nu doen is de belangen van de mafia beschermen.
Je bent gewoon een huurling, je dood anderen en offert je eigen leven op zodat Bush kinderen kan martelen.

En zeg niet dat dat er niets mee te maken heeft, want in het verleden was het normaal om een land dat de mensenrechten zo ernstig schendde geboycot werd.

Ik durf te wedden dat Balkenende zich stieken zit te rukken terwijl hij denkt aan een peuter die door Bush gemarteld wordt.

Ja, daar werken jullie voor!
Wat dacht je ervan om een eerlijke baas te gaan zoeken?

* Bush mag kinderen martelen, volgens adviseur!
Waarschuw beheerder
Helaas dat dit is gebeurt… maar hij is er wel naartoe gegaan met de kennis dat dit kon gebeuren hoe erg het ook is… ik zou in ieder geval de ouders familie en kennissen heel veel sterkte willen wensen met hun zoon, broer, kleinzoon, neef, vriend, vijand. Dat hij mag ruste in vrede.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flockxje op vrijdag 15 juni 2007 om 19:40:
Mooie jongen,zonde hoor

btje zinloze opmerking... alsof een dooie minder erg is als ie en royale pleuriskop heeft :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Retz op vrijdag 15 juni 2007 om 19:40:
mensen die er niet geweest zijn kunnen er niet over meepraten!

like no way dude??

1 van me beste vrienden is een Afghaan en ik weet heus wel hoe het daar aan toe gaat, genoeg verhalen van gehoord. Die zijn echt al eeuwen oorlog aant voeren tegen weet ik veel hoeveel bezetters. Oorlog zit dr daar gewoon in, hoort bij de opvoeding. En daarom reageren ze zo pissed off op buitenlandse militaire interventie.

Iets waar de regering-Bush zich wel van op de hoogte had kunnen brengen alvorens in te grijpen. Net zoals Bush niet wist dat je in Irak shiieten en soennieten hebt :frusty:
Waarschuw beheerder
r.i.p....veel sterkte gewenst aan famillie vrienden en collega,s in de komende moeilijke tijd.
:FLOWER:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 15 juni 2007 om 19:14:
en 5 Afgaanse kinderen kwamen ook om.

Dat vind ik zieliger, dan voor die soldaat :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 22:08:
Dat vind ik zieliger, dan voor die soldaat

Kom op nou, een mensenleven is een mensenleven...het is gewoon een k*twereld met al die oorlogen :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 22:08:
Dat vind ik zieliger, dan voor die soldaat

Ist ook.
En ze hebben mazel gehad nog als de wagen later was geweest met die zelfmoord terrorist hadden er 50 doden kunnen vallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 15 juni 2007 om 22:36:
ze hebben mazel gehad nog als de wagen later was geweest met die zelfmoord terrorist hadden er 50 doden kunnen vallen.

En dat mag je hier niet zeggen van die hypocrieten mede-Flockers :gaap:

Artiest Necrid
Waarschuw beheerder
Wat een boel onwetendheid zo op de vrijdagavond.
Zie zo veel reacties waar ik graag op zou willen reageren, dat ik er al moe van wordt voordat ik er aan begin.

Morgen weer een dag.
Waarschuw beheerder
beste spekkoekkie

wat ben jij DOM zeg. mensen die zo vierkant denken zijn eigenlijk best zielig

ik zal je even een spiegel voorhouden:
waarschijnlijk ben je in het bezit van een rijbewijs, als je nou morgen een auto ongeluk krijgt denk je dan ook had ik maar geen autorijbewijs moeten halen? dacht het niet

je beste vriendin gaat op vakantie het vliegtuig stort neer denk je dan ook had ze maar niet op vakantie moeten gaan? dacht het niet

een familielid gaat dood tijdens een operatie om een kwaadardig gezwel te verwijderen denk je dan ook had hij maar geen kanker moeten krijgen dacht het niet

erg he mensen die zo denken

en fijn dat je zo meeleeft met de nabestaanden!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 22:44:
En dat mag je hier niet zeggen van die hypocrieten mede-Flockers

idd :/
Mja ik zeg het gewoon maakt me niks uit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 21:38:
btje zinloze opmerking... alsof een dooie minder erg is als ie en royale pleuriskop heeft

Dan is het uiteraard even erg en zonde :/
Wat jij beweert heb ik in elk geval niet opgeschreven....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Retz op vrijdag 15 juni 2007 om 22:59:
beste spekkoekkie

wat ben jij DOM zeg. mensen die zo vierkant denken zijn eigenlijk best zielig

Ja dankje schat :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
RIP gozer :flower:

het is altijd zonde als je vroeg in je leven zoiets overkomt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 23:09:
Ja dankje schat

zwakke reactie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Retz op vrijdag 15 juni 2007 om 23:14:
zwakke reactie

(K)
Waarschuw beheerder
Hij kende de risico"s van het vak...

Elke dood is een te veel, maar zo zijn er nog honderden andere burgers in Afghanistan die wekelijks dood gaan en niemand die daar een topic over opent.
laatste aanpassing

Artiest Da Wisp
Waarschuw beheerder
ik ben net terug uit uruzgan en dit gun je niemand

als je word aangevallen kan je terug vechten maar als iemand zich opblaast kan je gewoon nix doen.

R.I.P. Timo

ik leef mee met je familie ,vrienden en collega's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 23:21:

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 23:23:

hehe

er zit toch nog gevoel in

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Retz op vrijdag 15 juni 2007 om 23:28:
hehe

er zit toch nog gevoel in

Ontopic :looser:
Waarschuw beheerder
of niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 22:58:
Zie zo veel reacties waar ik graag op zou willen reageren, dat ik er al moe van wordt voordat ik er aan begin.

Morgen weer een dag.

Hetzelfde hier, sommige reacties kunnen mijn bloed onder de nagels vandaan halen!

RIP collega, heel veel sterkte aan de nabestaanden!(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jappo op vrijdag 15 juni 2007 om 23:52:
Hetzelfde hier, sommige reacties kunnen mijn bloed onder de nagels vandaan halen!

RIP collega, heel veel sterkte aan de nabestaanden!

Jongen wat lul je allemaal.
Zo zijn er al duizenden voor je collega geweest. Nu doen de meeste allemaal lekker tragisch omdat het hier om een Nederlander gaat, alsof deze mensenleven meer waard is? Waarom hoor ik hier weinig over de 5 gesneuvelde Afghaanse kinderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lotfi op zaterdag 16 juni 2007 om 00:26:

Misschien komt dit goed van toepassing http://www.spreekuurpsycholoog.nl ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 00:29:
Misschien komt dit goed van toepassing http://www.spreekuurpsycholoog.nl

Het heeft bij jouw vast niet geholpen

engerd :P
Waarschuw beheerder
donateur
:/ Respectloze mensen hier...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 22:58:

Precies... Toch wil ik een poging wagen...

Natuurlijk, iemand kiest ervoor om het leger in te gaan tegenwoordig. Gelukkig maar, anders hadden we nog steeds dienstplicht.

Ik heb respect voor mensen die willen bijdragen aan een betere wereld en als zo'n klootviool zichzelf daar opblaast, is het afschuwelijk dat hij even beslist over het leven van (onschuldige) mensen. Denk eens aan de mensen die Timo hier achtergelaten heeft, de toekomst die hij voor zichzelf voor ogen had, de toekomst waar zijn vriendin en familie op hebben gehoopt. Evenals de toekomst die die vijf kleine kindjes hadden kunnen hebben...

Mijn beste vriend gaat over een paar weken die kant op en als ik er aan denk (doe ik bij voorkeur niet) dat ik hem kwijt zou kunnen raken, word ik gek. Nog gekker word ik waarschijnlijk als ik dan zulke reacties hier op Partyflock lees en ik zou bang zijn dat zijn zoontje van nog geen jaar dat later misschien ook doet. Hoe dat voelt, durf ik niet eens aan te denken. Onbekenden die oordelen over de persoon die je zo liefhebt, wat moet dat hartverscheurend zijn...

Rust in vrede, heel veel sterkte en kracht voor de nabestaanden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 17:02:
Rot anders dit land gewoon uit nerdje

Ten eerste ben ik hier geboren en is mijn moeder Nederlands, idd ik mag wel bruin zijn maar daarom niet minder Nederlander dan jou.
Vind het best als je zo een bekrompen racistische opmerking maakt, maar weet dan wel hoe en wat over mij.
Ik ken genoeg mensen die daar ook zitten ik heb zelfs filmpjes gezien van hun die ze daar hebben opgenomen en de verschikkelijke dingen gezien die daar gebeuren.
Mijn Nederlandse opa is ooit opgepakt door de duitsers en aan het werk gezet mishandelt enz, dus ga niet achtelijk lopen doen over het feit dat ik een bruin kleurtje heb en dus moet op kk.
Dit is een forum en daar geef je je mening en dat is wat ik deed.
En wat ik zei is dat er bizarre dingen gebeuren in deze wereld thats it.
Dus volgende keer als je met je bekrompen mind zo een kut opmerking wilt maken dat ik moet oprotten kom gerust is langs, en nee ik zal je niet kapot slaan maar zal je in een debat afmaken.
Wat had je verwacht dat ik zou zeggen ik kom met mijn vrienden enz? ghehe zal best.
Dauw die fietspomp in je reet en blaas hem op...

Uitspraak van Lotfi op zaterdag 16 juni 2007 om 00:26:
Zo zijn er al duizenden voor je collega geweest. Nu doen de meeste allemaal lekker tragisch omdat het hier om een Nederlander gaat, alsof deze mensenleven meer waard is? Waarom hoor ik hier weinig over de 5 gesneuvelde Afghaanse kinderen.

Als ik dat typ wordt ik aangevallen hoe zou dat nou komen :).
Nou heb ik niks met Afghanen Marrokanen Surinamers noem het maar op.
Maar vind het gewoon ontzettend hypocriet, helemaal niet erg je medeleven betuigen aan een dode integendeel.
Maar vind dat je dan elke dag minstens 7 topics moet aanmaken hier op pf over oorlogen en de doden die daar vallen.

Deze oorlog zoals zoveel slaan gewoon nergens op.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 17:04:
Tyf anders even een eind op ofzo!
Tuurlijk ze hebben er zelf voor gekozen. Dat is het risico van het vak maar dat maakt het niet minder erg!
En zij zijn diegene die straks ook dienstplicht hebben als hier in NL ooit een keer oorlog uitbreekt! Waar lig jij dan?? Waarschijnlijk onder je bed te mekkeren dat het moet ophouden!

Beetje medeleven is nooit op zijn plaats stumper

Medeleven heb ik zeker, maar ik vraag mij af of jij (Dance Or Die of 058*­fietspomp*­L.­W.­D.­) dat ook heeft.
Ik hoor namelijk helemaal niks van jullie twee over die 5 kinderen daar in diezelfde aanslag zijn omgekomen.

Best eigenaardig of niet? en dat is mijn point.
Ik heb helemaal niet gezegd van lekker boeiend er is een Nederlander dood, ik zei dat er nog wel ergere dingen gebeuren.
Nou kan je dit soort dingen nooit vergeijken maar wat eruit springt is dat geen van jullie twee zeggen jezus er zijn ook 5 kids dood wat erg.

En dat snap ik dus niet, je kan niet 1 ding erg vinden en de rest niet bespreken of niet boeiend vinden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
R.I.P soldier

Waarschuw beheerder
Spekkoekkie val es lekker dood ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
r.i.p

vriend van me mag er in aug heen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flockxje op vrijdag 15 juni 2007 om 23:04:
Dan is het uiteraard even erg en zonde
Wat jij beweert heb ik in elk geval niet opgeschreven....

heb je ook nie en ik beweer niet dat je dat wil zeggen.... maar het komt wel zo over ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 02:08:
Spekkoekkie val es lekker dood ofzo.laatste aanpassing 16 juni 2007 02:17

En dat zijn je argumenten terug?
Jij bent gvd 27 jaar en enige wat je kan typen is kk op uit dit land en ga dood?
Die dingen geef je aan omdat je het niet met mij eens bent maar wat niet dan?
In plaats van lopen schelden kan je ook je mening geven, daar zijn topics voor.
Met al dat schelden en ga is dood ben jij hier de buitenlander en niet ik.
Ken jij uberhaupt wel lezen wat ik typ? lijkt me niet want zoals ik in mijn vorige bericht al aangaf is het betuigen van medeleven alleen maar goed.

Beetje triest weer maar ik had niets anders verwacht van je ..

Waarschuw beheerder
Al die knobbers die zeuren over het feit dat er met geen woord over die 7 Afghanen wordt gerept: DENK NA. Het topic draagt de titel "NEDERLANDER komt om in Uruzgan" Logisch toch dat het hier dan ook over die Nederlander gaat?
En wees even eerlijk, het is toch logisch dat je als Nederlander zijnde meer affiniteit en solidariteit voelt met een landgenoot die je buurjongen had kunnen zijn en een praktisch soortgelijk leven lijdt als jij zelf, dan met een Afghaans ver-van-mijn-bed-show kindje.

En als het je werkelijk niet zo veel doet, blijf hier dan ook weg. Je opzet is om mensen te kwetsen door iedereen in te peperen dat er wel ergere dingen zijn etc. Als jij dat vind, gefeliciteerd man, jouw mening. Maar mogen andere mensen dan ook voor zichzelf bepalen of ze hier wel of geen waarde aan hechten? Daar hebben ze jou niet voor nodig lijkt mij.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 01:19:
Maar vind dat je dan elke dag minstens 7 topics moet aanmaken hier op pf over oorlogen en de doden die daar vallen.

Wat een non-argument.
Dus als een Nederlander bijvoorbeeld in het buitenland overlijdt middels een auto ongeluk dan vind je het ook hypocriet om daarover een topic te starten? Volgens jouw maatstaven moet je dan immers voor elk auto ongeluk een topic maken. Dat is wat jij zegt. Of als er een NL meisje wordt vermist in het buitenland. Ook maar niet vermelden voortaan? Anders moet je volgens jou ook ALLE vermiste kinderen vermelden. Get the point?
Ik hoop voor jou dat jij nooit een dierbare verliest middels een andere oorzaak dan ouderdom, wat zal jij dan met jezelf in de knoop zitten. Aan de ene kant ben je dan verdrietig, maar ehhh o ja...er zijn toch ergere dingen nietwaar?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 03:26:
Wat een non-argument.
Dus als een Nederlander bijvoorbeeld in het buitenland overlijdt middels een auto ongeluk dan vind je het ook hypocriet om daarover een topic te starten? Volgens jouw maatstaven moet je dan immers voor elk auto ongeluk een topic maken. Dat is wat jij zegt. Of als er een NL meisje wordt vermist in het buitenland. Ook maar niet vermelden voortaan? Anders moet je volgens jou ook ALLE vermiste kinderen vermelden. Get the point?
Ik hoop voor jou dat jij nooit een dierbare verliest middels een andere oorzaak dan ouderdom, wat zal jij dan met jezelf in de knoop zitten. Aan de ene kant ben je dan verdrietig, maar ehhh o ja...er zijn toch ergere dingen nietwaar?laatste aanpassing 16 juni 2007 03:28

Dit is genoeg argument
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 02:20:
Beetje triest weer maar ik had niets anders verwacht van je ..

Je ken me niet eens lulhannes,En een beetje respect was op ze plaats geweest,Maar jij begint gelijk met je groote bek was ze eigen schuld blablabla.Oja vandaag wel goed uitkijken he want als jij vandaag komt te overlijden d.m.v. een ongeluk opene we er geen topic over hai hai sukkeltje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juni 2007 om 09:04:
En een beetje respect was op ze plaats geweest

Lees je eigen reacties es. :vaag:

Waarschuw beheerder
erg zeg :(
maar als je in het leger komt weet je wat er kan gebeuren.
Waarschuw beheerder
R.I.P (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg net van me ma te horen dat 1 van de zwaargewonden een maatje van vroeger is. Gingen we elk jaar mee op vakantie :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Risico van het vak :)

Waarschuw beheerder
nee, een complottheorie bedenken :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 18:42:
als eerste betuig ik mijn medeleven aan zijn familie ,vrienden en zijn maatjes ...... niemand kiest er voor om dood te gaan hier ..... het is wel het werk, maar we zijn er voor om te zorgen dat er niet nog meer doden vallen ....... het was inderdaat een zeer laffe actie van die afghaan ...... er is helaas niks tegen te doen ..... ik zit er nu zelf ook en ik probeer vanaf het begin dat ik hier zit dit soort gebeurtenissen te voorkomen ...... soms kan je er echt niks tegen doen .... ik heb nu weer meer haat gekregen tegenover de taliban ..... ze hebben het niet alleen op amerika gemunt maar blijkbaar ook op nederlanders ..... dit hebben we niet zelf uitgelokt .... wij moorden geen mensen en al vooral geen burgers ...... we vragen hier echt niet om op wat voor manier dan ook .... de taliban vraagt op deze manier zelf om eventuele tegenactie`s .... en of die er zullen komen en hoe weet nog niemand .... we blijven doorgaan met wat we hier doen want de bevolking heeft ons hier nodig en wie weet zal ooit eens de bevolking van afghanistan iets voor ons kunnen beteken in de toekomst!

Helemaal gelijk (Y)

mijn mannetje zit er nu en een goede vriend ik ben super trots op hen,

Kan je na gaan hoe geflipt die gasten daar zijn, zullen ze nu de slingers buiten hangen omdat ze een militair te pakken hadden, terwijl daardoor ook nog kinderen bij betrokken waren, bah wat een geflipt volk is het daar ook,

toevallig dat het op vrouwendag was,

Lijkt mij verdomme zwaar voor de jongens die aanwezig waren, als iemand je nou gaat beschieten kan je nog terug schieten, maar met een zelfmoord aanslag kan je nog moeilijk tegen zijn lichaamsdelen aan staan trappen,
laatste aanpassing

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
r.i.p. collega

erg jammer wat er gebeurd is en een zeer laffe daad van die afghaan!

mijn medeleven voor alle nabestaanden van deze veel te jonge overleden soldaat!

Waarschuw beheerder
R.I.P gozer :flower: sterkte voor de nabestaanden en z,n matties!!