Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 17:02:
Rot anders dit land gewoon uit nerdje
Ten eerste ben ik hier geboren en is mijn moeder Nederlands, idd ik mag wel bruin zijn maar daarom niet minder Nederlander dan jou.
Vind het best als je zo een bekrompen racistische opmerking maakt, maar weet dan wel hoe en wat over mij.
Ik ken genoeg mensen die daar ook zitten ik heb zelfs filmpjes gezien van hun die ze daar hebben opgenomen en de verschikkelijke dingen gezien die daar gebeuren.
Mijn Nederlandse opa is ooit opgepakt door de duitsers en aan het werk gezet mishandelt enz, dus ga niet achtelijk lopen doen over het feit dat ik een bruin kleurtje heb en dus moet op kk.
Dit is een forum en daar geef je je mening en dat is wat ik deed.
En wat ik zei is dat er bizarre dingen gebeuren in deze wereld thats it.
Dus volgende keer als je met je bekrompen mind zo een kut opmerking wilt maken dat ik moet oprotten kom gerust is langs, en nee ik zal je niet kapot slaan maar zal je in een debat afmaken.
Wat had je verwacht dat ik zou zeggen ik kom met mijn vrienden enz? ghehe zal best.
Dauw die fietspomp in je reet en blaas hem op...
Jongen wat lul je allemaal.
Zo zijn er al duizenden voor je collega geweest. Nu doen de meeste allemaal lekker tragisch omdat het hier om een Nederlander gaat, alsof deze mensenleven meer waard is? Waarom hoor ik hier weinig over de 5 gesneuvelde Afghaanse kinderen.
Als ik dat typ wordt ik aangevallen hoe zou dat nou komen

.
Nou heb ik niks met Afghanen Marrokanen Surinamers noem het maar op.
Maar vind het gewoon ontzettend hypocriet, helemaal niet erg je medeleven betuigen aan een dode integendeel.
Maar vind dat je dan elke dag minstens 7 topics moet aanmaken hier op pf over oorlogen en de doden die daar vallen.
Deze oorlog zoals zoveel slaan gewoon nergens op.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 17:04:
Tyf anders even een eind op ofzo!
Tuurlijk ze hebben er zelf voor gekozen. Dat is het risico van het vak maar dat maakt het niet minder erg!
En zij zijn diegene die straks ook dienstplicht hebben als hier in NL ooit een keer oorlog uitbreekt! Waar lig jij dan?? Waarschijnlijk onder je bed te mekkeren dat het moet ophouden!
Beetje medeleven is nooit op zijn plaats stumper
Medeleven heb ik zeker, maar ik vraag mij af of jij (Dance Or Die of 058*fietspomp*L.W.D.) dat ook heeft.
Ik hoor namelijk helemaal niks van jullie twee over die 5 kinderen daar in diezelfde aanslag zijn omgekomen.
Best eigenaardig of niet? en dat is mijn point.
Ik heb helemaal niet gezegd van lekker boeiend er is een Nederlander dood, ik zei dat er nog wel ergere dingen gebeuren.
Nou kan je dit soort dingen nooit vergeijken maar wat eruit springt is dat geen van jullie twee zeggen jezus er zijn ook 5 kids dood wat erg.
En dat snap ik dus niet, je kan niet 1 ding erg vinden en de rest niet bespreken of niet boeiend vinden.