oke, hoe versieren jullie altijd meisjes/jongens met uitgaan? Ik kijk vaak 1 keer iemand aan, geef drankje en ze zijn wel in the pocket zeg maar jwt
eyz vannacht weer iemand geregeld jwt
zit soms wel wat in jwt
heb je er last van, hatur jwt
jaa die freek doet idd patserig sweety ben ik wel met je eens jwt
Respecteer gewoon dames jongen! Met da arogante gedoe zul je vrij weinig bereiken in het leven behalve afgunst van anderen!
Enige keren dat ik soort types als jou tegenkom is grote bek ontiegelijk klein hartje!
maja goed jammer dat dit soort types pf komen verzieken
eyz waar doe ik dan arrogant tegen de meidjes hier?
waarom praat je over respect als jij zo over mij praat jwt
jaa komt omdat je te veel denkt en denk dat j elke chick om je vingers wind volges mij wil ik niet weten hoe ze er uit zien
Respecteer gewoon dames jongen! Met da arogante gedoe zul je vrij weinig bereiken in het leven behalve afgunst van anderen!
eyz waar doe ik dan arrogant tegen de meidjes hier?
ach gewoon da soort mensen geen aandacht geven laat ze toch lekker in hun waanwereldje leven? walgelijk dit soort arogante balletjes en da jwt ik erger me al dagen aan.. doe gewoon normaal man.. doe je al gek genoeg..
Enige keren dat ik soort types als jou tegenkom is grote bek ontiegelijk klein hartje!
vind het wel leuk juist om er tegenin te gaan, laat hem inderdaad denken dat hij alle meisjes kan krijgen die hij wil krijgen, laat em lekker dromen
haha snap ik... maar dit zijn van die irritante gasjes waar je gewoon al weet vanaf het moment dat ze binnenkomen in de kroeg of discotheek dat ze bij elke meid die ze maar zien van achter tegenop proberen te rijden... net zo loopse hond... en dan denken dat ze ook echt positieve feedback van de dames krijgen... riiiiight laatste aanpassing 19 juni 2007 15:38
Jij bent er dus ook al zo 1 die alleen achter de 13 jarige breezersletjes aanhuppelt...
Goedkoop en makkelijk
sinds wanneer ben jij op de aardbodum geland?
Freak heeft gewoon respect voor vrouwen
voor dit forum JWT!!!
ey man anders ga je een keer mee, zal je zien hoe het is om meidjes te regelen, kan je meepraten met ons jwt
hoorde dat gerben zaterdag weekendverlof heeft jwt,
lekker gebruiken en meidjes hosselen!
eeyz vanwaar die woede, ik begrijp dat je weinig aandacht van bois krijgt, reageer dat niet op de pleejers af maar vraag je ouders gewoon waarom je op een man lijkt jwt
zullen we de naam van deze topic veranderen??
in de richting van ik heb best een hoge dunk van mezelf of iets in die richting
eeyz vanwaar die woede, ik begrijp dat je weinig aandacht van bois krijgt, reageer dat niet op de pleejers af maar vraag je ouders gewoon waarom je op een man lijkt jwt
DAT zijn de woorden
Owh en dan nog wat... Eer jij een wijf mee naar huis krijgt of in een steeg of whatever krijgt mot je eerst toch es leren vrouwen te waarderen en respecteren en niet doen alsof hun niks zijn en jij alles...
Enigste wat het doet is mensen irriteren omdat jullie niet weten waar de punten op het toetsenbord zitten en waaruit dus blijkt dat jullie nooit van alenia's en die troep hebben gehoord...
inderdaad, wat jij schrijft is normaal nederlands