1 volger · 55439x bekeken
eey dat wist ik niet, zit nu tandenstokers te roken, lekkere mindsmaak
Lekker fris mang voor die tjiemeidjes
dan kan je wat doekoe storten, boete jwt
eey is goed, je krijgt npg 5 euro van mij
eey is goed, je krijgt npg 5 euro van mij
10 gtabber, hadden gewed jwt dus stort 10 plus die boete dat maakt 110
trek nu in pizza mozzzaarella!
hadden gewed jwt dus stort 10 plus die boete dat maakt 110
eyzz in alkmaar nu pizza mozerennen te verkrijgen
alkmaar nu pizza mozerennen te verkrijgen
hoe dang opeens?
ja klopt, die hareng gooi ik altijd op pizza..meer stevigheid jwt
Dat doe ik met mijn konthaar nadat ik ze op chineze wijze (sambal smereng en dan met aangsteker) heb geepileerd.
Voor die extra flavour jwt!
Dat doe ik met mijn konthaar nadat ik ze op chineze wijze (sambal smereng en dan met aangsteker) heb geepileerd.
lekker pittig dus! doen ze volgens mij ook altijd bij w2w..zie meestal harige meidjes bij binnekomst, na dienst zijn ze opeens kaal
lekker pittig dus! doen ze volgens mij ook altijd bij w2w..zie meestal harige meidjes bij binnekomst, na dienst zijn ze opeens kaal
Ja mang zie ik soms ook in ziekenghuis
gast jij wou niet weddeng
whaha hou je bek mang, hand gegevn alles. met jou kan je dus geen weddenschap maken G
loopt als een trein
viezerik!!!
viezerik!!!
Eyzz de laatste keer toen ik het bij jou deed vond je het wel lekkel
laatste aanpassing
eyzz en ik dang. eeyz weet je wat ik dump jou nu voordat je mij wou doeng.
bij deze jwt
Ik begrijp der niks van
hand gegevn alles
eyzz ksie je bij W2W mang
waar was je dang?
(permanent verbannen)
eey luister had dit weekend echt een goeie versierdinges gedaan bij pleintje hier in de buurt ik liep daar en er was zo wijf die keek naar me dus ik zeg EY WAT KIJK JE HOER, jwt eerst beetje intimideren, zij zeg NIIIIKS, beetje lachen, ik zeg WAT MOET JE WAAROM KIJK JE loop meteen erop af, pakte haar tieten voelen enzo, was nog best jong had gewoon tietjes die nog moesten rijpen denk zij was ongeveer 18/19 moest nog wat voller worden ok start ik zeg VIND JE DIT FIJN HEY maar ze bleef lachen ging kapot zo makkelijk was echt vers, ik zeg EY VIND JE DIT SOMS OOK FIJN? ik ging meteen gierig aan haar vagina voelen en haar bips zij ging helemaal niet meerlaqchen ineens pakte meteen me pik zuigen alles heb kepot hard geneukt daarna, ik denk intimideren maakt wat los bij vrouwen als je gewoon de baas speelt en ze vastpakt en in houdtgreep neemd ookal stribelen hun tegen je moet gewoon vasthouden en schelden meeste worden er geil van
bij deze jwt
laatste aanpassing
me ex
Nou
waar was je dang?
Stond bij die linker paal mang, om die ene hoek!
Jij mag mij wel versieren..
mag ik ?
zal maar nie doen
bij deze jwt
ik ging die truuk van bob bayer doen bij de chica hier op die hoekje eerst ff beetje voelen ging ze moeilijk doen weetje maar ik zei dat ze respect moet hebben toen vond ze wel lekker
de buurvrouw ging nog zegge zo van alles wel goed? enzo
omdat ze beetje geluid ging maken
maar ik zei ey opgekropen geen problemen hier
gewoon laten zien wie de baas worde ze wel geil van
bob bayer is de man
de buurvrouw ging nog zegge zo van alles wel goed? enzo
omdat ze beetje geluid ging maken
maar ik zei ey opgekropen geen problemen hier
gewoon laten zien wie de baas worde ze wel geil van
bob bayer is de man
(permanent verbannen)
me topic ook lekker populair net als ik jwt
respect moet je verdienen gap
en jij heb het ech verdient
gerbeng is overlever
als je wil overleven in die concrete jungle moet je van gerbeng lereng
hij was bezig aan de wodka en beetje teveel zitten smokeng je weet zelluf toen vroeg ik de geheime truuk van hem toen leerde hij mij zo die geheim met de flesje.
![Bron: http://www.iguanaking.com/dentist/images/g_chloroform.jpg [img width=500 height=341 cacheid=000e31cd0028878aa2464f2c1a01f32fc0]http://www.iguanaking.com/dentist/images/g_chloroform.jpg[/img]](/images/cache/000e31cd0028878aa2464f2c1a01f32fc0)
kun je zo naar de chickie die altijd moeilijk beetje hard2get speelt en zegge dushi dit is de nieuwe geurtje van 50 cent het heet eau de 50 cent ga ff ruikeng aan de flesje voor mij?
kun je zo in die bosje waar ali altijd gaat alles doen maar jammer dan bewegen ze niet zo en kreune niet echt daar hou ik eigelijk wel van als ze beetje tegen stribellen weet je
als je wil overleven in die concrete jungle moet je van gerbeng lereng
hij was bezig aan de wodka en beetje teveel zitten smokeng je weet zelluf toen vroeg ik de geheime truuk van hem toen leerde hij mij zo die geheim met de flesje.
kun je zo naar de chickie die altijd moeilijk beetje hard2get speelt en zegge dushi dit is de nieuwe geurtje van 50 cent het heet eau de 50 cent ga ff ruikeng aan de flesje voor mij?
kun je zo in die bosje waar ali altijd gaat alles doen maar jammer dan bewegen ze niet zo en kreune niet echt daar hou ik eigelijk wel van als ze beetje tegen stribellen weet je
oke, hoe versieren jullie altijd meisjes/jongens met uitgaan? Ik kijk vaak 1 keer iemand aan, geef drankje en ze zijn wel in the pocket zeg maar jwt
Ik sta aan de kant en wacht af. Er komt er vanzelf wel een naar mij toe.
ja als dieselgozah of newrocks je ziet ga je voor de bijl
^^^^^^^^
https://partyflock.nl/user/37631:Dieselgozah
https://partyflock.nl/user/69020:newrocks
laatste aanpassing