Partyflock

Forumonderwerp · 954566
1 volger · 9264x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie wint de Tour de France van het jaar 2007??:)

Ik ga voor Denis Mentsjov..:D
Waarschuw beheerder
doping is er altijd al geweest en wielrennen is gewoon de meest gecontrolleerde sport. vond dat intervieuw vanavond met de directeur van de tour wel een mooi iets. hijzelf vroeg zich af waarom die italiaan pas na de bergen zijn met zijn bevinding kwam, dat rasmussen in itlië was, terwijl hij in juni al over deze info beschikte. ik blijf de rooij maar een rare gast vinden om hem te ontslaan. iemand die 14x negatief getest wordt te ontslaan. een leugen in het nederlandse arbeidsrecht is idd een dwingende reden om iemand te ontslaan, maar ga dan niet op een gerucht af :/
Waarschuw beheerder
en het ergste is nog dat die ** Armstrong er 7 jaar lang mee weg is gekomen :@

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
gisteren was die Greg Lemond (drievoudig tourwinnaar) op tv met een interview..hij zei dat het vrijwel onmogelijk was om jaren goed te presteren zónder doping te gebruiken..
en het mooie is, toen hem gevraagd werd of Hij dus doping had gebruikt was het antwoord gewoon weer keihard Nee..
spreek jezelf anders ff tegen zeg :x

Waarschuw beheerder
Ik betreur ook dat rasmussen uit de tour is gezet. En het verhaal van de rooy, tja. Je moet wel in je achterhoofd houden dat de franse media enorm veel druk heeft gezet op de rabo ploeg, en dan vooral op theo de rooy. En als het dan eenmaal blijkt dat rasmussen op één of andere manier schuldig lijkt te zijn, wordt het heel moeilijk om je hier tegen te verdedigen. Nogmaals ik betreur ten zeerste dat de tour zo is gelopen. Naar mijn mening helpen de Fransen, hun eigen tour omzeep!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op maandag 30 juli 2007 om 21:47:
heeft iemand toen trouwebs die avondetappe gezien dat Jans Koerts aan tafel zat ?
die zei precies hoe het zat

Gezien ja, dat was een helder verhaal idd!

Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft nu de tour gewonnen dan?? dat ie Contador ook zooi heeft gebruikt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op maandag 30 juli 2007 om 23:26:
hij had het er over dat ie gewoon nog mee wilrijden volgend jaar en dat ie met het voor de raboban nog een juridische na sleep zal krijgen

Als ie meedoet, ga ik weer kijken.

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 19:36:
Boogie is gewoon een klasse apart!

:roflol: Dopingklasse apart.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaa of niet
waarom kijk jij wielrennen man sukkel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 16:53:
Dopingklasse apart

jij komt veel aandacht te kort he :)

nog eentje dan :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb t voor t eerst echt gevolgd, wegens omstandigheden :P

Ze komen donderdag hiero in Wateringen :)
Gelukkig maar 5 minuutjes lopen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 16:53:
Dopingklasse apart

Jij hebt telkens weer van die 'goede' opmerkingen kerel!
Waarschuw beheerder
slotje op deze tour mensen!

gebeurd is gebeurd, jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j.hertog op dinsdag 31 juli 2007 om 22:51:
slotje op deze tour mensen!

uiteraard! volgend jaar weer een tour! hopelijk een schone... en hoop dat er een landentour komt!

Waarschuw beheerder
haha schoon wielrennen geloof je 't zelf? da krijg je nog nie voormekaar al had je 't graag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op dinsdag 31 juli 2007 om 17:42:
jaaaaaaaa of niet

Of wel....Maar daar willen jullie niet aan, omdat ie zo echt is, en vooral....Omdat het een Nederlander is. :loser:

Uitspraak van Bertje Z. op woensdag 1 augustus 2007 om 09:21:
een landentour

Ik vind het best een leuk idee. Beetje A1 achtig.
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 31 juli 2007 om 21:11:
nog eentje dan

Geloof me, jij hebt m meer nodig. :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 20:11:
Geloof me, jij hebt m meer nodig.

:roflol:

Uitspraak van Dave'79 op dinsdag 31 juli 2007 om 22:48:
Jij hebt telkens weer van die 'goede' opmerkingen kerel!

Waarschuw beheerder
Moest deze even posten:

http://www.koelman.com/2007/dopingperikelen/

"Het enige wat wielrennen ongeloofwaardig maakt, zijn de criteria na afloop van de Tour. Neem nu het rondje om de kerk in Boxmeer. Daar zegevierde Boogerd afgelopen maandag. Iedereen gunde het hem. Sterker nog, van tevoren wist het hele peloton dat Boogerd zou winnen. Het publiek smulde van het happy end en zong in koor: “Boogie bedankt, Boogie bedankt.” Maar waarvoor eigenlijk? De toeschouwers zagen helemaal geen wedstrijd, maar het resultaat van handjeklap voorafgaand aan de start. Over geloofwaardigheid gesproken."

:respect:
Waarschuw beheerder
:O jeetje grote kerk :O

jij zal wel in je vuistje lachen hihihihi zie je nu heb je toch gelijk Boogerd bedriegd de hele boel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op donderdag 2 augustus 2007 om 19:58:
jij zal wel in je vuistje lachen hihihihi zie je nu heb je toch gelijk Boogerd bedriegd de hele boel

Daar gaat het me niet om. Het gaat me om die heldenverering van Boogerd, die totaal over de top is. Ja, hij is de beste NL renner. Niet zo moeilijk, Nederlandse wielrenners bakken er namelijk niet veel van. Let's face it, internationaal is Boogerd maar een marginale naam(geweest).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 23:15:
Let's face it, internationaal is Boogerd maar een marginale naam(geweest).

Toch geloof ik niet dat ie ooit doping heeft gebruikt...
En vind ik het knap dat ie 12e is geworden in algemeen klassement van de Tour dit jaar met al die zooi eromheen...

Ik weet dat ik niet eens meer had opgestapt...en hij rijdt 2 dagen later nog "ff" met een kopgroep mee en rijd daarna voor hem een wereld tijdrit...nadat ie zo had gewerkt voor Rasmussen...

Dan kan je toch niet ontkennen dat Boogerd een hele goede is???

Ja, hij is de beste NL renner. Niet zo moeilijk, Nederlandse wielrenners bakken er namelijk niet veel van

Joop Zoetemelk?
Leontien van Moorsel?
Theo Bos?

Wat denk jij dat Dekker (Thomas uiteraard) wordt straks?
Een 1 dags vlieg? Denk dat Dekker heel ver gaat komen!

Maarja wie ben ik...ben maar een simpele die de paar prestaties van Nederlandse sporters waardeert...

Greets Strijkie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 00:03:
Maarja wie ben ik...ben maar een simpele die de paar prestaties van Nederlandse sporters waardeert...

:respect:
Waarschuw beheerder
Let's face it, internationaal is Boogerd maar een marginale naam(geweest

ja man jij heb echt vet veel verstand van wielrennen of niet
dikke kneus :gaap:
in de voorjaarsklassiekers LBL en Amstel was hij altijd de te kloppen man...maargoed de rest van het peleton plus ploegleiders heeft hem altijd overschat of niet

ga lekker een ganzebord topic ofzo beginnen man :z

em criteria afgesproken werk?....vertel eens wat nieuws nostradamus, jij bent eigelijk te dom voor woorden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op vrijdag 3 augustus 2007 om 03:51:
in de voorjaarsklassiekers LBL en Amstel was hij altijd de te kloppen man...maargoed de rest van het peleton plus ploegleiders heeft hem altijd overschat of niet

zelfs Armstrong heeft ooit gezegd dat hij Boogerd zag als een concurent voor de Tour van 1999', maar goed volgens grote kerk zal zal Armstrong ook wel een doping zondaar zijn of een over de top wielrenner!!!
of kent hij Armstrong uberhaubt wel :)

Waarschuw beheerder
slotje(Y)waardeloose kuttour
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 11:32:
waardeloose kuttour

cker cker
Waarschuw beheerder
Ik weet dat ik niet eens meer had opgestapt...en hij rijdt 2 dagen later nog "ff" met een kopgroep mee en rijd daarna voor hem een wereld tijdrit...nadat ie zo had gewerkt voor Rasmussen...

Dan kan je toch niet ontkennen dat Boogerd een hele goede is???

of was het doping??????8)

Waarschuw beheerder
Joop Zoetemelk?
Leontien van Moorsel?
Theo Bos?

A: ik heb het over NU, en B: over wegrijders....
in de voorjaarsklassiekers LBL en Amstel was hij altijd de te kloppen man...

De wat??? Hou toch op man, das toch NIKS vergeleken bij de Tour!
em criteria afgesproken werk?....vertel eens wat nieuws nostradamus, jij bent eigelijk te dom voor woorden

Ik heb het niet geschreven....(Al ben ik het wel met het stukkie eens). Maar misschien ben je te dom om het te begrijpen. Jij kan het niet hebben dat niet iedereen op zn knietjes gaat voor Boogerd.
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op vrijdag 3 augustus 2007 om 08:07:
maar goed volgens grote kerk zal zal Armstrong ook wel een doping zondaar zijn of een over de top wielrenner!!!

awwwww :aai:

Wat denk jij dat Dekker (Thomas uiteraard) wordt straks?
Een 1 dags vlieg? Denk dat Dekker heel ver gaat komen!

Misschien wel, het ziet er allemaal best goed uit. Maar voor NU doet hij nog niet echt mee natuurlijk.
Uitspraak van onderkoffer. op vrijdag 3 augustus 2007 om 14:13:
of was het doping??????

Ja, wie zal het zeggen? Het kan heel goed natuurlijk. Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar welke renner kan je nou echt vertrouwen? Denk dat alleen die Vansevenant zeker clean is. (Wat een held trouwens, 2x laatste worden :P)

Mijn held van de Tour was naast natuurlijk Rasmussen zeker Txurruka. Niet voor niets gekozen tot meest strijdlustige renner.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:53:
De wat??? Hou toch op man, das toch NIKS vergeleken bij de Tour!

ok...jij bent dus duidelijk zon nitwit die alleen tour de france kijkt :gaap:

straks ga je me nog vertellen dan Bettini en in het verleden museeuw ook marginale namen zijn in de wielrennerij omdat ze in de tour niks presteerden (of niet reden)

Denk dat alleen die Vansevenant zeker clean is.

haha...dus alleen als je laatste wordt heb je geen doping gebruikt, fucking basischool redenaties
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op vrijdag 3 augustus 2007 om 18:05:
haha...dus alleen als je laatste wordt heb je geen doping gebruikt, fucking basischool redenaties

:frusty: Ik meen dat ook echt serieus....
Waarschuw beheerder
waar moet ik uit opmaken van niet dan...
en sta bij jou nergens meer van te kijken :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 11:32:
slotjewaardeloose kuttour

zware teleurstelling dit jaar :/

Waarschuw beheerder
die boogerd die ging meppen dat was het leuks van de TOUR
Waarschuw beheerder
De Rooij is opgestapt en half oktober krijgen we de uitslag van het onderzoek naar de Rasmussen zaak...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op vrijdag 3 augustus 2007 om 22:26:
ware teleurstelling dit jaar

:yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 22:35:
die boogerd die ging meppen dat was het leuks van de TOUR

Toen ie ging dreigen dat ie een persmuskiet zou gaan slaan die hem bijna omver duwde, vond ik nog veel leuker. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op vrijdag 3 augustus 2007 om 23:10:
De Rooij is opgestapt

ah gaat hij nu de tour fietsen ipv rasmussen?

;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 augustus 2007 om 00:45:
De Rooij is opgestapt

Klotehommel is door de Rabobank op zijn klauwen getikt, omdat ie Rasmussen eruit schopte. Wedden?
Waarschuw beheerder
rasmussen eruit schoppen is in overleg met de directieleden van rabobank gedaan, dus dat lijkt me een beetje hypocriet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die Franse krant L'EQUIPE die kunnen het niet verdragen dat er een Fransman in de top 10 staat...Kijk als een Franse lomperik op de eerste plaatst staat klagen ze niet, maar als een Amerikaan of bijvoorbeeld ( of toevallig Rasmussen) op de eerste plek staat gaan ze meteen klagen dat ze doping gebruiken of hebben gebruikt...Wat dat betreft vind ik dat de Franse krant alles op blaast...Maar dat is mijn mening... Ik kan er nog wel op doorgaan, maar dan zit ik hier nog over 5 jaar (bij wijze van spreken)

Groetjes...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Franke stuurt documenten Contador naar WADA
105-08-2007 | Door: ANP
HEIDELBERG (ANP) - De Duitse dopingexpert Werner Franke heeft de naar zijn zeggen belastende documenten voor de Spaanse Tourwinnaar Alberto Contador opgestuurd naar het wereldantidopingbureau WADA. Dat heeft Franke verklaard tegenover de Duitse krant Süddeutsche Zeitung.

Franke noemde de winst in de Ronde van Frankrijk van Contador de grootste zwendel in de sportgeschiedenis. Hij verklaarde in het bezit te zijn van documenten die bewijzen dat Contador verboden middelen heeft gebruikt. De papieren zouden in beslag zijn genomen bij een huiszoeking bij de Spaanse arts Eufemiano Fuentes.
WADA-baas Richard Pound had Franke gevraagd de bewuste papieren op te sturen. Ook heeft Franke het WADA voorzien van uitspraken van de wielrenner Jörg Jaksche, die een boekje open deed over dopegebruik in het wielerpeloton.

Waarschuw beheerder
Ow ow ow, ik hoop zo dat hij gepakt word.
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 19:33:
Ow ow ow, ik hoop zo dat hij gepakt word.

ik gun het hem zeker niet..
dan 10 keer liever cadel evans(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op maandag 6 augustus 2007 om 19:45:
dan 10 keer liever cadel evans

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rasmussen:respect:

Waarschuw beheerder
Contador word nog gepakt man!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 18:20:
Contador word nog gepakt man!

hoezeer ik het ook hoop, ik denk niet dat het zal gebeuren. Hij rijdt voor discovery he, die mannen hebben ervaring met doping te ontkennen en kunnen het ook wetenschappelijk. Wat niet wegneemt dat ik ze er zeker wel van verdenk doping te gebruiken. Uhum Lance Armstrong uhum uhum:P

Wielrennen zal altijd onlosmakelijk met doping in verband blijven gebracht worden, maar dat maakt voor mij niets uit want koersen vind ik gewoon één van de mooiste sporten om te zien, met of zonder doping. Sommige mensen reageren te krampachtig op het feit dat er doping word gebruikt, het bewijst maar weereens dat er zelfs met alle zware straffen, wielrennen één van de zwaarste sporten ter wereld is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooie etappe vandaag
Waarschuw beheerder
die tussen snuif was echt vet van vinokoerov