| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 15 december 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dat showman gedeelte maakt me niks uit maar het gaat erom dat hij ze bek kan hoduen tijdens live setjes
Ten eerste hoort Rob Gee gewoon op TD aangezien hij een held is in de scene
Ten 2de Zijn er van die zielige stumpertjes die hem alleen maar afdoen na Sensation vorig jaar en die kijken niet verder naar zijn verdiensten en zijn draaikunsten want naar mijn mening kan hij er wel degelijk wat van
Kom is met een voorbeeld,heb Rob Gee geloof ik 3x meegemaakt en op TD 2005 mixte hij heerlijk
Dat hij hitjes draait ben ik met je eens wat wel altijd lekker is
ik was daar niet eens en ik vind dat zeker niet zijn fout wat er toen is gebeurt
Sommige gasten begrijpen dat totaal niet en blijven dus hameren over wat er wel niet is gebeurd die nacht,erger ik me af en toe
Rob Gee Mag vn mij wel kome , boeit niet of ie slegt of goed is . Als ik maar wat van zijn oude platen hoor Gabber Up Your Ass ! Gabber is the sport ! Riot In Ny ! Realm Of Natas ! EXTASY
mc joe is dus egt wel ff een zwaar goeie mc.
gee draaide 2 jaar geleden op thunderdome een ultiem goede set(maar jah op sensation komen veel mannetjes die voor de 1e x gaan of vol geslikte hardstyle pillenvreters)
live Shadowlands Terrorists
het zegt natuurlijk ook genoeg over het volk wat er komt....
Heb die set achteraf teruggehoord en moet zeggen dat het best aardig klinkt
van dat leidsepleinvolk wat er naar toe gaat.....
sensation...daar moet je heen anders kan je er niet over mee praten
klootjesvolk.
onzin,is gewoon een superfeest
klootjesvolk
daar besteed ik geen geld aan.
laten we hopen op Electronic Pig
ik blijf Sensation Black een superfeest vinden
En van mij mogen alle Mc's wel thuis blijven.
Want daar kom ik zo en zo niet voor.
Al dat gelul, Gewoon lekker STAMPUHHHHHhhhhhhhhhhhhh.
het publiek zou eens wat verder moeten kijken dan die hapklare hardstyle
we hebben het hier over THUNDERDOME
Het feest der feesten
Heb meerdere muziekstijlen waaronder ook Hardstyle
Maar indd
ben blij dat jij 1 van de 100 bent
sensation...daar moet je heen anders kan je er niet over mee praten.
Dano @ Nightmare 1995
http://www.zshare.net/audio/547696b3b29a/
voor iedereen die vind dat dano niet op thunderdome thuis hoort
flyer uit 1990.
En als ik me goed kan herinneren komt die wel uit 1995
Ok een bekende DJ hier op het forum..
Aan jou eens de vraag: Waarom tegenwoordig nooit meer echte ouwe rave klappers op een party net als vroeger, maar alleen de bekende plaatjes. En dan heb ik het alleen over early hardcore
Aan de ene kant niet zo vreemd, aangezien slechts een aantal in de zaal de platen zullen kennen, maar aan de andere kant vind ik het juist een uitdaging om het daarmee te doen.
heb ffme huiswerk gedaan.
Moet Idd bekennee dat die flyer uit 1994/1995
Hij staat verkeerd in de database.
Niet mijn fout gelukkig
Dat komt mede doordat er veel jonger publiek is.
Maar doe je deze Vinyl's op Bijv. Edenrave as 10 nov
weet ik zeker dat de zaal meegaat en je erg veel respect win.
Maar moet je wel op een feest zijn waar dat word gerespecteerd.
heb ffme huiswerk gedaan.
Moet Idd bekennee dat die flyer uit 1994/1995
almere was toch niet in 1990
waren wel topfeessies in almere elke week!!!!!
Maar zullen wel verloren tijden zijn, waar ik bang van ben dat ze niet zullen terug keren helaas.
Maar zal wel goed komen tijdens Thunderdome hoor, daar heb ik al het vertrouwen in. Denk dat een aantsl wel een leuke lading plaatjes uit de kast trekt waar je van kunt watertanden
Ik vind het ontzettend jammer dat ik de vroegere tijden niet heb kunnen meemaken maar toen kwam je maar voor 1 ding volgens mij op een houseparty en dat is losgaan. Tegenwoordig staat minstens 75% stil!!