| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 15 december 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
kan dat echt ieder jaar weer met zo'n tattoo naar binnen? Ga hem dan maar even met henna laten zetten tegen die tijd.
nee man, weg met die oude crap
nieuwe shit!
progressief denken enzo jeweeeeeeet
Ruffneck / Jugganaut /Nosferatu/SimStim/T.N.T/The Scothman/Ilsa Gold / Liza N Eliaz / Laurent Ho/Club X/Dj Weirdo/DJ Waxweazle/Duo Penotti/The Prophet/Toni Salmonelli/Lockjaw/Ralphie Dee/Public Domain/Dj E-Rick En Tactic/Dj Delirium/Delta 9/Baba Nation/Technohead/DJ Sim/Tellurian/Critical Mass/Omar Santana/Dr Phil Omanski/Dj Promo/Cixx/Vinyl Junk / Charly Lownoise en Mental Theo/PCP/Buzz Fuzz/Darkraver/Dano/THe Viper/Vince/Digital Boy/Jappo/Meagashira/Miss Zelda/Rob/Jeroen Flamman/Noizer vs Tails/
Acts / Tracks van die artiesten / Speciale optredens van djs onder hun andere namen .
Maak er wat leuks van
3 zalen zaal 1 industrial zaal 2 schranz zaal 3 darkcore
3 zalen zaal 1 industrial zaal 2 schranz zaal 3 darkcore
Of een keer geen line-up vooraf bekend maken, maar juist de djs/live-acts aankondigen op het feest zelf wanneer ze moeten draaien!
ik hoef echt geen nieuwe hardcore door die HEERLIJKE early plaatjes te horen.
is hetzelfde als zout op je slagroomtaart gooien.
2 schranz zaal
blijf jij maar thuis dus
Uitspraak van flyerolav1 op donderdag 21 juni 2007 om 13:15:
Mijn eerste keer was 1993." Mijn eerste thunderdome dan "haha
Maar wel op het zelfde plekkie in Utreg.
Heb net niet de volle 15 jaar mee gekregen maar dender nu al 14 jaar op thunderdome.
toch knap als je pas 18 bent.
2 Apocalypse Never Hahahahaha die moest er ff bij
dat is een gekraakt profiel.
Waxweazle mag zeker niet ontbreken net zo als bij 10 jaar !
ik hoop idd op
zaal 1 rave
2 main stream
3 industrial