Over iedereen roddelen, terwijl ze zelf zo onzeker als wat zijn..
Mensen die denken dat ze alles beter weten..
Mensen die alleen maar over geld geld geld praten, ja tuurlijk je gaat naar je werk om geld te verdienen, maar om het een paar keer in de week te moeten aanhoren..
Tis zo'n ontiegelijk saai werk af en toe..
Ben blij dat het stage is, anders zou ik het niet overleven.
Ze vroege me gister of ik niet in het weekend zou kunnen komen werken want ze kwamen iemand te kort.
Heb me stagebegeleider glashard in het gezicht NEE gezegd
dat mn baas zo chaotisch is
dat ik vaak dingen niet kan vinden
als er ff nix te doen is
zeurende buren
maar het wordt steeds beter, binnekort heb ik een grotere werkplaats zonder buren en dan kan ik dag en nacht werken
donateur
lui die altijd een wit voetje proberen te halen dus aan hiele likkers
Aan mijn vrouwelijke collega's die hun werk echt niet snappen!!
Liever de hele dag lopen te kleppen en vergeten waar ze eigenlijk voor aangenomen zijn!!
die domme blondjes hier die de ICT helpdesk bellen ipv zelf ff nadenken en eens kijken via de F1 helpfunktie...
heb er eens een keer 1 gehad die verdomde het om de stroomstekker uit de pc te halen, omdat ze bang was ge-elektrokuteerd te worden....
AARRGGHH!!!
Dat mijn baas elke keer "onopvallend" kijkt of ik op internet zit. Dan komt die zogenaamd iets pakken dat achter mij ligt, moet ik weer alles wegklikken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 12:30:
Dat mijn baas elke keer "onopvallend" kijkt of ik op internet zit. Dan komt die zogenaamd iets pakken dat achter mij ligt, moet ik weer alles wegklikken
dat probleem heb ik niet ik mag vrij internetten
maar heb wel een ander probleem....dat het zo ACHTELIJK saai is...