2294x bekeken
| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00 |
Onderwerp is dubbel!
Zie "Het weerbericht!! :D" voor eenzelfde onderwerp.
En niets is zo veranderlijk in nederland als het weer
je vergeet de vrouwen
Somewhereeeeeeee over the rainbowwwwwwww
oww van wie is dat liedjee
Perfect Volgende jaar komt allen de diehards en muziekliefhebbers. En niet de bimbo`s met de korte hot pants en de gastmensen dat wil allen zijn omdat het is "In" of "hype"
Dus Geweldig Nieuws!!!!!
Idd!! Helemaal mee eens,mijn dag zal er iig niet minder om worden,en zoals je zegt zullen dan volgend jaar de dagjesmensen thuis blijven. Vorig jaar decibel regende t ook heel de avond,heeft wel iets met een paar man onder zo'n poncho
Volgende jaar komt allen de diehards en muziekliefhebbers. En niet de bimbo`s met de korte hot pants en de gastmensen dat wil allen zijn omdat het is
Dus als je niet danst ken je beter maar niet gaan? onzin vind ik dat, de een gaat heel de tijd los en de ander geniet er op zijn manier van met een biertje ja toch!
enne weetje wat pas diehards zijn, als het heel de dag regent toch in je korte pants komen
En precies joh miss veranderd het weer nog wel, meen te herinneren dat ze voor vorig jaar ook niet zulk mooi weer opgaven voor defqon, maar toen werd het ook super!!
enne weetje wat pas diehards zijn, als het heel de dag regent toch in je korte pants komen
Okeeee dus je komt met de korte hot pants
Vet..ik ook
Trouwens je kan ook meedoen op dit actie
https://partyflock.nl/topic/953916:Wet_T_Shirt_Wedstrijd_op_Defqon_D
ja oké...ff wat naar binne janken
Juist, jij snapt em
laatste aanpassing
laten we maar hopen op mooi weer!!!
maar tot nu toe word het een regendans
maar tot nu toe word het een regendans
laatste aanpassing
donateur
wat boeit dat weer toch allemaal....
stampen gewoon....
deed ik vroeger al in een plas water...
dus nu de hele dag weer... en dan nog een lekkere beat erbij
stampen gewoon....
deed ik vroeger al in een plas water...
dus nu de hele dag weer... en dan nog een lekkere beat erbij
die lange termijn voorspellingen zijn ruk, hou het maar eens een paar weken in de gaten. De ene dag voorspellen ze voor eind van de week 30 graden en zon, een dag later 25 graden en kleine kans op een bui, en op de dag zelf is het uiteindelijk 19 graden en stortbuien.
Dussee.. zou me nog ff niet druk maken
Dussee.. zou me nog ff niet druk maken
donateur
Heb toch liever een lekker zonnetje erbij hoor
klopt.. ach gewoon maar een feessie bouwen dacht ik
Emporium maakte ik me er nog druk om....
Daar was ik in staat me kaart te verkopen (achteraf goed dat ik t niet heb gedaan.....)
Maar defQon???
Al bliksemt t de f*cking hele dag, boejûûûh....
Gaan,.... tot ik er bij neerval
Whoehoeee